Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bizony azzal lehet csodákat művelni,vagy az awi -val.
Nem olyan pálca.
Disszu.
Azzal szépen csinálják.
Had jöjjenek.
A CO az védőgázas teee, nehogy pálcával hegesszétek meg ahogy Zoli mondja mert abban a pillanatban elégeted a kipuffogó csövet
Lehet, hogy jönnek még ketten, egy motoron......a motorozzos évadnyitón találkoztál velük....persze még nem biztos....
Az biztos.
Nyugodt pali volt.
én meg batéi és villamos karbantartó-műszerész.

Majd összecsapunk értük
Az jó, legfeljebb perel...rosszabb lenne ha igornak hívnák...
Pécsi.És ügyvéd.
Vagy megkérdezed Zolit kinek adta el a gépét és egyszer kicseréled egy túrán...
pü...
Pár ezer rugó.
mennyiért vannak a rugók egyébként?
Akkor jó...
Annál sokkal jobb mint volt egyébként.
nem voltam ott mikor csinálta mert melóztam,de nem hiszem,hogy mérte.
Egyébként néztem egy jutubos videót abban nézegették az új sv telóit és abban is vissza engedett picit
A rugó nem enged vissza....az feszítve van és állandóan nyom....persze lehet a rugó gyenge, tényleg mértétek a hosszát, a manual-ban benne van az alsó limit amit ha már nem ér el akkor cserélni kell...
Gondolom gyári.
mondjuk a régi az nagyon szar volt már.A szerelőm mutatta is hogy mi jött le belőle....hát mint a víz...
Kíváncsi lett volna ő is mi volt benne ezelőtt.
A csontkemény nem jó.
Szar úton annyira ráz hogy nem tudod úton tartani.
Ergo itthon egyáltalán nem használható.
mondjuk az tény ,hogy jóval nehezebb lenyomni az elejét mint eddig,de azt hittem majd csont kemény lesz a vaskosabb olajtól.Lehet,hogy sokat vártam el.
Próblád ki betekerve.
hát a szaki kitekerte talán 2-esen vagy 3-ason van.Az elején sokalta a 15W-t aztán mikor összerakta azt mondta,hogy hát tényleg nem lett olyan kemény mint várta.
Feszítés mennyire van betekerve?
szerinte a rugó ilyen.