Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most én is brembó tárcsákat vettem előre hátra és itt már nincs titkolózás nagybetűvel rá van írva,hogy méjd in csájna szóval legalább nem hamisítvány(meghajlós) 😅
Hát, láttunk már márkaszervizes motort majdnem friss 450 ezres számlával úgy, hogy a kiírt munka nem volt elvégezve, csak felírva a papírra... Tökre nem lepne meg, ha benne hagyták volna a fékfolyadékot. Először azért, mert "ááá, jóazmég". A második körben meg "á, biztos úgyis kapott a legutóbb, jóazmég".
Írtam , ne legyen igazam , mert az ellenségemnek se kívánom ! 😉
A féknek mindíg működnie kell ez alá van rendelve minden egy járműben. Ha az abs-ről lerúgja a macska a jeladót akkor is meg kell tudni állni(kezeit széttáró)
Ini azt írta sehol egy csepp olaj , sehol nem szivárgott el ! 🤔
Hallatlan,szar ez a hodda,bar van benne benzin,es elindult,bar attol meg egy borzaszto lom.😆
a fékolaj tartálynál lesz a gebasz. Vagy egyébként miről is beszélünk motor vagy autó? Mert, hogy ezt nem tudom most hogy belegondolok 😅
4 évesen berohadt?
minden előírt gyári szervizre elvitték
mondjuk én ezért se veszek úg gépet mert az új is egy rakat fos meg a régi is, de legalább a régi olcsóbb
hát ilyet még nem igen halottam.(gondolkodós) Az,hogy egy fékolaj hány éves inkább azért lehet lényeges mert vizet vesz magához idővel. Amikor egy fék elmelegszik akkor igen beesik a fékkar pályanapokon jó néhányszor jártam így. De álló helyzetben hideg motornál ha be lehet húzni a fékkart ellenállás és fékhatás nélkül az csak lelevegősödés lehet mivel a folyadék ugye összenyomhatatlan. Valahol bejutott a rendszerbe a levegő jó eséllyel ment az olajból is ki, mert ahol bemegy a levegő ott kijön az olaj. Lehet elrepedt a fékcső, vagy elfosta magát a fékhenger de az olajtartálynál is szoktak furcsaságok történni(kezeit széttáró)
👍️ Az enyém is berohadt , fékerő nélkül bement a fékkar, de folyadék csere után volt fék , csak ABS nem volt ! ABS unit csere lett a vége ! 🥴
igen nincs benne benga 😅
Úgy már tavaly sem indult 😂
nekem hiányzott(meghajlós) meg gondolom zotyának csak sokat élték itt egymást majd megint lesznek jó mammogtatások 😅
levegős
"abs nem tud elromlani és mindig átenged vagy ilyesmi?"

El tud romlani, de hogy nyitott állapotban ragadjon meg állás közben, az cseppet furcsa lenne. Alaphelyzetben csukva van a szelep, ami csökkentené a nyomást megcsúszáskor. Amikor aktív az ABS, a folyadék olyankor a kockában egy zárt kamrába megy, amiben egy rugós dugattyú van, oda "tágul" és ettől csökken a fékbetéten a szorító erő.
inkább az valószínűsíthető , hogy 2évente levolt cserélve a folyadék , /de inkább soha / összeszed annyi nedvességet , hogy nem elég hogy sokkal hamarabb felforr , és emiatt levegős lesz , de ez a szmötyi bekerül az ABS unit-ba , és mivel nem dolgozik az ABS, hajlamosak a szelepek leragadni , azaz berohadni , és így lesz nulla a fékhatás , olajveszteség nélkül ! Tehát főlyadékcsere , és dolgoztatni az ABS-t a megoldás ! Azt is tudom ez hülyeség sokak szerint ! Én hiszek benne ! Mégegyszer írom , ne legyen igazam , inkább karmantyús legyen a főhenger , ennek kisebb az esélye , a munkahenger meg fosná a folyadékot , ha ott menne el valahol ! 🤔
Nem sok,egesz telen kinn volt.
Az nem szokott hasonló gondot okozni !
esetleg az hogy az akku ki volt szedve gondolom semmi köze az abs-hez
Ne legyen igazam , drága móka ! 🤨
Csak az első mondatot olvasd el ! Úgy kezdi ! 😏
Elsonek leprobalnam a fofekhrngert.
mondjuk akkor nem esik be a fék amikor szabályoz, legalábbis a 390ktm nem esett be a féke, ezen kívül nincs ismertetem abs fékkel
de gondoltam arra hogy abs hiba is lehet, nem is nagyon van kedvem baszakodni emiatt, sima féket hátratett kézzel szétszedek és felújítok
Ja,rogton mehet venni egyet 600e ert,markakereskedesben.Neten megmondva az tutit alapon.
Nem tűnik el sehova , megkotlott az ABS ágy , valamelyik szelepe nyitva maradt , mint mikor leszabályoz a kerék megállásakor ! 🤔