Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémben ilyen olcsó vacak volt / van, és nagyon jól bírják:

https://drmarcus.hu/termek/yua...
hát igen, amikor meglátja ezt az ember egyből azon agyal hogy mégiscsak jó a varta harmad áron:
https://www.akkutop.hu/yuasa_y...

ennyiért elgondolkoznék inkább egy lifepo4 akkun és imátkoznék ne gagyi bms legyen benne és nem fogja majd szét égetni a seggem
Egyenlore a gyari 4. Eve megy,exide-ra nem volt panasz,de eladtam a motorral.
Szoval gyari beepitesu yuasa jo,utangyartottban nem vagyok biztos hogy megeri.
Langnal 17e Bardiban 13e,yuasa 20e,varta 18e.
Szal ha kell exide.
Ja és ami a legjobb, olyan hibája volt a motornak hogy az immo letiltott. Kiolvastam, 2hibakód aminek most nem tudom a számát de mind a kettő canbus kommunikációs hiba. Nem találtam sehol a vezeték kötegen hibát, szakadást sőt még a vezetékeken sem találtam olyat mint pl a kocsikban hogy a vezeték kemény, repedezett, elöregedett.
Úgyhogy nagyon remélem ez megoldja a bajomat mert kurva szar volt hazafutózni…
Mert az lc4-nél ajánlott figyelni az indítóáramot,nem sok akksi tudja azt amit az lc4 igényel.
Én is a Yuasában hiszek: a gyári nyolc évet bírt, amit utána vettem az négy és felet, a mostani is bő három év után még hibátlan. Nálam ridegtartáson vannak télen, fűtetlen helyen, ki sem veszem a motorból. Ott a helyén töltöm havonta egyszer az aldis töltővel. Bírja.
varta havernak is egy éveket bírt a drz-ben, utána banner volt az is kinyiffant a következő évre
pár éve neki is yuasa van
igaz ő sem veszi ki télire nem nem baszogtatja mindenféle töltési praktikákkal
másik ismerősnek a landport vagy mi a fene akku újonnan nem tudta megtekerni az lc4 önindítóját, ezek az olcsó fosok max a robogókba ér valamit
Nem szarozom csak igen rég mikor foglalkoztam ezzel csak azzal volt garis gondom persze azóta változhatott ez. Na meg ahogy írod, kinek ez kinek az jött be.
Az elmúlt kb 4évben a ktm-ben beszart már 3akksi, egy valami nevenincs és 2JP moto, az egyik nem indított a másikból kifolyt a sav és volt egy harmadik amit inkább kidobtam mielőtt bajt okoz, ezeket mind gariban cserélgették. Most a varta sem bírt egy teljes évet…
Nagyon sok vartát raktunk már be mert ennek a legnagyobb az indítóárama. Több is van ami 3éves már probléma nélkül, pedig mindegyik ridegtartásban van.
Nekem pont a banner volt ami nem bírt ki egy telet, míg pl az exide ugyanabban a ridegtartásban már 5.éves.
De ebbe a márkavitába nem akarok belemenni mert bármilyen márkát írok, úgyis jön valaki aki leszarozza.
lehet számolni a megtérülési időket 😂
Persze, hogy ér, nem vagyok én gonosz.
Én is kendácsoltam a robogót, a burkolat alatt a (gondolom) km spirál néha valami akadt vagy feszült, ezért jobbra csak fele kitéréssel lehetett elforgatni a kormányt. Elég szar érzés menet közben.
nekem a yuasa 6 év után is remek volt, igaz 6 éve 30 ezer körüli összeg volt
és nem kellett tavasszal töltögetni
a vége felé az októberi erdélyi túra után legalább március-áprilisig állt
laptopból vedd ki az akkut ha hosszabb ideig nem használod
akkor nem merül szinte semmit
nekem ha áll hónapokat még akkor is 90% feletti a töltés, ha benne van akkor pár hét alatt merül ennyit
pedig ki van kapcsolva nem készenléti módban van
Nekem a banner lett jó mindenben, árban is és tartósságban is, az volt az SV-ben 8 évig.
Minden sose lesz jo.
Igen, ez a másik verzió ha jó az olcsó is akkor a kínaiak is kibírnak 1 szezont talán 2-öt is. Bár motornál az a gáz, hogy ritkán használjuk és az állásban megy tönkre, a 2 éve vett kínai laptop akksim is ezért ment gallyra 1 év alatt mert 3 havonta jó ha bekapcsolom, de akkor nagyon kéne arra a pár percre.
Landport,szar,de legalabb relative olcso.
Ha elismerik na meg amennyiben 1 év a gari és nem 6 hó ahogy a motorakksiknak szokott lenni. Én ugye a régi tapasztalataim miatt vartát soha semmikor, az eredeti yuasa túl drága így maradt egy amit szívesen veszek mert az az előző SV-ben kibírta a 8 évet úgy, hogy volt amikor 7-8 hónapig be sem volt indítva a gép, igaz akkor tölteni kellett, de utána ment ahogy kell.
Gari.
Az is ér ha csak a kútig jutottam és itt az akku azt mondta, nem megyünk tovább? Egyszerűen kitört a pozitív saru, réz színű fém lóg ki, gondolom arra van öntve az ólom és elengedték egymást. Nincs 1éves, varta akku. Indítana frankón, erős volt.
Attól azért több lett volna, mint 1.500,-
mintha fogam húzták volna, ráadásul az egyik zsalukő itthon darabokra hullott amikor fel akartam volna használni
erős a szorításom de ennyire nem 😄
4 zsalukő meg egy cement volt kb 3500, szerintem ez 3-4 éve nem lett volna 1500
Az a buzi, aki ma nem motorozott.
Most a bőre alatt is pénz van, mint neked. 😆