Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztakurva… hát erre nem tudok mit mondani.
Akkor ezért szeretett Pipi pályán egyenesen menni... mind2 feltétel megvolt! 😅
Én motoroztam fiatalon sárban - T5 Pannóniával 😁 azzal nagyobb kihívás volt, mint egy 90 kilós 250-es KTM-el 😁 Földutakon, végig a vasút mellett, kemény volt.
Részben igaz, de a sarat nem érzem.magaménak mint ahogy a hosszu egyenest se. A szerpentinre is kevés a minimális tudás, ezt viszont látom, tapasztalom.
1300-tol.már 100 felett van a nyomaték, teljesen felesleges szénné forgatni az esetek 80%-ában. Négyezer feletti fordulatra csak a kanyargos hegyi csapatásokon van szükség ha siet az ember.
És te azzal 3000fordulst alatt motoroztàl ?
sárba az megy aki tud motorozni
az aszfalt nem kihívás
egy jó gumi meg egy jó futómű és lehet csapatni minimális tudással is bármelyik szerpentinen
egyenesen meg kell 150+ ló meg 60iq és senki sem ér utol
Sárba csak a fanatikusok dagonyázók mennek.
Elsullyed a sarban. 😆
Attol még nagyon jol lehet boldogulni velük. Cserébe stabilak.....
Pont ezért gyártanak.szerintem sokféle motort.
A mult héten összefutottam Mackóval, épp akkor hozott ki tesztelésre meg miegymásra egy kinai Brixtont.......az már végképp érthetetlen az kinek és mire jo. De mivel sokat gyártottak belöle biztos van rá kereslet. Amugy is most trendi ez a kávérészeres vonulat.
Nehez tehenek. 😆
Pl az is.
Az 1400 zzr is pl.
Nem japo,nem sportmotor nem sor4 ezres.
Ne kérdezd miértbaj.Fogalmam sincs.
A superduke 200kg alatt van pár kilóval,ha jól tudom.
Az összes ilyen powernaked olyan dögnehéz tehén hogy egy sportmotor rajongó nem veszi meg.240+ kilo,a gsx-nek olyan buta futóműve van hogy csomót köt magára ha csapatják.
Gondolom a nagy sornegyre celoz. Pl. a GSX1400 mar 2000 magassagaban megkinal 100Nm-rel - igaz, az elvezeti faktor ott egesz mas jellegu.

Kinek a pap, kinek a paplan.
Nem,csak egy évig állt,megellett,és venni kell bele.
Az enyémbe 15-ös gyári van. Tudom a 1290sd-ben már litium van.
Apu bmw-jébe kezdett lehalni az akku, eredeti. Még az volt benne amit 2006-ban beleraktak a szalagon. Teljesen gyári bmw akku(exide ez is) 28000ft. Nem tudtam sehonnan sem olcsóbb, normális neves akit venni bele.
Milyen motorra gondolsz ami 3000 alatt megy jól ? Nem tudom elképzelni mi lehet az aminek élvezeti értéke is van 😅 max egy harli amivel krúzolgatol.
Na, ez már kifogás :)
Miért? Sürün kell cserélni benne?
Izlések és pofonok. Kinek mi. Van élvezeti értéke, és nem csak egyenesben autopályán mint pipinek 😄
Ja,es draga az akku bele. 😆