Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dövill kb azt tudja mint a DL650.. nem?

Csak szinte teljesen onroad masina
De a könyv 10W40-et ír. Nekem volt egy olyan gondom, hogy a 10W40-el pályán (számomra kemény tempónál) alig bírtam fölváltani 2-ből 3-ba. Ez a 20W50-el simán megy. Szerintem túl híg volt, de lehet, hogy hülyeséget mondok.
Az nc-nél mikor írtam a TC-n hogy nem tom mi a nagy ováció tárgya mikor már a puszta adatokból is egy hurka robira tippelek mindenki lehurrogott.
Úgylátszik zseni vagyok és tényleg hurka a cucc.

Bár szerintem a dówill is kicsit öreguras.
Én is az 5100-ra gondoltam.
Elmentem lecserélni a motort, de az nc 700 nagyon kényelmetlen volt, a deauville meg nagyon drága, pedig nagyon kellemesen csalódtam benne minden tekintetben.
Olaj témához annyit tennék, hogy a saját tapasztalatom szerint is a Motul (5100) jobb, mint a Castrol Actevo-ja. Finomabban jár a váltó, könnyebb kapcsolni a sebességet, hamar meg van az üres, stb.
Nekem kicsit sűrűnek tűnik az olaj.
Már a 20w része.Valami olyasmit szoknak mondani hogy lasabban ér a kenendő helyekre az ilyen olaj bár nem is eszi annyira a gép.
Lehet hülyeség.
A könyv 10w-40-et ír elő nem?
Nekem a 10-50-es olajjal ragadt a váltó melegen.
Nekem a motorszerelő barátom az R6-ba is azt rakja (20W50) 6 éves motor 90.000 km. szétszedte csak kíváncsiságból, megmért mindent és gyári értéken belül volt bőven. Ezért kérdezem, hogy van-e valami olyan ami az SV-t hamarabb kicsinálja, mint egy sor4-est?

Egyébként sajnos Én sem veszem észre a 10W40 és a 20W50 közötti különbséget. Én papírkutya vagyok, nem használom 10 fok alatt a motort tehát a viszkozitása annyira nem kavarhat be. de ezért kérdezem Sanyit, mert Őt sokat látott és tapasztalt embernek gondolom!
Ja igen. Eznem dícséret, hanem tény volt.
Azt a szót ki ne mond.
Én is csak most jöttem rá a motulnál. Rögtön megvan az üres ès nagyon könnyen veszi a fokozatokat. Teszteltem több motort a hétvégèn és némelyiknél finomabb volt a hyo váltója, pedig a Hondánál jártam.
Én meg annyira luzer vagyok hogy nem veszem észre az olaj és olaj közti különbséget.
mond el, hogy mi baja lehet tőle! (ez nem ironikusan kérdezem)
D mennyire.Kis eső és 5 perc alatt nem kel bepisslantani hogy a csizma sarka is megteljen nedvekkel.Pillanatok alatt full átázol.
De a jó hír hogy amilyen gyorsan átázol olyan gyorsan ki is száradsz.
Már ha időközben emiatt nem fagysz meg.
20W50?...az nem túl jó bele, de Te tudod...
No ezt nem tudom! Én Castrol-t használok, most ACTEVO 20W50 van benne, nekem evvel sincs bajom előtte a 10W40 Racsing volt benne, avval sem volt bajom! nem tudom
Egy biztos, én már sok olajat kipróbáltam, Honda gyári, castrol, repsol, stb. Most rászántam magam és motult tettem bele, mert mindenki òdákat zengett róla. Kellemesen csalódtam benne. Csendesebb motor és vaj váltó. Azt hiszem maradok a motul-nál.
1000-es Sv-hez van valakinek első ülése, jobb tükre illetve egyéb alkatrészei? Emellett tud valaki ajánlani egy jó fényezőt pest környékén?
Háát, ez pár éve volt....most a fene tudja, de annyival olcsóbb lenne m int a beváltak?
No ez nem jó hír!

XTZ 750-be akarja a barátom rakni, mert egy ismerőse az IGOL-nál van és azt mondta, hogy tuti olaj!
Váltóba tgk...gagyi...
Valaki használt már IGOL olajat? Ha igen milyen tapasztalatok vannak?
a perforált bőr ruhák ("lyukacsos"), csak szellősebbek? vagy nincsenek akkora nyílások hogy átengedjék már a nedvességet?