A radar diagnosztikai cuccoknál így működik. Ráadásul funkciónként külön kell fizetni.
MRI sokkal nagyobb üzlet, és jobban pörgetik is. Radarok 20 évvel vannak lemaradva az aktuális technológiától, mert a repülésben csak kiforrott bevált dolgokat lehet használni.
itteni töltőgépeknek kompresszoroknak eddig csak 4-6 karakterek voltak
mondjuk pont egy kínai gépet ismerek aminek nincs meg a kódja és a gyártó cég se tudja mert aki intézte már nem dolgozik ott
aztán gondolom kibaszott a céggel és törölt minden adatot amihez hozzáfért 😆
Teslánál nincs gond. Azok nem olyan gecik a szoftverek hozzáférhetőségével mint a BMW. A BMW-sek meg csak szopjanak a márkaszervizzel 😆
Kínaiaknál sem hiszem hogy probléma lenne.
Hát nincs. Telefonon kell bejelentkezni, hogy legyen ott valaki ha menni akarsz 🤣
A buszoknak saját töltőjük van a telephelyen. Tartályokban viszik nekik.
ennyi idő alatt már az összes szerviz kódot el kellett volna lopkodni 😉
akkor van cumi ha 7-8 karaktertől több akkor azt valamiért nagyon nehéz egy pillanat alatt megjegyezni
Baxhatom az autószerelő papírt, meg az autóvillamosságit is szerintem, közük nincs ezekhez az autókhoz. Ezekhez már inkább IT, programozás, elektronika, villany tudás kell szerintem ami nekem is megvan. Viszont itt még hangsúlyosabb szerintem a gyári programokhoz hozzáférés ami nélkül szart nem tudsz kezdeni megkapni meg esélytelen. Max a temuról sok sok év múlva 🤣
Egyébként gondolkodtam hogy venni kéne egyet, amíg még létezik. Nem használni, de azért a maga nemében fantasztikus jármű, aztán 30 év múlva rohadt sokat fog érni mint oldtimer.
"Egyetlen hónap alatt 25 százalékkal növekedett a hidrogénüzemű személygépkocsik száma, a tavalyi év végét 8 darabbal zárták, január 31-én pedig már 10 ilyen jármű rendelkezett zöld rendszámmal. A hidrogén üzemű buszból továbbra is csak kettő van, így valószínűleg a személyautó állomány bővült."
Igen, most az egy hiány szakma. Nagyon kevesen értenek hozzá.
Ha van autószerelői papírod, akkor elvégzel egy autóvillamosságit még hozzá, arra egy villanyautó képzést, meg kell feszültség alatti munkavégzéses papír. Mondjuk nem tudom minek, mert az csak az akku megbontásához kell. Villanyautón sincs feszültség semmiben, ha áramtalanítasz előbb.
Ja. Túl van ez lihegve. Mindegyik kutyaütő kitalál magának valami bürokratikus baromságot, hogy ne legyen konkurencia, aztán ugyan úgy a román segédmunkás csinálja meg, akinek meg van pecsétje az pénzért nyomogatja rá. Aztán kitalálták, hogy azért kell mert hogy a klímagáz ózonpusztító. Csak közben már régen nem az, mert a freont betiltották.
Ha nagyon unatkozom, lehet kibaszok velük és tervezek egy levegővel működő klímát, aztán arra találjanak ki valamit. Ja tudom arra bányászati engedély kell, mert a 10BAR feletti tartályokra meg a bányahatóság pecsétje kell 🤣
Mocskos maffia ez már mind.
Én most a villanyautó szerelőit akartam megcsinálni. De mondják, hogy ahhoz autószerelőnek kell lennem. Jó de mondom én csak villanyt szerelek akkor miért? Mert hát veszélyes az áram. Mondom tudom, mert van gyenge és erősáramú papírom is, az miért nem szakirányú előképzettség? Hát csak hebegett habogott. AZ meg hogy autószerelőket oktattam az autóvillamosságra meg kit izgat, nem igaz? 🤣
De néztem a tematikát is, semmi újat nem tudtak volna mondani. Elektronikai alapismeretek a fele, a másik fele meg a műszer használat, amivel megint nincs túl sok nehézségem. Szóval most autószerelő haver megszerzi a papírt és majd nyomja rá a pecsétet, mert lesz neki jogosultsága, de az áramhoz tök hülye.
Az érintésvédelemnek több fajtája van. Az egyik a szigetelő anyagok, a másik a fizikai megközelítés nehezítése. Az hogy magasan van (mint amúgy a távvezeték) teljesen megfelelő védelem.
Aztán ha a daraindíjas felmászik és mégis odasül, hát majd tanul belőle....a többi.
MRI sokkal nagyobb üzlet, és jobban pörgetik is. Radarok 20 évvel vannak lemaradva az aktuális technológiától, mert a repülésben csak kiforrott bevált dolgokat lehet használni.