Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet.
De miert nem lehet tolteni konektorrol ezeket a kurva plugineket ?
Hulye hasonlat, teljesen mas, amugy regen 10000 volt egy kukta ma meg kinabol 2 rugoert van, hogy jon ez az elektromos autohoz?
A processzorban lehet fejlodni, a mostani akkutechben mar nem.
Ahhoz anyagok es komplett technologiai valtas kelk, pl szilartest akku, de az uzemanyagcella is ugyanilyen hype volt, ja azota se jott a nagy fejlodes.
Szoval a comodore hasonllatod bulshit.
Most, ebben a pillanatban valami megváltozott. Mondhatni minden. Kinyílt a szemem és kiürült a szívem. Már tisztán látok mindent és mindenkit körülöttem. Ahogy Téged is. Az égbolt már csak égbolt. A Hold csak egy üres, fagyos bolygó. A szerelem csak kémia, ami jó esetben kibírja 1-2 évig. Te pedig csak egy ember vagy a 6 milliárdból. 2 szem, 2 fül, egy orr és egy üres, érzéketlen lélek. Most, hogy beszéltem Veled, minden megváltozott. Nincs rózsaszín köd, nem létezik olyan, hogy egymásnak teremtve. Csak a szürke, és fájdalmas valóság van, Ha most egy szóval kellene jellemeznem ezt a világot és benne Téged, annyit mondanék: vicc.
aztán számolgasd ki, hogy éri meg jobban lehet meglepődsz
SOK HOMÁR BESZÉLGET...
honnan tudod, hogy 10 év múlva hol lesz a villanyautó ára a benzineshez képest???
Alapvetően lényegesen olcsóbb az előállítása a mostani ár csak az újdonság ereje. 10 éves koromban csak álmodtam egy commodore 64-ről, rá 2 évre már kényelmesen meg tudták ezt nekem venni, 3 év múlva már az ájbíemek kitakaritották az ilyen commodorekat meg atari 500-akat. Akkor az ájbiem is drága volt meddig? % év múlva minden háztartásban lett Ezt kellene már megértenetek. Ami most drága mert újdonság néhány év múlva már nem lesz újdonság. Ahogy kezd elterjedni az ára is kezd csökkenni. Nem lesz rajta újdonsági felár
Ismerősnek van Outlander, nincs beájulva tőle, főleg a fogyasztás miatt. De szerintem a hatótávjával se nagyon. Pont a villanyra hajazott, mert mintegy 10 km-re van az étterme és ugy gondolta addig jó. De látom ott is tölti egész nap mig ott áll, meg otthon is.
Így volt ez akkor is amikor a bőröndös mobiltelefon a 80-as évek közepén 360 ezer forintba került.
11234km
egyszer tesztelték is az állítólag műsorban
mer a buták nem tudták, hogy a lehúzott ablakok többet fogyasztanak, mintha menne a klíma
Amit néztem sajnos nem plugin..... ezért is vakarózok nagyon.... de én is úgy gondolom, sok morfondírozni után, hogy egyelőre a hibrid lehet jó választás, és úgy 5 év múlva vmi nagy kapacitású villanyos....
süt a nap
Plugint nézegethetsz. Jók azok. Főleg kapudrognak ha a tisztán villanyossal bizonytalan vagy, mert ezeknél nincs hatótáv para.
Mint mondtam Ampera hatótávja duplája tisztán villannyal, de a Prius HSD-je meg hatékonyabb.
Szóval hosszútávra Prius, városban Ampera a jobb.
Illetve a Hyundai Ioniq is nagyon jó, és az hatékony is, csak szintén ritka.
De a Mitsu Outlanderből van rogyásig és elmegy 40-50km-ert egy töltéssel, csak az böszme autó, tisztán benzinből 9liter pályán. Viszont ha vontatni is akarsz akkor ez a legjobb.
Szalmakalapot tegnap neztem, kantaros van.
Ilyenre meg el kene mennem.
http://youtu.be/yOVRNaYoPaA
Azzal csak kurvázni jár
Most már csak egy kantáros farmer meg egy szalmakalap kell neked és teljes is a gyűjtemény
mint a buzi pestiek
2 megálló között van 5 perc séta és vár 10 percet a buszra
Az embernek akkor is legyenek elvei!
A nagy akkunak valóban az az előnye hogy ritkán kell tölteni. Ez nem csak a kényelemesebb használat miatt jó, hanem azért mert úgy sokkal tartósabb, mert kevésbé van terhelve.
Tehát ha tehetem én is a legnagyobb akkus autót fogom venni amit ki tudok fizetni, hiába nem használom ki.
mert csak toporogsz egy helyben aztán azt is számolja
nekem is néha számol 2-3 megtett emeletet aztán 10 centire sem emelkedek el a földtől
próbáld ki egyszer sétálva 12 ezer lépést, más lesz
A parkoloig oda-vissza 4x is kell.
és gyalogolsz vissza két kilométert.