A főfékhenger kezdeném a szétszedést...
Ha le van választva a főfékhenger, akkor visszanyomni a munkahengereket, és ha jön belőle az olaj, akkor jó, ha nem, akkor le van ürülve az egész rendszer.
nagyjából evvel kezdtem
ősszel letette most akart vele menni és nem volt semmi hátsófék
ennyi
leírjam még párszor hogy semmi folyás- sérülés bármi rendellenesség nem látszik rajta?
4 éves motor 20ezer futás alatt, gyári minden rajta még a betét is
újonnan vette, most mondja a gyerek nem 5 hanem csak 4 éves
ősszel letette most meg beesik a fék hátul
küldték a videót hogy 1 ujjal lehet nyomkodni a pedált, a tartály kb 3/4 részig van porszáraz az egész fékrendszer, gyári betétek kb félig kopva
olyat láttam már hogy endúró esés után levegős lett mert fejreállva be lett húzva a kar
olyat is hogy hegyről le megforrt és nem volt fék, ez rendbe se jött teljesen hiába hugyoztuk le hárman is 🤣
de olyat nem láttam hogy ősszel jó tavasszal nem és se eldőlve nem volt se semmi akció
hétfőn hozza a gyerek addig ki kell találni a tutit
5 éves motort ki takarít fék ügyileg?? max ha új betétet kap akkor takarít a gondosabb gazda
mert a 20 éveseket alapból szétszedtem vételkor
nem menet közben esik ne hanem álló helyben, akart volna menni vele aztán nincs hátsófék
lenyomták 300x és semmi eredmény
se olaj alatta se a motoron se a csöveken sehol semmi
ősszel jó volt most meg nem
abs nem tud elromlani és mindig átenged vagy ilyesmi?
A következő lenyomásra felkeményedik ? Vagy többszöri lenyomásra is beesik fékerő nélkül ? Én unatkozás képen , kikaptam a bivaly elsőkerekét , oda is kapott egy Metzeler K3-at ! Lezsíroztam a csapágyakat , meg kapott új szimeringeket ! 😉
Meg kell nezni a nyerget es a csoveket. Ha beesik a pedal (es a pedal amugy mechanikusan nincs szetkapcsolodva a fofekhengertol), akkor levego van a rendszerben. Azaz valahol tomitetlen, folyik, stb. pl. megserult avagy kinyomhatta a karmantyut es a dugattyu mellett elszorhatta a folyadekot, effele.
hova tűnhet el a rendszerből álló helyben nyomtalanul?