én láttam fotókon gáztartályt ami kiégett kocsiban volt és nem robbant fel
plusz olyat is láttam hogy teljesen totálkárra vágott kocsiból kiszállt a tartály és benne volt a gáz
egy jó ideje már a tartályokon van a gázszelep, ha nem kap áramot akkor lezár szóval szivárgásra nagyon kevés esély van
régen a gázszelep a motortérben volt odáig volt 2 csatlakozás ami tudott engedni
nekem nemrég a reduktoron engedett a bemenő gázcsőnél, amikor ment a kocsi lehetett néha gázszagot érezni öngyújtó nem mutatta meg hol ereszt csak a szivárgás spray
Az autó áramfelvételét az autóba épített rendszer szabályozza. Tudja mindegyik, hogy mit kap és észreveszi, ha többet akar, mint amit kapni tud. Ehhez mérten fogja szabályozni a töltést.
Az autónak az áramfelvételét nem lehet szabályozni attól függően milyen minőségű hálózatra akarok csatlakozni? Mondjuk ha Inihez megyek vendégségbe akkor 2-3 A-nél többet ne akarjon különben segíthetek tüzet oltani, de itthon simán mehet a 16 A is. 😁
na ezért is mondtam a gyereknek hogy ide nem jön a villanyos vackával, mindenhol másfeles kábelek vannak aztán csak össze lenne olvasztva minden
letesz 3x25 ampert a portájára aztán úgy tölti ahogy csak szeretné
de azért napi szinten basztatom hogy inkább valami nagy dízel dögöt vegyen az sem baj ha suv, hátha a grétát előbb elviszi az agyérgörcsel kombinált szívmegállás
😂
nekünk volt mozgáskorlátozotti kedvezménnyel vásárolt kocsi a családban ott semmit se kellett csinálni, ott is 5 évig volt valami állami baszás rajta hogy addig nem lehetett eladni
emiatt kölcsönt se lehetett rá felvenni mert nem tudta volna eladni a bank
de ez ilyen 15+éves történrt nem nagyon emlékszem rá
Helytelenül? Sehogy......egyet kivéve: hosszabbitóval.
Alapjábanvéve a lassutöltős egyfázisu töltő esetén a dugalj és az ottani vezetékhálózat nagyon nem mindegy milyen. Reklámozzák már 10ezerért a tuti fasza elektromosautótöltő csatlakoztatására a dugaljat ami birja a 16 ampert. Mindegyik 16 amperos amit kapni lehet. Csak van gyengébb minőségű, nagyon gagyi stb. De egy drágább jóminőségű dugaljjal nem lesz egyébként se gond. Ezeka töltőt folyamatosan és tartósan veszik fel a 13-15ampert. Ergo a kilazult vékony érintkezős praktikeres szar otthon birja a hajszáritót hetente 3szor tiz percig vagy a mikrot. De mindennap több órán keresztül állandóan terhelődik a dugalj a vezeték a kötésekkel együtt. Szóval ez egy gyenge pont, és nem biztos higy az autó a hibás. Abban azért tényleg elég sok védelem van.
nem tudom hogy lehet helytelenül tölteni
a teslában ha jól emlékszem 7 külön védelem van az ilyen kigyulladásos balesetek kivédésére
de egy sérülés után könnyen lehet baj akár töltéskor akár merítéskor
majd kivizsgálják és kiderül mi volt a hiba oka
épp ezért nem kellene ilyen fasz cikkeket írni 0 háttértudással
pl pipinek a szarja is jó eséllyel azért porladt el mert odabaszta peca közben az alját és elrepedt a bele
szétvágod a töltőkábelt azt átkötöd a vezetékeket majd fekete szigszalaggal visszaragasztod, hogy ne láccon. Azt a nej amikor tölt, lehet földhöz is vágja. Már is tiéd a ház fele meg lehet hozni a 20-assal fiatalabb menyecskét(meghajlós) 😅
hát ezeket nem nagyon tudod helytelenül tölteni ez hülyebiztos. Bedugod a kábelt 1 féle képen megy rá oszt tölt. Amikor meg feltöltött lekapcsol magától hát ennyi. Én már raktam tlx dácsiára fordítva be akksit vagy 25 éve. Elfüstölt a kábelköteg rögtön. Volt nagy büdi a garázsba 😅 Szerencsére úgy olvadtak meg a vezetékek, hogy a bennük lévő rézdrót nem ért egymáshoz. Szóval a füst elszálltával semmi baj nem lett. Még nálunk volt pár évet az autó majd úgy vitték saját szarjukat haza a románok. 😅
plusz olyat is láttam hogy teljesen totálkárra vágott kocsiból kiszállt a tartály és benne volt a gáz
egy jó ideje már a tartályokon van a gázszelep, ha nem kap áramot akkor lezár szóval szivárgásra nagyon kevés esély van
régen a gázszelep a motortérben volt odáig volt 2 csatlakozás ami tudott engedni
nekem nemrég a reduktoron engedett a bemenő gázcsőnél, amikor ment a kocsi lehetett néha gázszagot érezni öngyújtó nem mutatta meg hol ereszt csak a szivárgás spray
Fent van egy sor napelemem, de abbahagytam, mert kurva meleg van 😁 de így is termel már 1600 W-ot 😁
letesz 3x25 ampert a portájára aztán úgy tölti ahogy csak szeretné
de azért napi szinten basztatom hogy inkább valami nagy dízel dögöt vegyen az sem baj ha suv, hátha a grétát előbb elviszi az agyérgörcsel kombinált szívmegállás
😂
emiatt kölcsönt se lehetett rá felvenni mert nem tudta volna eladni a bank
de ez ilyen 15+éves történrt nem nagyon emlékszem rá
Alapjábanvéve a lassutöltős egyfázisu töltő esetén a dugalj és az ottani vezetékhálózat nagyon nem mindegy milyen. Reklámozzák már 10ezerért a tuti fasza elektromosautótöltő csatlakoztatására a dugaljat ami birja a 16 ampert. Mindegyik 16 amperos amit kapni lehet. Csak van gyengébb minőségű, nagyon gagyi stb. De egy drágább jóminőségű dugaljjal nem lesz egyébként se gond. Ezeka töltőt folyamatosan és tartósan veszik fel a 13-15ampert. Ergo a kilazult vékony érintkezős praktikeres szar otthon birja a hajszáritót hetente 3szor tiz percig vagy a mikrot. De mindennap több órán keresztül állandóan terhelődik a dugalj a vezeték a kötésekkel együtt. Szóval ez egy gyenge pont, és nem biztos higy az autó a hibás. Abban azért tényleg elég sok védelem van.
a teslában ha jól emlékszem 7 külön védelem van az ilyen kigyulladásos balesetek kivédésére
de egy sérülés után könnyen lehet baj akár töltéskor akár merítéskor
majd kivizsgálják és kiderül mi volt a hiba oka
épp ezért nem kellene ilyen fasz cikkeket írni 0 háttértudással
pl pipinek a szarja is jó eséllyel azért porladt el mert odabaszta peca közben az alját és elrepedt a bele