semmi sem kompromisszum mentes
mindenben azt kell nézni hogy a + oldalon több minden legyen és a - oldalon csak olyan amit az ember tud könnyedén nélkülözni
na nekem azért van f astra huszonéve a háznál mert egy újabb kocsinál olyan dolgok vannak a - oldalon amivel nem tudok azonosulni
De én nem mondtam, hogy aggályos a gyakorlat, ha a felületes olvasási gyakorlatodon valahogyan finomítani tudnál, odaírtam, hogy pl. a kerékszerelésnél is alkalmazzák (és amúgy pont ezért is mentem oda akkor).
A választ is odaírtam, hogy meg sem próbálták a a Volvo-hoz való drágább kerékkulcs használatával megmagyarázni, hanem szinte direktben: a drágább autó drágább szervizzel jár. Értem én, mint ahogy mindenki itt szerintem, ha valakinek a pénztárcáját vastagabbnak gondolom, ott feljogosítva érzik a szolgáltatók a vastagabb számlát is, szinte ugyanazért a munkáért is, ezért is írtam én, nálam ilyen soha nem volt, mindenkit egyformán kezeltem. Ez odáig is elment egynémely esetben, hogy volt olyan kispénzű, aki nem tudta nálam megrendelni a munkát, míg a ház- és a ház előtt álló autóból ítélve tehetősnél szinte soha nem fordult elő.
De vissza az eredeti problémához: az, hogy nem létezik szerinted a "joskapistánál" a rezsióradíj, ennek te csak örülhetsz, ugyanis ha kódis odamenni a példádbeli swiftjével és a "joskapista" elkérné a rezsióra alapján megjáró munkadíjat, ami sok esetben összemérhető lenne az autó értékével, sokan vakargathatnák a fejüket.
Tehát az egyik példád logikáját ne alkalmazd a kitalált másik példádra, mert nem biztos, hogy ott megállja a helyét.
Az anyjának a műtétére hivatkozás meg csak- és kizárólag azért, aki valóban úgy gondolja, hogy a tehetős fizessen többet ugyanazért.
Most mondtam. Fordon belül is van óradij eltérés. Nem hogy más márkáknál. Nem muszáj márkaszervizbe vinni. Egyszerűen nem vagy képes összefúggéseiben néznj egy dolgot sem. Mondhatnád azt is mi a faszért drágább egy volvo mint egy ford, hisz mindenki annyát ugyanannyiért műtik....
Neked mindig bajod van a világgal, a dolgok menetével, az emberekkel akikkel találkozol, vagy épp most az árképzéssel. Ennyi erővel lehetne mindnek egyforma ára, de megnyugtatlak, amig márkaszervizben létezik a rezsióra, addig a maszek joskapistánál nem. Lehet drága elsőránézésre, de mindennek megvan a normaideje és hiába baszakodik vele egy órát, ha fél a norma az kerül a számlára. Ez saját tapasztalat. Mint ahogy az is, hogy egy kézifék problémát anno két maszek nem tudott megoldani husz és huszonötezer forintért addig a ford 3500ért megoldotta, bár csak részlegesen mivel ők azt is megmondták fékmunkahengert is kéne cserélni. De legalább jobb lett.
Ja, és az összes szerviz maszek csak felvállaltak egy adott vagy több márkát. Ez sok kötelezettséggel is jár, de mivel maszek eltérő az árképzés is. Nekem fordnál eger jött be, jol dolgoznak és a miskolci debreceni fordtól olcsóbbak.
Az, hogy szervizek között eltérő a munkadíj, az egy dolog.
De visszakérdezek: melyikkel számol a szerviz, ha egy harmadik, nem Volvo és nem Ford márkájú autót viszek be javításra?
Amúgy amikor én voltam vállalkozó és szolgáltatást nyújtottam, akkor nem volt mese, a legcsóróbb nyugger öreglánynak pont annyiért dolgoztam, mint a városban a legtehetségesebbnek. én ezt tartom tisztességesnek. Két autós szerviz esetében - én - kiszámoltam volna, hogy melyikből hány márka szerelése a jellemző, átlagban mennyi ez alapján az órabér, azt összevetem a konkurenciával, hogy magammal azért ne toljak ki (és azért akkor is, most is látom, hogy mennyi Volvo szaladgál a városban, az összes ismerősöm közül az utolsó mondjuk 30 éveben egy ember van és egy céges ilyen volt) és egy árszabást alkalmaznék.
Tájékoztatásul közlöm: a cég azóta már sehol nincs. A történet amúgy kb. 15 éves.
De nem is értem, te miért a bugattit hasonlítod a swifthez. Miért nem kerti gép szervizhez?
Beulni meg beultem volna,csak ha addig eladsz sajat kontódra egy szekrenysort kenytelen lettem volna venni vagy 50 flakon lefolyotisztitot,es egy kadat neked. 😎
mindenben azt kell nézni hogy a + oldalon több minden legyen és a - oldalon csak olyan amit az ember tud könnyedén nélkülözni
na nekem azért van f astra huszonéve a háznál mert egy újabb kocsinál olyan dolgok vannak a - oldalon amivel nem tudok azonosulni
A választ is odaírtam, hogy meg sem próbálták a a Volvo-hoz való drágább kerékkulcs használatával megmagyarázni, hanem szinte direktben: a drágább autó drágább szervizzel jár. Értem én, mint ahogy mindenki itt szerintem, ha valakinek a pénztárcáját vastagabbnak gondolom, ott feljogosítva érzik a szolgáltatók a vastagabb számlát is, szinte ugyanazért a munkáért is, ezért is írtam én, nálam ilyen soha nem volt, mindenkit egyformán kezeltem. Ez odáig is elment egynémely esetben, hogy volt olyan kispénzű, aki nem tudta nálam megrendelni a munkát, míg a ház- és a ház előtt álló autóból ítélve tehetősnél szinte soha nem fordult elő.
De vissza az eredeti problémához: az, hogy nem létezik szerinted a "joskapistánál" a rezsióradíj, ennek te csak örülhetsz, ugyanis ha kódis odamenni a példádbeli swiftjével és a "joskapista" elkérné a rezsióra alapján megjáró munkadíjat, ami sok esetben összemérhető lenne az autó értékével, sokan vakargathatnák a fejüket.
Tehát az egyik példád logikáját ne alkalmazd a kitalált másik példádra, mert nem biztos, hogy ott megállja a helyét.
Az anyjának a műtétére hivatkozás meg csak- és kizárólag azért, aki valóban úgy gondolja, hogy a tehetős fizessen többet ugyanazért.
Erre én nem lennék büszke 😅
Neked mindig bajod van a világgal, a dolgok menetével, az emberekkel akikkel találkozol, vagy épp most az árképzéssel. Ennyi erővel lehetne mindnek egyforma ára, de megnyugtatlak, amig márkaszervizben létezik a rezsióra, addig a maszek joskapistánál nem. Lehet drága elsőránézésre, de mindennek megvan a normaideje és hiába baszakodik vele egy órát, ha fél a norma az kerül a számlára. Ez saját tapasztalat. Mint ahogy az is, hogy egy kézifék problémát anno két maszek nem tudott megoldani husz és huszonötezer forintért addig a ford 3500ért megoldotta, bár csak részlegesen mivel ők azt is megmondták fékmunkahengert is kéne cserélni. De legalább jobb lett.
Ja, és az összes szerviz maszek csak felvállaltak egy adott vagy több márkát. Ez sok kötelezettséggel is jár, de mivel maszek eltérő az árképzés is. Nekem fordnál eger jött be, jol dolgoznak és a miskolci debreceni fordtól olcsóbbak.
De visszakérdezek: melyikkel számol a szerviz, ha egy harmadik, nem Volvo és nem Ford márkájú autót viszek be javításra?
Amúgy amikor én voltam vállalkozó és szolgáltatást nyújtottam, akkor nem volt mese, a legcsóróbb nyugger öreglánynak pont annyiért dolgoztam, mint a városban a legtehetségesebbnek. én ezt tartom tisztességesnek. Két autós szerviz esetében - én - kiszámoltam volna, hogy melyikből hány márka szerelése a jellemző, átlagban mennyi ez alapján az órabér, azt összevetem a konkurenciával, hogy magammal azért ne toljak ki (és azért akkor is, most is látom, hogy mennyi Volvo szaladgál a városban, az összes ismerősöm közül az utolsó mondjuk 30 éveben egy ember van és egy céges ilyen volt) és egy árszabást alkalmaznék.
Tájékoztatásul közlöm: a cég azóta már sehol nincs. A történet amúgy kb. 15 éves.
De nem is értem, te miért a bugattit hasonlítod a swifthez. Miért nem kerti gép szervizhez?