Laci ! Vettem is volna lítiumost , ha lett volna ! A töltésétől tartottam , az elektronika miatt ! A kigyulladástól nem félek! De ez a zselés igaz , hogy 2Ah-val kevesebb , csak 12Ah, de olcsó volt , teker mint állat ! 😜 Simán tudnék elektromosan is menni vele , szóval hybrid a vas ! 😂
....na utána néztem neked. Simán belerakható a te motorodba is. Tökéletes a töltési rendszered ezekhez az akkukhoz, jók a tapasztalatok a lítium akkukkal a típusnál.
Persze most hogy már megvan, ne dobd ki a meglévőt, de amikor elszaródik, én nem vacakolnék a gagyi ólmos akkukkal többet.
Hondával működik több éve. Ezek az ólom akkuk pótlására vannak kitalálva. Normál ólomhoz kitalált alap töltési rendszerekkel simán működik. Az elektronika benne van a dobozában, nem kell vele foglalkoznod.
Az impulzus töltést és a nagy hideget nem szereti csak, de legutóbb -4 fokban indítózva is elindult a motor, szóval annyira nem rossz.
Én úgy vettem annak idején, hogy mindenki rettegett tőle. Persze olyanok akiknek nem volt. Aki használta azok azt mondták hogy "még nem romlott el" Ráadásul senki nem tudtam megmondani hogy Honda tönkre teszi-e. Mindenki csak okoskodott, de senki nem értett hozzá. Szóval én kíváncsi voltam és kockáztattam. Tapasztalatot szereztem. Ráadásul akkoriban 35ezerbe került. Dupla annyiba mint egy ólmos, szóval benne volt hogy bukó lesz a dologból, de úgy voltam vele, hogy annyira nem drága, egy próbát megér. Lássuk be, nagyobb hülyeségre is költöttünk már a motorunk kapcsán, ez meg legalább kényelmesebbé teszi az ember életét.
A kis kapacitás ne zavarjon meg. Ezek így is jobban teljesítenek, mert nem olyan fos hogy túl kelljen méretezni a kapacitást hogy beinduljon a motor. Csak a fizikai méret alapján kell kiválasztani. Ennek köszönhetően durván könnyebbek. Egy csülökpörkölttel többet ehetsz motorozás előtt 😅
Meg a kigyulladástól sem kell rettegni. Lítium-vas-foszfát akku, ezek nem a kigyulladósak. A Nikkel-Mangán-Kobalt akkuk szeretnek kigyulladni, főleg a magas kobalt tartalmúak amik a mobiltelefonodban vannak 😁
Toyota 60Ah-s gyári akkuja került ennyibe, azt nem hiszem hogy jobb attól hogy Kawa felirat van rajta, mert amúgy mindkettőnek a Yuasa gyártja szerintem.
Másik hogy ennyiért már lítium akkut kapsz, aztán azzal nincs annyi gond.
Nolan x 903 ultra carbon 1560g az xlite x803 meg 1305.Ezekbol az utobbi majdnem a jo regi RS2 carbon 1200g-ost utoleri.De csak majdnem.
Regen minden jobb vót.
Neheznek nehez,de az egyik xlite valami 903 becsuszott az 1400 ala,azt probaltam.
Meg mindig sok mer a marushin csak 1300 valamennyi,igaz belebasztak egy nekem felesleges napszemuveget,de legalabb carbon volt az xlite.
De volt egy 1800g os hjc,meg a neotwc is inkabb 1600 feletti.
Volt egy szabvany emelés nemreg,azota mind ilyen bazinehezek.🤣
Jellemzően igen. Sornégyekhez nagyon gyakori a jóval kisebb 9Ah-s akksi (150-160A-esek).
Ott meglendíti a hosszú főtengelyt és egy kisebb dugattyú áll csak igazán ellen fordulatonként, itt meg ugye két (vagy három) főtengelysonka van csak és a két nagyobb dugattyú közül az egyik dolgozik ellene.
Jaaa te nem is fox(fejét fogó) 😅
Persze most hogy már megvan, ne dobd ki a meglévőt, de amikor elszaródik, én nem vacakolnék a gagyi ólmos akkukkal többet.
Az impulzus töltést és a nagy hideget nem szereti csak, de legutóbb -4 fokban indítózva is elindult a motor, szóval annyira nem rossz.
Én úgy vettem annak idején, hogy mindenki rettegett tőle. Persze olyanok akiknek nem volt. Aki használta azok azt mondták hogy "még nem romlott el" Ráadásul senki nem tudtam megmondani hogy Honda tönkre teszi-e. Mindenki csak okoskodott, de senki nem értett hozzá. Szóval én kíváncsi voltam és kockáztattam. Tapasztalatot szereztem. Ráadásul akkoriban 35ezerbe került. Dupla annyiba mint egy ólmos, szóval benne volt hogy bukó lesz a dologból, de úgy voltam vele, hogy annyira nem drága, egy próbát megér. Lássuk be, nagyobb hülyeségre is költöttünk már a motorunk kapcsán, ez meg legalább kényelmesebbé teszi az ember életét.
Plusz előny hogy ez zöld 😆
https://vartamintabolt.hu/skyr...
A kis kapacitás ne zavarjon meg. Ezek így is jobban teljesítenek, mert nem olyan fos hogy túl kelljen méretezni a kapacitást hogy beinduljon a motor. Csak a fizikai méret alapján kell kiválasztani. Ennek köszönhetően durván könnyebbek. Egy csülökpörkölttel többet ehetsz motorozás előtt 😅
Meg a kigyulladástól sem kell rettegni. Lítium-vas-foszfát akku, ezek nem a kigyulladósak. A Nikkel-Mangán-Kobalt akkuk szeretnek kigyulladni, főleg a magas kobalt tartalmúak amik a mobiltelefonodban vannak 😁
Másik hogy ennyiért már lítium akkut kapsz, aztán azzal nincs annyi gond.
Regen minden jobb vót.
Meg mindig sok mer a marushin csak 1300 valamennyi,igaz belebasztak egy nekem felesleges napszemuveget,de legalabb carbon volt az xlite.
De volt egy 1800g os hjc,meg a neotwc is inkabb 1600 feletti.
Volt egy szabvany emelés nemreg,azota mind ilyen bazinehezek.🤣
Ott meglendíti a hosszú főtengelyt és egy kisebb dugattyú áll csak igazán ellen fordulatonként, itt meg ugye két (vagy három) főtengelysonka van csak és a két nagyobb dugattyú közül az egyik dolgozik ellene.
Te mondtad, nekem az van......