már kettő is van
amióta újra a hálózatról megy a világítás a router is arról megy aztán teli vagyunk 1 másodperces áram kimaradásokkal és kellett a routernek egy kis 12v sziget mert örökké újraindult ilyenkor
sőt három is van mert a gyereknek is van egy szünetmentes a pc-hez
kurva szolgáltató nem tesz semmit
volt olyan nap hogy 8 kimaradást is feljegyzett sz inverter
fax tuggya. Manapság már az űrrakéták felét műanyagból meg kevlárból építik pedig megy vagy negyvenezerel(gondolkodós)
mondjuk az is igaz a hazai utakon viszont nem 😅
Gömbfej recseg. Rosszul volt megoldva a zsírzása, ami némi nedvesség is fel tudott erősíteni. Azóta beszállítót váltottak.
Ha belegondolsz, az alsó lengő az igazi teherviselő, a felsőn töredéke erő van. Ezért tud működni Freelac vackában is az olcsó mcpherson futómű amin pl. teljes egészében kispórolták ezt az alkatrészt, mert a teleszkóp tartja meg ezt az erőt...mondjuk ettől kicsit takony is a mcpherson felfüggesztés, de közlekedő edényekbe azért teljességgel elegendő, és olcsón karbantartható az egyszerűsége miatt.
Teflon még mindig jó, de van ezer féle anyag igazából, mindegyik más tulajdonságokkal. PA és POM azért népszerű mert olcsó és fröccsönthető, miközben igazából jól is működnek.
Forgácsolni viszont rémálom. A szalag amit leesztergálok olyan erős hogy nem bírom elszakítani. Szikével kell mindig levágni az esztergáról 😆
Ez acéllemezből sajtolt, elegendő lemezvastagsággal. A műanyag csak egy betét, nem az a teherviselő, legalább is nem abban a szerepben ahogy freelac elképzelte.
2019 óta alura cserélték mellesleg.
A hálózatra visszatermelős invertereknek Kötelező és szükségszerű. Létezik olyan ami tudja mindkét üzemmódot egy átkapcsolóval, de rohadt drága, nem éri meg.
Az állítólagos wtc támadás mintájára úgy kellett volna, hogy direktben nem látták Putyint, csak megtalálták volna egy kidöntött villanyoszlop tövében tövében az útlevelét. Esetleg a megtalált eldobott maszkban azonosították volna a DNS-ét.
Nem kívánok vitatkozni, mert nem értek hozzá nagyon, de csak ismételni tudom magam, autó, pláne nehéz autó teherviselő és futómű alkatrészében műanyagból a merevítés nekem életidegen.
Az, hogy a dobbetét kevés helyen és az sem csavarral, hanem műanyag patenttal, az egy dolog. Az, hogy nyikorog a kárpit télen (ez nem a videóban volt), az is egy dolog. Ez az olcsó, városban ugrálós autótól elfogadható. A futóműben fura. Pláne egy úttörő autóban.
amióta újra a hálózatról megy a világítás a router is arról megy aztán teli vagyunk 1 másodperces áram kimaradásokkal és kellett a routernek egy kis 12v sziget mert örökké újraindult ilyenkor
sőt három is van mert a gyereknek is van egy szünetmentes a pc-hez
kurva szolgáltató nem tesz semmit
volt olyan nap hogy 8 kimaradást is feljegyzett sz inverter
fel is vagyok háborodva hogy 30 évet nem bír ki egy gumidarab pedig a nap se süt oda
mondjuk az is igaz a hazai utakon viszont nem 😅
Ha belegondolsz, az alsó lengő az igazi teherviselő, a felsőn töredéke erő van. Ezért tud működni Freelac vackában is az olcsó mcpherson futómű amin pl. teljes egészében kispórolták ezt az alkatrészt, mert a teleszkóp tartja meg ezt az erőt...mondjuk ettől kicsit takony is a mcpherson felfüggesztés, de közlekedő edényekbe azért teljességgel elegendő, és olcsón karbantartható az egyszerűsége miatt.
Amúgy meg:
a videóban ott a tesla rendszáma: SZX-789
ÉÉÉÉÉÉs:
2021-es gyártás, tehát az információd nem valós, bárhol is olvastad.
Forgácsolni viszont rémálom. A szalag amit leesztergálok olyan erős hogy nem bírom elszakítani. Szikével kell mindig levágni az esztergáról 😆
2019 óta alura cserélték mellesleg.
10w40 smarter olajhoz utantolteskent hozzacsaphatom az elf 10w 50 szintetikus maradékát?
Az, hogy a dobbetét kevés helyen és az sem csavarral, hanem műanyag patenttal, az egy dolog. Az, hogy nyikorog a kárpit télen (ez nem a videóban volt), az is egy dolog. Ez az olcsó, városban ugrálós autótól elfogadható. A futóműben fura. Pláne egy úttörő autóban.