Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az elmúlt 1,5hónapban igen 😂
Majdnem mindegyik beszart. 950-990 szokásos hengertalp tömítéscsere volt 3db, most egy 690-esben megállt a himbagörgő.
Kellemetlen kimondani de igen, most sokat szenvedtünk. Azt azért hozzà kell tenni hogy majdnem mindegyik már bőven 60ezer felett futott és hajtva, nagyon hajtva.
Ha felidegesít és csere jönne szóba, egyszerűen nincs más ami bírná amit kapnak ezek tőlünk 🤷🏼‍♂️ Vagy elvérzik ott hogy gyenge, vagy ott hogy nehéz vagy ott hogy ráülsz és egy szar.
A t700 tetszett, próbakör egy parkolóban és elég is, szar, nem kell. Inkább minden tavasszal ráköltök erre 200ezret és 30-40munkaórát.
Sztem náluk nagyobb baj van, mint nálunk - már csak azért, mert ők ehhez nincsenek hozzászokva 😅
Olyan jó a kátéjem, hogy már összebariztál az alkatrész bótossal? 😅 gyorshívón van? 😅
Én emailben elküldöm a ktm-nek hogy mi kell, és rendelik is. Persze ehhez kellett inni pár pálinkát 😅
Jól van, csavargasd a szavaim, ha jól esik.
Az oemparts drága, olcsóbb lett volna ha felhívod a kawát.
Tapasztalatom velük nincs de több más gyártóval van. Eurosak az árak, igen nálunk most szar de a szerint váltják, tehát nem drágább itt mint a németnél. Az áfával, de az azért nekem nem ét annyit hogy leszopassam magam.
Németeknél hónapok óta nem tudsz olajat, lisztet, cukrot venni. Gondolom ez is a spúroskodás miatt van.
Eddig ebayről megoldottam mindent.
Hmmm,egy dolog kellett eddig,az a tükrök.nomeg a markolatfűtés.A kanalakat nem csíptem,szerintem szebb a 2020-as tükre.35e volt itthon,Tavaly.
A markolatfűtést nem találom.Ez lehet az én hibám.
Hála égnek ebay-esn sokminden van.Inkább ha renoválni kell(soha nem szeretném) azt preferálom.
Pedig majd kéne mert kb rágógumiből vannak.Már látszik kopás rajtuk.Nem vészes de nem is gránit kemények.
Most ez posta nélkül hanziéknál 41e.
De köszi a linket.Hátha kell.
Elmentem. 😀
A Triumph speci helyzetben van a Brexit miatt. De semmi nem tart vissza, hogy megnezd Hanzieknal mi mennyi a hazai arakhoz kepest. Pl itt:
https://www.ersatzteile-triumph.de/
Még a brexites córesz előtt sokmindent rendeltem a worldoftriumph-tól.
Általában ugyanannyi vagy picit drágább volt mint az itteni márkakereskedés.
Annyi előny hogy itthon be kellett menni,és leadni a rendelést.a woldoftriumphnál meg minden gyári robbantott ábrán vin szám és motorszám alapján ott volt neten azonnal.
Ehhez még hozzájött hogy mostmár áfát is fizetni kell.
Szóval nem lett olcsóbb.Sőt....
Mondtam en olyat, hogy minden jobb? Van, amibol nagyobb a valasztek, egyes dolgok olcsobbak vagy azonos aron jobb minoseget kapni. Ne lass bele tobbet, mint amirol szo volt.
Legalább te ne énekeld már ezt a "nyugaton minden jobb" nótát 😠
Jól tökön lőtték magukat, irta a vasutas, hogy ők is fél évet várnak a 1,5x árú Passzátra, meg 2,30 a benzin...
...de 7főn kimék egy 7re olaszba (motorral), majd utána beszámolok 😁
Nem lep meg. Oem-partstol kellett volna kb. 10 tetel egy Kawahoz, a KFM-tol 20 euros szallitas mellett is majd 10 ezret sporolok. Nem vicces, de ez van.
Amúgy én is szoktam a németektől rendelni.
Pl. A Toyotám elektromos vízpumpája itthon 120ezertől indul, és 170ezerért is láttam.
Németektől 65ezer volt szállítással együtt az amit itthon 170-ért adnak.
Latom en is az arakat, persze.
Azért azt is vedd hozzá hogy nálunk minimum kétszer annyiba kerülnek mint a németeknél, mert a kereskedők rábasznak akkora árrést mint a ház, aztán persze hogy spúrkodnak a magyarok.
Én LFP akkut fogok berakni mindenbe. Ólom akku árából, de inkább olcsóbban összerakok egyet, és ezerszer tartósabb. Persze a cellákat kínaiaktól rendelve 😁
Nem tudom, Bogyo haverjai mit tettek hozza vagy sem, ez a problema ITT, Magyarorszagon tunik komolynak. Tolunk nyugatabbra sokkal faszabb a kinalat, gyanitom a spuroskodas miatt nem eri meg a kereskedoknek pl. sarga Motobatt-ot, Fulbat-ot, Powerline-t meg effeleket importalni.
Passz, de a kov. akksimat a nemetektol fogom hozatni, az zicher.
Én már horvátba viszek ki benzint baszki. 😥
Na ez akku vásàrlás már olyan mint a gumi… azt veszel amit lehet nem pedig amit akarsz.
Köszi Bogyó hogy a felszopott haverjaid idáig juttatták a világot.
ne is mond
2007 körül kidobta a rendszergazda a szünetmentes akkut, összeérintettem az érintkezőit és szikrázott rzért hazavittem
betettem a robogóba tekerte rendesen
télen többnyire lemerült úgy hogy alig forgatta az önindítót, első út után ismét fickós lett
ez így ment sok évig, pár éve dobtam ki mert nem tért észhez a téli leállás után, már melegen se indította be az 50 est
Pont ezért nem is izgat mi a márkája. Abban sem hiszek hogy ha megrendelem most a yuasat az olyan mint amit beraktak a gyárban, sőt ismerek olyat akinek a pár hónapos motorjában beszart a yuasa.
Vartát szoktunk mert annak a legnagyobb az indítóárama (megfizethetők közül) és megkockáztatom hogy több amper kell a ktm-ek ek mint a boxernak, ami nem biztos hogy előny.

Nekem egy a lényeg, felsavazós legyen. Ne előre feltöltött mint a legtöbb kocsi akku ami már hónapokat állt a polcon.
Leszarozza, mert egyforma szar ez a 18-30 ezres katergória mind, csak egyiknek ez válik be véletlen, másiknak az 😅
Nekem volt DRÁGA és jó akkum, távközlős cég backup táphoz volt tartalék. 5 évet állt, aztán kidobták, használatlanul (az előírás miatt ki kellett) na ez nekem még 2 évet vitte utána a boxert 😁 és én baxtam el, mert véletlen 1x lemerült csutig, és azt nem bírta ki. Ez 50+ ezres akksi volt 2 éve, 18 Ah, az indító árama 1000 A (igen, ezer 😁)
Nekem a 18 Ah-s LandPort lazán tekerte az 1100-as boxert... ami annyira nehezen fordul át, hogy betolni csak 4-ben lehet... de sajna múlt 7en ki kellett cserélni, mert ezt a telet már nem állta ki.
Egy kisebb motort, vagy sor4-et még indítana.
Az enyémben meg gyárilag fektetve van az akksi 🙃 szintén yuasa.
neked könnyű mert szinte mindig függőleges közeli állásban van a motor
nekem volt ami néha fejtetőn állt 😂
de az oldalán szinte mind feküdt
szerintem az lc4 kivételével mind hempergett a hegyen