Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kamerához kéne szünetmentes, azok az olcsó 20-30000-esek mennyi ideig működtetnék vajon?
már kettő is van
amióta újra a hálózatról megy a világítás a router is arról megy aztán teli vagyunk 1 másodperces áram kimaradásokkal és kellett a routernek egy kis 12v sziget mert örökké újraindult ilyenkor
sőt három is van mert a gyereknek is van egy szünetmentes a pc-hez
kurva szolgáltató nem tesz semmit
volt olyan nap hogy 8 kimaradást is feljegyzett sz inverter
Az aggregátban mindig van üzemanyag......sőt,jobb helyeken már áramkimaradás esetén indul magától.
ki is kopott valami szilent az astrán
fel is vagyok háborodva hogy 30 évet nem bír ki egy gumidarab pedig a nap se süt oda
Persze, az űrhajóban a wc ülőkét.
? ininek a földutas csatornaparton? Hát ott tekla nem megy el ini meg azon rodeózik 20 éve a műanyag futóműves autóval 😅
fax tuggya. Manapság már az űrrakéták felét műanyagból meg kevlárból építik pedig megy vagy negyvenezerel(gondolkodós)
mondjuk az is igaz a hazai utakon viszont nem 😅
hát épen nézegettem a jutubon a lakatfogó teszteket. Szóval az lett az eredmény, hogy mind más mutatott ugyanarra 😅
csak te fordítva írtad le a képletet(kezeit széttáró) Amíg nincs üzemanyag addig nem mén az aggregát 😅
neked viszont van szigetes rendszered(gondolkodós) Ha nem lesz áramunk megyünk hozzád tabletet tölteni, hogy legyen fészbuk 😅
...csak megjegyzem, nekem hátul multilink van, nem a jóárasított (hátul) lengőkaros.
Gömbfej recseg. Rosszul volt megoldva a zsírzása, ami némi nedvesség is fel tudott erősíteni. Azóta beszállítót váltottak.
Ha belegondolsz, az alsó lengő az igazi teherviselő, a felsőn töredéke erő van. Ezért tud működni Freelac vackában is az olcsó mcpherson futómű amin pl. teljes egészében kispórolták ezt az alkatrészt, mert a teleszkóp tartja meg ezt az erőt...mondjuk ettől kicsit takony is a mcpherson felfüggesztés, de közlekedő edényekbe azért teljességgel elegendő, és olcsón karbantartható az egyszerűsége miatt.
Nem is azt mondtam. A teherviselő elemben a merevítés.

Amúgy meg:
a videóban ott a tesla rendszáma: SZX-789
ÉÉÉÉÉÉs:
2021-es gyártás, tehát az információd nem valós, bárhol is olvastad.
Teflon még mindig jó, de van ezer féle anyag igazából, mindegyik más tulajdonságokkal. PA és POM azért népszerű mert olcsó és fröccsönthető, miközben igazából jól is működnek.
Forgácsolni viszont rémálom. A szalag amit leesztergálok olyan erős hogy nem bírom elszakítani. Szikével kell mindig levágni az esztergáról 😆
Ez acéllemezből sajtolt, elegendő lemezvastagsággal. A műanyag csak egy betét, nem az a teherviselő, legalább is nem abban a szerepben ahogy freelac elképzelte.
2019 óta alura cserélték mellesleg.
Jah,mototech.
Mittomen,az aszma bazierős egy gep.
És az ugyanakkora terhelésnek van kitéve, mint a Tesla vacka?
Ha szintetikus, akkor biztosan. A moto tech-hel keverhető.
Fillerbaszó kerdes.
10w40 smarter olajhoz utantolteskent hozzacsaphatom az elf 10w 50 szintetikus maradékát?
Minimum 20 eve muanyag kutyacsont van az aszmaban.
A hálózatra visszatermelős invertereknek Kötelező és szükségszerű. Létezik olyan ami tudja mindkét üzemmódot egy átkapcsolóval, de rohadt drága, nem éri meg.
Az állítólagos wtc támadás mintájára úgy kellett volna, hogy direktben nem látták Putyint, csak megtalálták volna egy kidöntött villanyoszlop tövében tövében az útlevelét. Esetleg a megtalált eldobott maszkban azonosították volna a DNS-ét.
Nem kívánok vitatkozni, mert nem értek hozzá nagyon, de csak ismételni tudom magam, autó, pláne nehéz autó teherviselő és futómű alkatrészében műanyagból a merevítés nekem életidegen.
Az, hogy a dobbetét kevés helyen és az sem csavarral, hanem műanyag patenttal, az egy dolog. Az, hogy nyikorog a kárpit télen (ez nem a videóban volt), az is egy dolog. Ez az olcsó, városban ugrálós autótól elfogadható. A futóműben fura. Pláne egy úttörő autóban.
Nem, csak kicsit lett szar 😁