Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En is,de nem tunik bumszlinak.
2 hete vette, azóta van újabb típus?
Napi szinten van a kezemben a cégnél,meg a berneres is olyan.Amelyik túlságosan kézre áll,azt mindig két kézzel kell fogni.Nem akkus gépekről mongom.
Arra figyelj hogy kifejezetten lpg-s reduktort vegyél, drága. Mi órásat használunk amivel finoman lehet szabályozni ~20ezer környéke.
Total mas a mostani.
Imi,az első szériás ipari Bosch 125-ös gépek rövidek és tomzsi kialakításúak voltak,mintha sörösüveget fogtál volna?Utána jöttek a hosszúkás vékonyabb kivitelek,most is ez az uralkodó forma.
ez tuti, ettől jobban nem is lehetne
és tényleg 4 ah az akku
Ez tuti hogy párkszájd?
Dewalt gépeket fogdoss egyszer végig csak úgy próbaképp. Azok szerintem baromi jók. Bár az új gépek nagy része kényelmes. A makiták sem olyan bumszlik mint 5-6éve. A hilti meg talán a festool maradt ilyen bumszli.
akkor is otromba ez a szar
alig lehet megfogni
Később ne szerepeljél a hírekben. 😁
18 mbar LPG,a natural gas az földgáz lehet.Kitalálom.
A reduktor erősen javallott - bármilyen fűtési / vagy gázboltban.
De előtte azt is derítsd ki, hogy földgázra vagy PB-re van fúvókázva, beállítva a készülék!
Azért ne keverjük a 4T nagykobcentis robogókat ebbe a kategóriába!Hogy mit is jelentette számomra annak idején!A nagy esések időszakát.15 évesen úgy össztörtem,hogy az első kerék a hengert súrolta.Apám azon kívül, hogy lebaszott,leszarta.Pár napig nézegettem,majd úgy döntöttem,hogy darabokra szedem.Amikor végeztem a szétszedéssel,szóltam a faternak vigye le a TSZ - be,melegítsék meg lángal a vázat ,hogy ki lehessen egyenesíteni.Hát nem vitte le mindjárt!!De. Egyik nap jövök a suliból,hát látom fasza a váz.Aznap összeraktam.Lejött apám,és láttam a szemében,hogy ezt ő nem tudta volna összerakni.Sokkal magabiztosabb lettem,az összes havernak én szereltem a motorját,de idegennek is ha úgy hozta.És ezek után már bármilyen motort!!A szimót alátétig fel tudnám mondani.Nyilván akik szarrá reszelték,nem az ésszerű határokon belül annak állandóan szar volt.Az enyém soha nem a visitós meg a totálisan kiherélt kipufogós volt.A dinamikára hangoltam az enyémet,így volt tartós és erős.Igencsak rá vezetett a motorozás alapjaira.Meg ami működik,az néha el is tud romolni,de a kezdeti jelekből lehetett tanulni.Az én motorom soha nem volt szar a törés után. 🙂
Ha találok reduktort/kell egyáltalán meg víz csatlakozókat,akkor elindul a kevés alanyból álló tesztfázis. 😄
Akkor téged nyilvánvalóan nem szerettek, mert mikor te gyerek voltál, már lehetett jobb japo motorokat is venni 😁
Semmivel nem jobb mint a csájna gyöszöm, sőt...
40 éve a Simó volt a legjobb amit reálisan elérhettük ma már nyilván nem az. nem is értem mit kell ezen rágódni
Egyetértek…
Ketto is volt, gyerekként jó volt, ma már akkor se jöhetne be az udvarba, ha fizetnének érte 😆
hát igen, az 50-es már városban se atom biztos
20-30 éve még elment de ma már nem gyorsul le minden kocsit
Nekem kell melóba ingázni sokszor 6nap egy héten. Meg legalább a 250essel nyugodtan lődörghetek lak.teren kívül is nem lesz orosz rulett.
teli vagyok most zsetonnal meg tudnám venni akár ma is de még agyalok rajta
2 (3)motor felesleges amikor szinte semmit se motorozok
Mert szar
Én már túrom a fotelrotyeszt...