A faszarisag is hobbi,csak ezek a cellak kimaradtak a masik projectbol.
Azok a cellak amik jobbak mat bekerultek a helyukre,amik meg szo-szo azok egy 30 as pakkba,azok amik meg 3,7v on felul de par szazadot esnek egy par nap-het alatt azok is bennevannak egy masik pakkban.Ezrk tul jok voltak hogy egy nem tuti pakkban vesztegessem el,igy lesz egy powerbankom faszari modon.
vannak ezek a hoki egy akkus power bankok ha erre a vezérlőre rákötök 3 vagy több akkut azt elbírhatja?
asszonynak vettem egyet jó pár éve de nem tölti a telefont, kiírja hogy rá van dugva de nem nő a százalék
a nyomógombost tölti, szóval jön ki belőle áram csak jó eséllyel nem annyi mint kellene
pl.
Itt van ez a kb 1200 forintos powerbank case.Elektronikaval,mondjuk a gyoker kibai kihagyta a rugos erintkezo reszt,nert minekaz.
De lehegesztem az ingyen kapott cellakat es lesz egy kb 20000 mAh s powerbankom.
Bar tudja a tokom hogy lesz a 7db parhuzamos 3,7v os cellabol 5v.
De a cellak majdnem ujak,csak vizet kaptak,negrozsdallt picit mind,csiszolva az erintkezoket mind 3,7v felett vannak.
Jolesszez.1100ert hobbibol
Az első szériás 950advokban előfordulnak kábelköteg cserék, de ezek már 15évesek illetve én csak az első szériásról hallottam hogy cseréltek, lehet hogy javítottak rajta.
a megbízhatatlanság függ a felhasználótól is
ha időben van minden előírt cserebere akkor a megbízhatatlansági tényező lényegesebben kisebb
a ktm motorokban elsősorban nekem a vezetékeléssel volt gondom, alulméretezettek és nagyon trehány kivitelben gyártottak mindezt nagyon drágán
Ezek butaságok... a 990-em egy hajszállal jobban gyorsul mint a 750-es gixer és egy picit marad le az r1-től. A 1250-es gs meg a 1290ktm simán fogja az ezres sportmotorokat 200ig, kanyargós szakaszon amúgy sem tudsz gyorsabban menni, pláne huzamosabb ideig, akinek meg az a motorozás hogy egyenesben húzza az béna.
A KTM, megbízhatatlan... lehet, az enyémmel is kell foglalkozni, itt-ott cserélni egy gumigyűrűt, néha egy jeladót, vannak típushibák ezeket cserélni kell és nem csoda nálam “gyakran” jönnek elő hibák hiszen èvente 15000-et belerakok és az se érdekel ha patakmederben kell menni. De ott az érme másik oldala, váz-futómű-fèk.
Volt nekem is honda, suzuki, kawasaki... mindegyiknek voltak problémái de kevesebb, viszont 1-év alatt szinte meguntam az összeset ez meg még mindig élvezetes.
a tukorhoz csak ket toldot vettem,mert tul deltas vagyok,amugy ez a ket kanál tukor szep de szart se latnek benne normal allasban,a kormanyveg tukrot a gyomrom nrm vette be.
A lampa meg gyari.
Ezek inkább extrák, nem módosítások.
Viszont a tükröd meg a lámpád cserélted, mert nem volt jó szóval a Hondám ebben IS jobb, azon minden eredeti mert úgy tökéletes
Hatt,jaaaa...........koztudott hogy a gixxereseknek a motor megvetele utan fokozatosan visszafejlodnek a kognitiv kepessegeik.
De sebaj eladas utan regeneralodnak.
Ezek a motorok mind jó gép. Mindegyikbe bele lehet szeretni ezért, vagy azért. Tök mindegy hogy KTM, GS, MT09 vagy Honda...de még a Triump is jó a maga nemében, és aki használja szeretni fogja, azért választotta (jó esetben) mert azt adja neki, amit elvár a motortól. Ezért mindenkinek a saját motorja a legjobb.
Aki ezt nem képes felfogni, és vérre menő vitákat folytat ilyenről, annak elég szűk a látóköre.
És most nem az egymás szívatásáról van szó, mert annak csak ürügye a motor, de a szemembe Zoli sem merte azt mondta, hogy szar a Honda
Egy bölcs ember ezért legfeljebb azt jelentheti ki hogy "nekem" ez a motor ezért, vagy azért jó, vagy nem jó. Egyéni ízlésről meg lehet vitatkozni, de értelme nincsen.
Ha valaki olyat mond valódi komolysággal, hogy ez a motor mindennél jobb, az meglehetősen komolytalanná teszi magát, mert én rögtön visszakérdezek, hogy "jobb, valamiben biztos, de hol és mire jobb?"
Azok a cellak amik jobbak mat bekerultek a helyukre,amik meg szo-szo azok egy 30 as pakkba,azok amik meg 3,7v on felul de par szazadot esnek egy par nap-het alatt azok is bennevannak egy masik pakkban.Ezrk tul jok voltak hogy egy nem tuti pakkban vesztegessem el,igy lesz egy powerbankom faszari modon.
asszonynak vettem egyet jó pár éve de nem tölti a telefont, kiírja hogy rá van dugva de nem nő a százalék
a nyomógombost tölti, szóval jön ki belőle áram csak jó eséllyel nem annyi mint kellene
Itt van ez a kb 1200 forintos powerbank case.Elektronikaval,mondjuk a gyoker kibai kihagyta a rugos erintkezo reszt,nert minekaz.
De lehegesztem az ingyen kapott cellakat es lesz egy kb 20000 mAh s powerbankom.
Bar tudja a tokom hogy lesz a 7db parhuzamos 3,7v os cellabol 5v.
De a cellak majdnem ujak,csak vizet kaptak,negrozsdallt picit mind,csiszolva az erintkezoket mind 3,7v felett vannak.
Jolesszez.1100ert hobbibol
ha időben van minden előírt cserebere akkor a megbízhatatlansági tényező lényegesebben kisebb
a ktm motorokban elsősorban nekem a vezetékeléssel volt gondom, alulméretezettek és nagyon trehány kivitelben gyártottak mindezt nagyon drágán
Veletek ellentétben nem csak a motorozás a hobbim. Az csak van....
Az enyem ronda is meg szar is.
De megy, jon, dudal, vilagit.
Szereti a motorját és mindenáron megtartja. Ha kiöregedett a stílusból ,inkább átalakítja...
A KTM, megbízhatatlan... lehet, az enyémmel is kell foglalkozni, itt-ott cserélni egy gumigyűrűt, néha egy jeladót, vannak típushibák ezeket cserélni kell és nem csoda nálam “gyakran” jönnek elő hibák hiszen èvente 15000-et belerakok és az se érdekel ha patakmederben kell menni. De ott az érme másik oldala, váz-futómű-fèk.
Volt nekem is honda, suzuki, kawasaki... mindegyiknek voltak problémái de kevesebb, viszont 1-év alatt szinte meguntam az összeset ez meg még mindig élvezetes.
A lampa meg gyari.
Rád férne egy kis lazítás, elég idegesnek tűnsz.
Viszont a tükröd meg a lámpád cserélted, mert nem volt jó szóval a Hondám ebben IS jobb, azon minden eredeti mert úgy tökéletes
De sebaj eladas utan regeneralodnak.
Aki ezt nem képes felfogni, és vérre menő vitákat folytat ilyenről, annak elég szűk a látóköre.
És most nem az egymás szívatásáról van szó, mert annak csak ürügye a motor, de a szemembe Zoli sem merte azt mondta, hogy szar a Honda
Egy bölcs ember ezért legfeljebb azt jelentheti ki hogy "nekem" ez a motor ezért, vagy azért jó, vagy nem jó. Egyéni ízlésről meg lehet vitatkozni, de értelme nincsen.
Ha valaki olyat mond valódi komolysággal, hogy ez a motor mindennél jobb, az meglehetősen komolytalanná teszi magát, mert én rögtön visszakérdezek, hogy "jobb, valamiben biztos, de hol és mire jobb?"