Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ma ki.
De egy lekváros joghurtot most még gyorsan betoltam, mert az előbbi képen látható kaja délután volt.
(Amúgy jellemzően kefírt iszom.)

Ezen a héten ésszel kell ennem, mert szombaton esküvőre megyek, és hát tudjátok, mi van olyankor.
Pedig amikor a barack teljesen szétfőtt, tök jó íze lett az egésznek. ha nem tudnád, nem mondanád meg mi van benne, de hidd el, nagyon érdekes bukéja volt.
A resztelt májat is úgy csinálom, hogy 5-6 nagy fokhagymát megtisztítok, ledarálok vagy szelek, azt megpirítom, abban készítem el a csirkemájat, és amikor az is majdnem kész, vöröshagymát csak a leveleire vágok és kicsit ráfonnyasztom. Zelleres krumpli mellé, isteni. Kólával meg pláne.
Hát, semmi dolgom nem akadt, esőre állt, így unalmamban nekiálltam.
Bocsánat.
...kimaradt a joghurt! 😁
😂
én azért mozgásképtelenné vernélek ha a húsomat összebasznád ilyen zöldségekkel 😂
minimális hagyma jöhet, de nem sok mert mosanában már ég a belem tőle
Ejnye Lac ! Ez így vacsora elött nem szép dolog ! 😉
...és amikor majdnem kész a hús, akkor ráfonnyasztani egy kis hagymát, utána tv paprika és barack.
Jó szaftos lett a végére.
Ez esetben az a legkisebb probléma.
Az se tanult hegeszteni, aki ezt odataknyolta 🤔 meg ez sztem rozsdamenteshez való pálca... normál vashoz az kissé rideg, de leginkább kertkaput gányolni drága - ami persze nem számít, ha a melóhelyről "került" 😅
Migribiztos. 🙃
betörésbiztos ajtó
valamivel el kell ütni az időt vidéken, nincs semmi dolgom unatkozom(kezeit széttáró)
Ja,egy 50 éves motornál de egy mainál.....
Hát, én is max egy tanknyit mennék így, ha egy tankkal rakom el télire.
Ha féltank, akkor olyan 150-160 km lenne így. Az olajtippet köszönöm, megnézem, hogy ami nekem van a robiba, az esetleg hátha...
Vagy valami mas a gond.
most is szarul indul, pedig már 2x lett indítva 100as benzinnel meg egyszer mentem vele kb 2km távot
lehet a 100as benzin is kutyulmány
Katalizatoros dobjaim vannak/voltak az utobbi ket motoromon, nem lattam karos hatasat. Igaz, evente 200-300 km-t kaptak keverekkel ezek a dobok, nem tobbezret. No meg a keveresi arany is sokkal alacsonyabb, mint amit egy ketutemu motor kerne.
A MOL 2T olaja speciel kifejezetten irja is, hogy katalizatorosba is mehet.
Én csak a katalizátort féltem kissé az olajtól.
Én amúgy kis benzinnel elkeverem az olajat, úgy töltöm a tankba.
Télen 30fok van a garázsban most válság alatt lehet lesz 25+... 🙂
Evek ota csinalom, kint tanultam egy veteranos angoltol, aki oreg BSA-kat, Panthereket meg AJS-eket tesz labra. Az volt a magyarazatam hogy mar egesz kicsi 2T olaj is segit, mert ahogy megmozgatod a tankot es a lotyogo keverektol nedves lesz a tank belso fala, onnan a benzin elparolog, de egy hartyavekony olajreteg visszamarad.
Tank felig feltolt, 1-1.5 dl 2T olaj bele, jol megrangatod, hogy keveredjen majd pedig szinig toltod es ismet meglogybolod. Tavasszal az elso tankom alatt fustol picit a motor. A tank szellozojet is le szoktam zarni (ha a tanksapka zarjan szellozik a tank, akkor ragaszto szalaggal), hogy ne jusson be a levegobol plusz nedvesseg.
Azt nem tudom, hogy hogy vannak kezelve a mostani tankok, amikkel en jarok, azoknak ez (a korukbol adodoan) segithet.
Én is csak gondolom...
Nyáron a dizelbe mindig raktam egy kevés 2T olajat.
Olyat a gázolajba tettünk még az euro2-es edc adagolósokba, hogy melegen is induljanak ( nem indultak 😆), de amúgy jó lehet, egyszer kifogyott az sv-ből pár km-re otthonról a benya és havernak csak 30-as keveréke volt otthon és azt hozott, vagy 2-3l-t borítottam bele és simán indult és ment gond nélkül, azt, hogy a tankot megvédi-e a rozsdától nem tudom.
A 100-asban talán nincs annyi etanol.
Én arra gondoltam, kevés 2T olaj és néha meglötyögtetni, hogy a tank fala belül olajos legyen.
Sokminden lehet.
Most jo?