Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korlátozás mentes. Sok teleírt sor csak a sofőröknek van.
Arra céloz, amivel kézi váltóst is lehet vezetni. Fullos, mint fullos B jogsi, nem A-tól E-ig értve.
"fullos"?Az mit jelent nálad?Mert szerintem az itt max két embernek van.
Négy-öt év múlva eladjuk, lesz benne 50000 km 😁
Nem gondolnám, hogy érint bármilyen váltó probléma.
Nem. Sem igényem, sem szükségem nincs rá.
Érdekes, annyi szent. Mondjuk én nem is tudnám mit tegyek a céges autók miatt, mert van pár, de szinte mind kézi váltós, be sem tudnám tölteni a munkakörömet.
Neked sem lett volna jobb inkább a "fullos"?
toyotának is van ritka szar automata váltója......
A 101 nem a szemüveg, hanem 1. eü kategóriában alkalmas.
Autót, igen (B1 / B kat.).
Az A jogsimon nincs ilyen megkötés.
Neked is csak automatát szabad vezetni????
Akkor ennyi, eltelik majd 5 év, vagy kicsit több, a maiak kihalnak, utána meg mindenkinek valami automata vagy elektromos járgánya lesz, pont senki nem akar majd lábbal kapcsolgatni.
Az sem más felhasználói szempontból, mint a DCT.
Van AT és MT üzemmódja. AT-ben automatán vált, MT-ben meg + és - billentyűvel válthatsz, amikor akarsz. Kuplungkar nincs.
Egy titka van, nem szabad öreget vagy szart venni... nekem egyik bmw-vel se volt gond, meg a Yarissal sincs. A bidében meg váltó sincs 😁
És ami most van az új Yamahánál az a AMt vagy milyen váltó?
Az enyém.
Az sem manualis. Az autoknal is van a felautomata (kuplung nelkuli szekvencialis vagy automata kuplungos kezi valto), azok is 78-as kodosak.
Ez kié?
Ott is van, tessek.
(Ui: senki velemenye nem erdekel, tartsa meg maganak mindenki - kosz)
Bizonyosan, c sak még mindig bennem maradt a kétség, ha saját ilyen motorral megyek és azt mondom, hogy a manuális üzemmóddal vezetek. Nem lábbal, hanem ujjal, de ez viszont nincs nevesítve az előírásban.
Ez a 78-as kód. Ugyanúgy, ugyanott van, mint pl. a 101 (csak szemüveggel vezethetsz)
Nehéz kérdés így gyorsan, ennyit olvastam róla:

https://www.sosjogsi.hu/motor-...

De az, hogy mi van beleírva, csak az előírásból gondolom, hogy csak automatával szerelt motort vezethet.
autóknál jó is az ismerős c4 kocsiján másfél milla volt a javítás/karbantartás, nincs benne 200 ezer
opelon ennyi idő alatt 2 liter olajba fájt a váltó karbantartás
szóval én tuti nem veszek automata váltós kocsit
A kismotor jogsinál (Am és A2) van 78-as kód már, ugye a robogók zöme ide esik.
Gyanítom ha pl. egy 600-es Silver Winggel nyomod az A korlátlan vizsgát - mert miért ne tehetnéd - ott is bevezetik a jogsiba ugyanúgy.
Őszintén szóval én erősen automata párti vagyok az autóknál, 20 éve csak olyan van, de a motornál nem akarnám... ott a fokozat kiválasztása egy vezetési paraméter, ugyanúgy mint a fékezés vagy a bedöntés... nem akarnám hogy automata csinálja helyettem, biztos megviccelne néha.
Annak nézz utána, hogy nagyrobogóval lehet-e vizsgázni, és ha lehet, aki úgy vizsgázott, annak mi van beleírva?