Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos szerintem ez elég jónak néz ki! Nem??
Szerintem mióta a vezérlőegységek átvették ezt a feladatot a km/h-tól azóta úgy van megoldva, hogy egy írható memóriába tárolja mint pl magát a térképet is. Így menet közben folyamatosan tudja menteni de ha nincs áram akkor se felejti el. Nem vagyok elektros de szerintem a vezérlőegységekbe semmilyen áramforrás nincs. Ez az én véleményem de szóljatok ha igen nagy baromságot írtam :D :D
Lehet banálisnak tűnik a kérdés ,de sosem jártam utánna sőt nem is érdekelt máig
Ha kiveszem az aksit 6honapra,mi tartja életben a km számlálót ? Gondolom vmi elem vagy nem?es ha igen az meddig bírja ?
Hogy van ez megoldva?
Gumicsontal nincs törés, kórház, valahogy csak el kellene érni marqez 67fokos dölésszögben való kanyarodását közúton is.ha!elesem leporolom magam azt gurulók tovább
A tobbit ertem........csak a gumicsontot nem.
Okés, így már tiszta sor, nem gondoltam végig a dolgot, de így elég logikus! :)

Köszi!
En meg olcso benzinre gumicsontra es mullholandra
Köszi az infokat srácok! :)

Azt a hülye láncrángást meg hagyjátok már :D Bakon ez tök normális. Holnap indítsd be újra és nézzd meg úgy is hogy finoman megfékezed hátsó fékkel. De amúgy ha már van emelőd kézzel több ponton ellenőrizheted hogy a feszesség mindenhol állandó-e. Szerelők is így ellenőrzik hogy cserés-e.
Majd beszámolót azért kérünk ;)
Bakon járatva mindegyik gép ezt csinálja szerintem a tehetetlenség okán, néha megszalad a kerék és akkor rántja meg.
Szerintem simán jo,holnap ranezek a lancra.Kivancsi vagyok milyen az enyem.
Tudom, hogy már sokszor kiírtam de esetleg, véletlenül nincs még is valakinek egy megunt vagy feleslegessé vált (vagy tud olyan aki rendelkezik vele) 97-es Speed3 hátsó üléssel?
Igazabol az volt ranezesre a gondom, hogy bakon a kerek egyenletesen jart, azonban a lanc nagyokat rangott. Pedig nem tunik meg cseresnek.

Az egyenletlen nyulas jonak hangzik. Igazabol ezert is kerdeztem ra, azt hittem erre ranezesre ravagja valaki, hogy cseres a lanc
Vagyom ra.
Valahol a lapitopin tuti van meg fotom rola,
És ha ugy alakul hogy cserélhetem a mocit jövőre akkor azt kat os lesz de repül mint a pinty
Zsupek
Nekem olyan volt a régi motoron katalizátor került a szekrény aljára azt ment normálisan ,iktasd ki azt kész ,EU meg dugja fel a normáit ezen a téren
Minek azt a fém rendszám tartot cipelni ? Ez is csak súly ,tartora rendszám direktbe azt csókolom
Jah es a leomloben van a katalizator,amugy meg egy plusz csatlakozast kell kialakittatni hogy kozdarabbal visszamenjen a gyari adott esetben,vagy ket leomlo,egyik a sportdoboknak masik a gyarinak.
Sima kupufogos melo.Hegesztes,vagas.
Azt a munyagot barmikor,femet nemigen,a muanyag torik,a masiknak meg a fule szakad le.
Zoli én bementem az első autósboltba és tudtak is adni mindenféle reklámszöveg nélküli sima fekete rendszámtartót.

A leömlőm meg szerintem marad csak érdekel van-e valakinek innen tapasztalata a dologról.
Daytonara tuti van race leomlo,vagy a gyarit megvagod,erdemes venni egyet.
Nem a tarto hanem amibe belecsusztatod a rendszamot,amit talaltam azok cromosak,fekete kene.
Skacok valaki találkozott köztetek olyan megoldással, hogy Streeten gyári dupla Arrow dob csak a katalizátor kiiktatva? Ezen töröm az agyam mert úgy néz ki lesz kipum és megcsinálnám mintha 3-1-be rendszer lenne csak fenti dobokkal. Szerintem nem lenne rossz, vagy csak én gondolom így? :D
Ez nem gond csak kikapcsolódás ,de itt a megoldás neked
De sok a gond,én valami fém rendszám keretet keresnék,a műanyagból majdnem elhagytam a kis drágát.
Mar tudok szerezni külön de csak new az meg ja.......