Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2005ös
két állású gombja van esélye nincs visszakapcsolni 😃
Nem feltétlenül igaz: a Clio-n a - gyűlölt - Start-Stop meg a radaros automata vészfékező rendszer az valóban visszaáll újraindításkor, de szerencsére a sávtartó az nem (az abban az állapotában ébred, ahogyan utoljára hagytad).
Az hány éves? mert ha 10+, akkor lehet... nekem a 2006-os BMW-ben, meg a két másik újabb autónkban (3 és 6 éves) minden visszaáll alapértelmezésre.
nekünk nem kapcsol vissza a kipörgésgátló a toyotán
Az autóknál is mindig visszaállnak a kikapcsolt biztonsági funkciók újraindításkor. Ez előírás... még a buzi startstop is...
futóművet lehet tuningolni
aki mondjuk egy bamakóra készül vele annak nem fog gondot jelenteni plusz párezer euro futómű fejleszés
aki meg úton túrázik teljesen megfelelő
persze egy jobb futómű után szarnak hat, de menj vele a gs500 után egyből nem is lesz szar
blokk adott volt, ha elkezdik reszelni csomó plusz költség

a 390 idegesítő szokása az volt hogy kikapcsoltad a kipörgésgátlót mert földúton nem kellett, persze menüből x gombnyomásra
aztán megálltál hugyozni és amikor indítottad akkor ismét ki kellett kapcsolni
miért nem lehetett egy figyelmeztető üzenettel ezt elintézni? megjelenik a kijelzőn és addig ott van amíg egy ok gombot nem nyomsz
na ezek kurvára idegesítő dolgok
yamaha stressz mentesebb
Igen, 790-et én sem vennék de 890-et már igen. Az viszont tény hogy a yamahával kevesebb probléma lesz mint a ktm-mel. Mellette meg az is tény hogy a ktm nagyobb élményt ad amikor igazán használni akarja az ember. Valamit valamiért.
A worldraid t700-at is ki akarom próbálni, ott már kicsit jobb a futómű. Hátha 🤔 mert csábító motor.
mi sokáig agyaltunk a 890 meg a t700 között
végül azért lett a t700 mert jóval egyszerűbb mit a 890
nem kell baszogtatni amíg kikapcsolod a sok felesleges funkciókat
a t700 meg szög egyszerű egy abs az összes extra benne a blokk nagyon jó, keveset eszik nagyon jól megy és nagyon kevés hibával
amivel többet tudott volna a ktm arra kb nem lett volna szükség, ellenben a túlbonyolított rendszer sok hiba forrást rejt
a futóművet meg meg lehet okosítani ha szükséges, de nekünk nem szükséges mert max száraz csatornákat vagy murvás földút a legvadabb amin fog menni
amúgy a 790 elég sokat hibázik, gyerek olvasott sok külföldi fórumon, volt hogy többezer fontos hibák voltak a motoron
Az egész motor, a blokktól kezdve olyan mintha nem gondolták volna végig. Lehetett volna sokkal kompaktabb, de a vízpumpa is, ott megy a cső keresztbe a blokkon, nem hiszem el hogy nem tudnak egy 790-et megvenni és megnézni mit csinál jobban a ktm.
Biztos nagyon sokaknak jó motor a t700, de én ha azzal kellene motorozzak, nem motoroznék.
😂
Most 8 honapot igértek, az ára se király de remélem tartják a szerzödés szerintit. Tisztára mint gyerekkoromban.
pl a blokk elhelyezés nekem se tetszik, kipufogót oldalt elvezetik máris nyernek 5-6 centi súlypont csökkentést azonos hasmagasság mellett
plusz én a tank helyére tettem volna a légszűrőt és az ülés alá a tankot, ismét egy csomó súly lejjebb kerülne
Próbálj ki egymás után egy t700-at, 950advot. A 950 adv 2004-ben már mindenben jobb volt mint most ez a 2022-es motor. Nem kell sokat menni vele, a parkolóban 8-asozol egyet és érzed hogy egy szar. Magasan van a súlypontja, oda megy ahova ő aksr nem pedig oda ahova én akarom hogy menjen. A ktm meg gondolat olvasó ez mellett. Terepről ne is beszéljünk a pihe puha gyenge futóművével, szerintem ott ahol az smt-vel megyek, a t700 felkoppanna, az adv meg nevetne.
Nekem egy hatalmas csalódás volt.
A worldraid már talán jó lesz.
Nem értem miért nem tudnak megvenni egy 790-890-es ktm-et, megnézni hogy az mitől fasza motor és csinálják meg tartósabbra.
Bullshit...nincs a világon olyan ember aki ne akarna bármit is olcsóbban...Szánalmas vergödés amit csinálsz...
t700 mi nem tetszett benne?
mondjuk a futóműve közel nem az ami anno a reklám videókban volt
még nem teszteltem, de formailag nagyon tetszik, sokkal jobban mint a 690 vagy a nagyobbak
egyedül a régi 950ser ami jobban bejön, de az meg elég kicsi a t700 mellett
Csak szövet szőnyeget és hamutartót tudtam belealkudni - a lengyel gumiszőnyeget és csomagtértálcát saját magam rendeltem. Átbasztak?!
😧
Azóta is azon röhögnek, hogy jött a vénhüjje, és elvitte a túltárolt, kifutott modell új árba 😅 és csak egy ajándék gumiszőnyeget kellett vele adni... sőt, még hitelre is vitte, amiből szintén van jutalék 😅
Jo hat nem veletlen,a kutyanak se kellett az a szar. 😍
Mondjuk erdekes hogy a labancoknal 3 nacióban turistaügyileg térdig lehetett gázolni.
Kinai,orosz,ukran.Bar ez utobbi nem biztos,viselkedesre es nyelvre tokegyformak a ruszkival.
Na szoval kinai a virus a muszka es az ukri meg a pityputty miatt nem lesz vendeg.
De a ket elso olyan mennyiseg volt ami szemnel jol lathato lukat tud utni meg a nagyon gazdag es rendezett labanciaban is.
Amugy jelzem tavaly lattam olyan autopalya pihenot ami meg a leglepukkantabb alban putrinal is szemetesebb volt.
Ezen meglepodtem.
"A keletiek mindig is vártak az autóra..."

Hála Istennek, csak két hetet. És még az ára is király volt! 😍
A keletiek mindig is vártak az autóra... náluk nem a benzin drága, hanem a jövedelem alacsony.
Herr Müller viszont nem szokta, hogy valami NINCS azonnal, meg hogy ma 2x annyit kell valamiért fizetnie, mint tegnap.
Arra kíváncsi lennék, hogy a kolbász kerítéses kis világodban ha megkérdeznék az átlag tüchtig stüszi vadászt, akar-e garantáltan 1 jurós benzint a jelenlegi 2,30 helyett, mit mondana... 😂
Szerinted...
A keletiek is ugyan ennyit várnak egy autóra és szintén drágán tankolnak. Csak a csodálatos pusztacsászárságban van rezsibiztos...
A krisztiánnal nem vagyok ennyire jóban. 😂
Isten őrizzen,drága lenne ennyit renoválni. 😂
nem mentem még 660-nál nagyobbal, azzal is csak utcán. Utcára meg nem olyat vennék, de elhiszem, hogy terepre jó.
Van egy 2t 250-em, de 3 éve kint van belőle a blokk, nincs vízszivattyú, de már kapni se lehet - de nem is foglalkoztam vele igazán.