Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig is értettük hogy neked a motorozás nyűg volt.
Senkinek nem tolom. Szóba hoztátok, elmondtam a saját negatív véleményem ezzel kapcsolatban
Nem szólítottam meg senkit név szerint, hogy márpedig de. Mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Fikáztam én annyit motorral, hogy arra a következtetésre jutottam (amíg motoroztam), hogy nekem nincs szükségem az állandó fájdalommal való küzködésre
" a becsapódás ellen semmit nem ér, legfeljebb annyit hogy a hullaszállítónak nem kell keresgélni a darabjaidat." Így igaz Laci!!! Ráadásul még az a szép motorka is összetörik!! Aztán a szerelő is csak pár db. alkatrészét tudja felhasználni. És az a baj, hogy általában fiatal emberek halnak meg ilyenkor akik még sok évet élhettek volna, !
Régen benne voltam a google mapsban.Nyáron volt a fénykép.
na pont ezt útáltam meg. A simsonos, etz-s korszakban nem is hallottunk még arról sem, hogy kesztűnk legyen
Aztán azóta hordozom testemen ezeket a hibákat sosem tűnnek el
De sokkal megalázóbb, amikor előveszed a cipőkanalat és azzal tuszkolod a bőrruhába a pocakod
Most is folyamatosan tolod mindenki pofájába...
De alapvetően ezzel nincs gond. Bárki elmondhatja a véleményét.
A ruha természetesen hasznos, de az ember mérlegel a kockázatok között.
Az élet veszélyes, nem lehet mindig rettegni.
nekem nem fáj Nyugodtan jöjjön le rólad az összes Majd esetleg náladnál okosabb emberek a te hibádból tanulnak

Megyek veled. Fizettem már annyi TB-t hogy Svájci magánklinikán is kezelhetnének életem végéig. Ehhez képest orvos is csak azért lát, mert a feleségem az
Nekem kétszer volt ilyen sebem.
Egyszer vadi új verseny bringámmal 60-al csúsztam ki kanyarban, mert megijedtem a szembe felbukkanó busztól és rámarkoltam a fékre. Régi csepelemen nem volt rendes fék, azon húzni kellett mint atom, de az új bringán azonnal blokkoltak a kerekek én meg becsúsztam a busz alá.
Mászok ki a busz alól látom a sofőr meg az utasok ijedt és halára vált képét, mondom nekik első ijedtemben hogy nincs semmi bajom de azok csak sápítoznak, nézek haverra az is épp elájulni készül, lenézek magamra csupa vér vagyok, a busz meg egy német túristabusz, és egy kukkott sem értettek abból hogy nincs bajom.

Útszéli csapnál lemostam magam, aztán hazatekertem még 50km-re.
1-2 napig szar volt, szó se róla, de a következő hétvégén már elég vastag volt a var, így átúsztam a Balatont.
Ja és amikor este hazaértem bújkáltam a szüleim elől, nehogy meglássák a sérüléseim, mert tuti lebasztak volna

Másik eset amikor a Jawa-mnak kiszakadt a kormánycsapágya anyagfáradás miatt, és az első kerék beakadt a blokk alá. 80-al repültem egyet. Farmer, pólóban. Na ott tudtam meg hogy a farmer védelme kimerül a bogarak becsapódásának csillapításában, mert amint aszfalthoz értem leszakadt rólam.
Viszont a bőrkesztyű és cipő hasznos volt. Térdem, könyököm, csípőm hasonlóan kopott mint a fotókon. Itt volt az hogy elkezdtem forogni hogy egyenletesebben kopjak , aztán mivel láttam hogy jön mögöttem autó, fel is álltam miután kicsit lelassultam, és kiszaladtam oldalra.
Ez a művelet annyira elegánsra sikeredett, hogy a buszmegállóból segítségemre sietők azt mondták, tisztára úgy csináltam mint az akciófilmekben, ja mondom én profi vagyok, aztán elsántikáltam a lemenő nap irányába

Aztán bringával, meg Simsonnal rengeteget estünk keltünk az erdőben meg a helyi agyagbányában. Azt sem tudtuk hogy mi az a védőfelszerelés, sisakunk is alig volt, bár baromi büszkék voltunk a gagyi kiskőrösire, ami szerintem veszélyesebb volt mintha nem lett volna semmi rajtunk.
Ezek az elvek egészen jól hangzanak amíg hobbiból motorozol, de ha közlekedni akarsz, akkor nem te választod meg a távot, a meleget és a lámpákat.

Estem én is kopott a saját bőröm, tudom mi a különbség, amikor a pályaruhában azon elmélkedsz a kavicságyban pattogva hogy ez milyen kellemes puha, vagy azon hogy el kéne kezdeni forogni, mielőtt a csontig koptat az aszfalt.
Ennek tudatában megyek, és nem 200-al.
Ha rajtam van a ruha akkor sokkal bevállalósabb vagyok, mert hát a ruha megvéd, de ez nem igaz. A csúszástól megvéd, de a becsapódás ellen semmit nem ér, legfeljebb annyit hogy a hullaszállítónak nem kell keresgélni a darabjaidat.
Egy SV-vel meg pláne ne urizálj!
SV-vel volt.

Nem mondták? Attól hogy angol motorod van, nem eltartott kisujjal kell vezetni.
Az ember - evolúciója során - azért találta fel a kereket, hogy ne kelljen gyalogolni. Aztán rájött, hogy kerékpározni is fárasztó, így a következő lépés a belsőégésű motor kellett legyen. Az ész győzedelmeskedik az izomerő (és az izzadság) fölött!
Biciklizni fasza
Izzad az ember elég intenzíven és hűti a szél
Amíg mozgás van nincs különösebben meleg
Robogó gyorsabb pillanatok alatt felszárít és kurva meleg van menet közben is
Most jöttem haza biciklizésből,mert a lányom azzal akart suliba menni.
De ez csak pár km-er,meg végig biciklis út van.
Gyalogolni és biciklizni - egy motoros számára különösen - megalázó!
Tekerjen a faszom napi 10-15 kilómétert a városban
Így kellene...
Értem és igazad is van.
Viszont mint írtam,ez ugyan úgy igaz a robogósokra,elektromos biciklisekre és biciklisekre is. Még bukó sincs rajtuk...többnyire.
Ezeknél a közlekedési eszközöknél ezzel számolni kell sajnos.
Ez nem válasz arra, hogy miért fáj másnak ha rólam jön le a bőr?
Az megnyugtat ha aztmondom egyaltalan nem zavar?
Engem például egyáltalán nem nem zavar szerintem akár úgy döglesz ahogy neked tettszik Küldenék virágot is ha tudnám hova
Most abban a stílusban válaszolok neked ahogy te reagáltál pláne, hogy a faszom sem szólt hozzád
Én nem tolok semmit a pofádba Bazd le magadról szépen a bőrt ahogy a haver, azt küzd végig a következő 2 hónapot. Ez arra lesz jó, mire kínok közepette kihevered a hülyeséged addigra pont fasza idő lesz a motorozáshoz