Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha egy acélkormány törik te nem fogod folytatni az utat.
Viszont az alu nem hajlik annyira.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Na majd ha oda kerül a sor, hogy műszakiztatni kell, akkor keresek valami ismerőst, aki tud valakit, aki.... :)
Hátrafelé egyébként nincs fénye, telefonnal fényképeztem, azért tűnhet úgy.
A prizmát én is úgy gondoltam, hogy valami kis tartót eszkábálni neki oda a tábla alá, csak az meg olyan gagyin néz ki :D A prizmára van valami szabály, hogy milyen szögben álljon? A farok idom végére nem jó, úgy hogy lefele néz ? :D

Amúgy nézegettem a linkelt kormányokat és azon gondolkoztam, hogy oké, hogy a vastagsága stimmel, de ha túl széleset választ az ember akkor lehet rövidek lesznek a bovdenek nem? Bár ez csak elmélet, mert nem tudom, hogy a gyári kormány milyen széles...
Azt hallottam, hogy érdemes alura cserélni a kormányt, mert egy esetleges perec esetén az elhajlik, és akkor még mindig nagyobb esély van folytatni az utat, mint egy törött kormánnyal :)
Akig várom hogy újra lottózhassak
Majd töltünk egyet ott Kaposváron

Bemutatom a következő motoromat,amit lefoglaltam már
Alkalmi vétel volt,újra 2T
nem azért gatyásodtam le.A motorral minden perc örö bódottá
amúgy az, hogy van?

nekem E-betűt meg szűkítőt ígértek a rendszerhez...mondjuk, ha vmi nem stimmel, nem veszem át

akik Eu piacra gyártanak, tudjanak E-betűt na...szerintem.
svejci hegyek között hol a tenger....nyitott dobbal megyek...egyéb kérdés?

nagy kamu ez a dob hisztéria...akarom mondani urban magyar legend...le se szarnak, ha nem állatkodsz.

legfontosabb: seb.határok betartása, ebből is a lakotton 50, falvak közt repülhetsz is.Azért ne 180, mert itt az már jogsielvétellel egyenértékű dícséret.
Bácsi az a ...........
8e.
A kormánycsapágytól én is.Fézeren meg az a gebasz.
És már 12e óta kussol mert beszólt nekem és kapott az arcára a szenya feszítő.
De asszem minta a yamakkákon is beteg lenne eme fura alkatrész mert azokon is szokik szólni.
látod a Zoli bácsi érti
itt se vagyok
oki thx
Peternek karburátoros az sv je
az angol beteg motor nem érdekel bár az újabb verzió kicsit pofásabb, de megőrülnék ha feszítőt kéne cserélgetnem 7e km enként
Az én véremet szíjja.
Már régóta.
Ne vedd fel.
Manualt töltsd le és talán ott bennevan.
ne keménykedj nem áll jól
értelmeset kérdeztem úgyhogy nem tom mit játszod megad
Az inyektorost mért is csináltassam inyektorosra?
Ez még fézeriában is fura lenne.
Amúgy az inyektorosomon speciel nincs alapjáratállító csavar.
De mivel neked lehet hogy kell nekem nem.
Még a kékesen sem kell állítani.
Esőt találtál a héten?
Én még a 4. hengert bárhogy keresem még nem találtam meg.
keress egy szerelőt és csináltad meg injektorosra
az én karburátoros vackomon van alapjárat állító, ugyan úgy mint az injektorosokon....
Karburátor.
Keress egy szerelőt.
Ja.
Valamikor 4 éva ezt csináltam egy malaguti F12-vel.Eszóban.
Szopás volt.
pont ma gondolkoztam egy vw-bogár rajongó barátomon...
nekem soha többé nem kéne olyan autó vagy motor, ami karbis.
ha pedig megszakítós a gyújtása, azt azonnal kivágni, és csakis jeladós, elektronikus bele.
ha ez nem megoldható, az adott jármű nem kell és kész :-)
semmi, ez az egyszavas elintézési mód ez humor kategória volt nálam :)
Ez szomorú
De legalább a motor megvan
Számíts rá hogy Gabennal lemegyünk Kaposvárra,azt felzendítjük kicsit a várost
Kíváncsiak vagyunk nagyon a motorodra
Szopás.