Néha beszélgetünk családban az önvezető autókról és van pár kérdés, előzésre mennyire hajlamosak, képesek? Mert ha nem akkor kénytelen vagyok egy magasra pakolt lovaskocsi után menni bármeddig? Ugye most nagyon sok és többféle sávzartós, adaptívos, oldaljelzős, kamerás kamionokat vezetek amik mac 5-6 évesek, de inkább 1-3 és kevés amelyiknél minden érzékelő működik jellemzően úgy 150000km ami itt 1-2 év elkezdődnek a hibák.
Ez jo. A legnagyobb tevhit, aminek a gulajdonosok bedoltek, hogy az elektromos auto (legalabbis a mostani formajaban) oldja meg a kornyeztszennyezo közlekedés problemajat.
Amúgy a lényeget leírod, ha a zöldítés húsbavág akkor biza a legzöldebb figura is hirtelen átvált széntüzelésre, ha grétának is gyalog kellett volna menni a konferenciákra és teveszarral fűtött jurtában kéne élni akkor ő állt volna az élen az atom és szénerőművek bezárása elleni tüntetésen.
A zöldítésnek híve vagyok, de a lényeg, hogy csak akkor ha az egész világra érvényes egyöntetű szabályozás lesz érvényben. Ha csak mi saját magunkra szabunk ki szigorú iszonyú sok lemondással és anyagiakkal járó szabályokat miközben a világ többsége vidáman leszarja és borzasztóan szennyező módon állít elő nekünk zöldnek eladott dolgokat nagyon drágán és azt mi kénytelenek vagyunk a saját idióta szabályai miatt megvenni arra csak egy szó van........és azt egybeírjuk. 😏 😁
a zöldítés az 99% kamu
annyi igaz belőle hogy nem az ovi előtt füstöl a suv maxi légkondival
szóval a komfortérzet jobb
az hogy ezért mi sérül máshol az senkit se érdekel
de
nem ez a lényeg hanem az hogy sok esetben megéri üzemeltetni egy 8-10 éves intervallumban pozitív a mérleg
új autónál is simán megvan ez a különbség csak akkor nem 8-10 év hanem mondjuk 15 év után van sz ember pluszban
a zöldítés csak propaganda szerintem az emberek 99% leszarja
én pl sz átlagtól környezet tudatosabb vagyok de ha nekem kézzelfogható hátrányom származik a zöldítés miatt akkor nem zöldítek
pl nrm szemetelek, próbálok minél kevesebb szemetet termelni, de mások szemetét nem szedegetem
vagy pl gázzal meg a kocdibami egy gokkal környezetbarátabb mint a dízel, vesz el helyet a kocsiból tankolni bonyolultabb de ennyi belefér mert olcsóbb
ha drágább lenne mint a benzin akkor benzinnel járnék leszarnám hogy döglik a fóka
stbstb
a villany is olyan hogy ha kb ugyanannyiba van mint benzin akkor lesz villany az hogy hatótáv meg töltögetés belefér ennyit még megér
de egyenlőre nagyobb az árkülönbség mint amit spórolnék az éves 1500 km futással
Kérdeztem, kamuzott, kérdeztem a fajtámról is, azt mondta a fajtanemesítés nem volt hatásos viszont a fajtaprolialitás jelentős javulást okozott a vitakultúrálatlanságomban és aljafajta érettségemben ezért nem villanyoz fel még a látható elektronáramlás sem. 🤓
Mikor írtam ilyet? Épp azt ha értelme lenne vagy ha bőven lenne lém akkor vennék, de nem egy 5-7 éve ledobottat hanem újat. Viszont válasz továbbra sincs a kitettségre, zsarolásra amiért egyenlőre leálltak a zöldülés tolásával, ebből is úgy fest, hogy a zöldüléstolók jelentős apanázst kaphattak azoktól akik ebből hasznot húzni reméltek.
A fajtám fajtalan féle fajta nem úgy mint a tefajta féle fajta. Ki is jegyzi a cikket? Na nem az a forrás ahonnan a tc másolta hanem az eredeti? Ezekről a kutya nem beszél jó ideje hanem amit eddig írtam és amire valamiért nem adtok fajtádbéliekkel együtt releváns válaszokat. 😁
Bár szerintem nem kell ezen görcsölni. Olcsón, normálisabb áron kell adni a villan,autókat, és akkor terjed, akkor meg az elfogadottság is automatikusan javul.
Pont ugyanúgy leszarják mint te vagy tésanyi 😅
annyi igaz belőle hogy nem az ovi előtt füstöl a suv maxi légkondival
szóval a komfortérzet jobb
az hogy ezért mi sérül máshol az senkit se érdekel
de
nem ez a lényeg hanem az hogy sok esetben megéri üzemeltetni egy 8-10 éves intervallumban pozitív a mérleg
új autónál is simán megvan ez a különbség csak akkor nem 8-10 év hanem mondjuk 15 év után van sz ember pluszban
a zöldítés csak propaganda szerintem az emberek 99% leszarja
én pl sz átlagtól környezet tudatosabb vagyok de ha nekem kézzelfogható hátrányom származik a zöldítés miatt akkor nem zöldítek
pl nrm szemetelek, próbálok minél kevesebb szemetet termelni, de mások szemetét nem szedegetem
vagy pl gázzal meg a kocdibami egy gokkal környezetbarátabb mint a dízel, vesz el helyet a kocsiból tankolni bonyolultabb de ennyi belefér mert olcsóbb
ha drágább lenne mint a benzin akkor benzinnel járnék leszarnám hogy döglik a fóka
stbstb
a villany is olyan hogy ha kb ugyanannyiba van mint benzin akkor lesz villany az hogy hatótáv meg töltögetés belefér ennyit még megér
de egyenlőre nagyobb az árkülönbség mint amit spórolnék az éves 1500 km futással
jobban tiltakozik a szervezete a villanyautó ellen mint nekem a munka ellen
szerintem neki is fáj ha csak rágondol az is 😆
https://totalcar.hu/magazin/hi...
Bár szerintem nem kell ezen görcsölni. Olcsón, normálisabb áron kell adni a villan,autókat, és akkor terjed, akkor meg az elfogadottság is automatikusan javul.
160at csak a céges fehér oktáviák tudnak
a haszon meg ugye most nem érdekel 🤣