Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyet azért el kell fogadni, hogy az oktatás, az egészségügy, a kultúra nominálisan veszteséges. És a rendőrség is. Ja, a tűzoltóság is. Ja, a BV is.
Ez ilyen.
Most erre talán nem válaszolnék.
Én írtam már, hogy a szabályszegésre én személy szerint nem igazán látok megfelelő indokot, pláne jelentős mértékű eltérés esetén.
Azt sohasem gondoltam, hogy a 60 már nem lehet 61 sem. A rendőrök sem így gondolják.
Tegnap itt leírták, hogy a lakott területen érvényes 50 km/h esetén bőven 60 felett villan a vaku. Aki csekket kap ott, akkor azon tényleg el lehet gondolkodni, hogy jogosan-e, ugye ebben megegyezhetünk?
Én többé-kevésbé mindig betartom, nem csak ezeket, hanem mindegyiket. Van, amikor úgy ítélem meg, hogy izé, de a szabályosan közlekedőt azért nem villogom le, azért az már nonszensz lenne.
Az érdekes azért az lenne, ha a rendőrök is így intéznék a gyanúsítottakkal szembeni eljárás során a tennivalóikat, nem a szabályoknak megfelelően járnának el, hanem ahogy a sajátságos erkölcsi érzékük diktálná.
Ugye te sem örülnél neki? Én sem amúgy.
Pedig csak pont azt csinálnák, amit te.
"Szerinted neked, ha 125 ezer forint lenne a fizetésed, a 9 forint hiányzana vagy jelentene boldogságot? "
Hát annak függvényében,hogy minden ft- egy évre előre el van költve a költségvetésbe mielőtt még befolyt volna és mikorra befolyik egyébként is kötelezően mindíg mínuszt hoz
költségvetési hiány, igen kibaszottúl fontos a 9 ft. mert már papíron abból a 9 ft, lesz a rendőrségnek új autjaai ruházata felszerelése vagy bérfejlesztése. ha ez a pénz mégis elmarad a az eltervezett kiadások nemmaradhatnak el tehát marad a kölcsön Csak hát érteni kellene hozzá legalább csak olyan felületesen, mint én hogy értsd mit jelent az államnak 125 ezer ft-ból 9 ft.
Mondjuk mindet bemérve az percenként 10 autó x30000.. este ugye kevesebb... Vicc az egész és elszomorító, hogy erről a tiszta sebesség adóról még a KSH adatok ellenére is bárki elhiszi, hogy azért büntetnek orrba szájba, mert ez a helyes...Tudomásul kell venni, hogy a rendőrség egy alapvetően veszteséges cég, és ez a bevétel is pont 9 milliárddal több az államkasszába mintha nem lenne.
Ez volt a lényege, hogy propaganda módjára az olyan balfaszokkal mint te elhitesse, hogy milyen hatalmas problémákat okoz a gyorshajtás. utcu neki satya intézte is a védát meg a fámákat Aztán a költségvetésbe is van helye ugye a lajvénak A valóság úgy is unalmas. milyen hülyén hangzik,hogy 14000 balesetből csak 100 ami tényleg gyorshajtás miatt van A tefajtád meg beszopja ezt gyorshajtósdit azt még aszisztáltok is hozzá, hogy milyen jó dolog a bokor mőgül kamerázni
te jársz az M5-ön? ha már ezt linkelted ide?
mert én járok bizony elég sűrün.
2 szájbabaszott kibaszott rohadt évig baszták az annyukat a közútkezelő tetves geci kúrva annyukat. ez idő alatt lettem ősz bp és kecskemét között mindkét oldalon. Gyakran inkább mentem a sima 50-esen gyorsabb volt Majd meg néztelek volna téged is nem a második évnél, hanem a második hétnél, mennyire szartad volna telibe a 60-as táblákat amikor végre felszabadul a dugó mert,hogy ott mindennapos volt Aztán kezdték ezt a faszságot az M0-án A hárosi duna hídtól az M5 bevezetőig. Nem egyszer volt,hogy 1,5 km-ert 2,5 óra alatt tudtam megtenni Teszerinted már, hogy csak kérdezem mert egy jó fésült szabálytisztelő gyerek vagy leszartad volna a közlekedési táblát bármi is van ráírva, ha végre elindul a sor????
Úgy, hogy ezt a videót amit linkeltél minden nap az én autómról is el lehetett volna készíteni és nem szégyelem magam érte
Itt van a többség vélekedése, ha az autósok tudják, hol mérnek:

https://www.napi.hu/magyar_gaz...
"Tapasztalta-e Ön valaha, hogy a gyorshajtók a fix automata sebességmérő kamerák előtt lassítanak, majd azt elhagyva ismét gyorsítani kezdenek?"

Ennél a kérdésnél a megkérdezettek döntő többsége, csaknem 88 százaléka adott "igen" választ, azaz tapasztalataik szerint a jelenség nagyon elterjedt (a nemek szerint a nők válaszoltak nagyobb arányban igen-nel). Az érintettek 46 százaléka a válaszolt úgy, hogy gyakran, 41,6 százalékuk pedig alkalmanként tapasztal ilyen járművezetői magatartást.

Én értem, hogy találtatok egy számotokra kedvező számokat tartalmazó, de a cikket csak és kizárólag ebben az egy vonatkozásában elfogadóan olvassátok, a többi részétől nagyvonalúan eltekintetek.
Hiába lehet a neten találni százszám olyant, ami homlokegyenest ellentmond ennek, és lehet, hogy nem bontják ki a gyorshajtás típus szerint, de mindenhol a gyorshajtást általánosságban jelölik meg mint a legproblémásabb szabályszegést.
Közben neked is el lehet olvasni, hogy a többi cikkekben mit írnak.
Direkt kerestem neked egy csomó cikket, ahol azt írják, hogy mi a helyzet a sebességtúllépéssel mint baleseti ok.
Látszik, hogy téged egyáltalán nem érdekel a valóság két oldalon keresztül leírtuk mi az igaz a 30% gyorshajtóból
14 000 aránylik a 106-hoz nincs 1 % ebből indulj ki.
HA innen kezded és meg van a megfejtés akkor mindenképen jelezd légyszi
Mindenesetre én eldőlök, mint a rohadt nád
Ki????? A hvg????
Uh.
Hagyjuk ezt a vonalat.
Azt azért ne felejtsd el, hogy akárhogyan is értelmezed, az a közlekedők érdekében történik.
Ha megszűnnének a gyorshajtásból származó balesetek valami módon, ki járna jól? A rendőr? Vagy te, mint közlekedő?

A pénz oldaláról meg:
A gyorshajtásból származó "bevétel": 9 milliárd HUF.
https://pestisracok.hu/szepen-...

A teljes államháztartás bevételi oldala: 12.553.817 millió, azaz 12,5 ezer milliárd HUF
http://www.ksh.hu/docs/hun/xst...

Szerinted neked, ha 125 ezer forint lenne a fizetésed, a 9 forint hiányzana vagy jelentene boldogságot?

""Lépten nyomon beszarnak ezek a szarok de hát satya cége jó pénzért megcsinálja. Mert nála eladáskor csak kapu garanciásak voltak a műszerek sőt fél évig basztatták meg alakítgatták, mire egyáltalán üzembe tudták helyezni a balfaszok ""

Szerintem ezt ne feszegessük, de nagy tévedésben vagy. Nagyon nagyban. Oltárian nagyon nagyban.

Suzuki Vitara? Van az is persze, de...
https://www.google.com/search?...
A hvg? kormány szócső
De totál egyoldalúan nézed, mert egy egyszerű statisztikai adatot nem vagy hajlandó elfogadni, mert ellenkezik a te elgondolásoddal, hiteddel és ennek semmi köze ahhoz hogy közlekedsz, mert az ehhez nem tesz hozzá és nem vesz el.
Te mot szándékosan nem akarod megérteni hogy a rendőrség nem fejti ki, hogy a gyorshajtás az náluk minden a relatív és abszolúdt egyben a KSH-ból meg kiderül az abszolúdt is?
Nem nézem egyoldalúan, mert autózom, motorozom és robogózom is. Ja bicikli meg gyaloglás is van.
Annak sem lennék ellenére, hogy ha arról lenne szó, hogy bizonyos dolgokat vizsgáljunk felül, értékeljünk újra bizonyos helyzeteket, alkossunk új szabályokat.
Ami nekem nem tetszik, az csak, és kizárólag az, hogy van, aki a szabályok betartatásának intézményét nem ismeri el.
Ha hiteles, akkor a rendőrségé is az, lévén azokból íródik.
De jó, nézzünk egy másik cikket, ez a hvg-től, rájuk tutira nem mondhatod, hogy a kormány, eképpen a rendőrség barátja lenne:

https://hvg.hu/cegauto/2018061...

A rendőrség a gyorshajtást tartja a balesetek fő okának, azt írják az említett személyi sérüléssel járó balesetek 32 százalékának hátterében a gyorshajtás áll. Tehát vagy a Véda-rendszer nem szűri ki megfelelően a gyorshajtókat vagy mégsem a gyorshajtás miatt történik olyan sok baleset – jegyezte meg a portál.

Egy másik KSH-összefoglaló szerint a sofőrök hibája miatt bekövetkezett személysérüléses balesetek legnagyobb része - durván 10-ből 4 esetben - a nem megfelelő sebességre vezethető vissza, leegyszerűsítve a gyorshajtás a felelős azokért.
https://www.napi.hu/magyar_gaz...
(Tudom írják a pénzt, de szorítkozzunk a sebesség túllépésből származó balesetekre, a pénzről is beszélhetünk majd, ha akarod.)

A legfrissebb, 2017. decemberi adatok szerint a projektben telematikai eszközzel felszerelt autók 8,1 millió kilométert tettek meg 7397 napnak megfelelő idő alatt. A sofőrök összesen 1,25 millió vezetési hibát vétettek, és a legtöbb alkalommal – az esetek 47 százalékában – a gyorshajtás volt a probléma. Az adatokból kiderül az is, hogy 100 kilométerre 7,9 gyorshajtás jutott.
https://piacesprofit.hu/tarsad...

A közúti balesetek legfőbb okai gyakorlatilag változatlanok. A személyi sérüléssel járó balesetek 37%-ának a hátterében a gyorshajtás áll (440 baleset), az elsőbbségi jog megsértése miatt 300 baleset (részaránya 25%), a kanyarodási szabályok megszegése miatt pedig 179 baleset (részaránya 15%) történt. A szabálytalan előzés, mint ok, a januári baleseteknek mindössze 3%-ában játszott fő szerepet.
http://baleset-megelozes.eu/ci...

Itt egy videó, hogy mi van ott, ahol 60-as tábla van:
http://youtu.be/MsVFVGz4XbQ

Én úgy gondolom, hogy soha, semmi nem fekete-fehér, de szerintem a sebességtúllépés komoly gond.
"Vagy felejtsük el ezeket az írásokat, mert valóban habár ugyanabból építkeznek, mégis egymásnak ellentmondóak"
nem az ellentmondásról van szó Egy ugyanazon dolgot sok féle képen lehet értelmezni, (félig üres a pohár, vagy inkább félig tele)
A rendőrségen érdeke hajlítani az igazságot. Mert mi is történik. Amikor közleményben adja ki a az orfk, hogy a balesetek 1/3-át a gyorshajtás okozza nem állít valótlant. Az, hogy milyen gyorshajtás( a megengedett legnagyobb sebességen belül történt vagy azon kívül esett arról szándékosan nem ejt szót.) Az előbb már leírtam, hogy ezek a gyorshajtások hogy születnek nagyrészt. ráfogják, hogy nem jól választotta meg a sebességet, tehát ha lasabban megy a baleset elkerülhető lett volna Na ez meg egy nagy lózung.
De hát sokkal szebben hangzik, a rendőrség részéről, hogy a balesetek1/3-a mégiscsak a gyorshajtással van összefüggésben Hogy ez mitől jó neki?
Hát attól, hogy ennek okán ettől meg akarja védeni a a közlekedésben résztvevőket és igazolni tudja magát, hogy miért ellenőrzi a sebességet lépten nyomon. ez nagyon jó állami bevétel és nem utolsó sorban azt se hagyjuk figyelmen kívűl, hogy az összes mobil és fix sebességmérő az meg a pintér satya bulija Úgy volt, hogy Ő megközbeszerzi
de úgy tudom jobbat talált ki rááltak a gyártásra
Aztán,hogy hirtelen miért kellett minden rendőrautónak suzuki vitarának lennie hát az is nyílt titok satya csinált egy suzuki szalont, és pont sikerült megnyernie a tendert
De hát nem új keletű ez, már Ő régi rutinos róka , meg van a referencia a rendőrségi öltözetből. az ő találmánya a kukás mellény is, és ha már ilyen kreatív, hát azt is cégen belül csináltatja darabját akkori áron 13 ezer ft-ért
nem kell it nagy dolgokra gondolni ezzel a sebbesség méréssel sem. Van gyártó és üzemeltető és szervíz. Lépten nyomon beszarnak ezek a szarok de hát satya cége jó pénzért megcsinálja. Mert nála eladáskor csak kapu garanciásak voltak a műszerek sőt fél évig basztatták meg alakítgatták, mire egyáltalán üzembe tudták helyezni a balfaszok
Én nem a "cikkét", hanem a KSH adatot fogadom el, ami ugye közhiteles. Hinni lehet dolgokban, de az nem tény, mint a KSH adat. Én nem akarlak meggyőzni, mert látom elfogult vagy a témában és csak egy oldalról nézed. Én viszont azokat is sajnálom, akik önként bohócot csinálnak magukból a hasonló gödrös számokkal, mert hidd el, az Ő megítélésük nem sok jót tesz hozzá a többiekéhez.
De értettem elsőre, csak te nem fogadod el azt, hogy ha te a magad cikkét fogadod el és a másét nem, akkor ugyanazt én is megtehetem.
Mindenki azt hisz amit akar, ebben szerintem nincs hiba, csak erre írtam, hogy én biztos vagyok az állításomban, mert naponta szembesülök a szabályszegések következményeivel, és most általánosságban beszélek szabályszegésről.

A minap olvastam egy cikket, pont erről a témáról, a hülye angolok - ki más- akik mindig minden hülyeséget kikutatnak - hogy a kutatók szerint a hatóságok azzal magyarázzák a traffipaxok létjogosultságát, hogy közlik az új traffi felszerelése előtti baleseteket és az utániakat is, de ez nem jó, lényegtelenül a baleseti számok csökkenésétől, mert tervezni csak úgy lehet, hogy ELŐRE lefektetik a változásokat!!!!!!!!!!
Ezt most nem kommentálom, gondolkodni lehet a hülyéken, bár már ez is egy kommentálás a részemről.
Milyen körülmények? 3%, az KSH hiteles adat, ez nem körülmény, nem szorul különösebb magyarázatra. Nincs semmilyen ellentmondás, van a KSH teljesen kibontott adata, meg a rendőrségi, ami érthetetlen okból nem bontja ki hogy a 30% az valójában 3.
Lamentálhatsz mindezen, a lényegen, hogy 3% baleseti ok miatt guggol egy egyenruhás a gödörben, vagy bújik kapualjba az teljesen nevetségessé és hiteltelenné teszi az egész "megelőzés miatt tesszük" szlogent a számomra.
De a körülmények ismeretének hiányában te tudod a tutit?
Vagy felejtsük el ezeket az írásokat, mert valóban habár ugyanabból építkeznek, mégis egymásnak ellentmondóak?
Én tartom továbbra is, az egyszerű véleményemet, mert a relatívot nehéz megítélni, de a tény az tény így is meg úgy is, hogy a szabályokat tartsuk be, van amit érdemes hajszálpontosan, van amiben van kis játék és erre a sebességmérési limitek/határok bizonyságot is adnak, de a másik életével és anyagi javaival való játék az annyira nem tetszik szerintem sok embernek.
Én hiszek abban, hogy amikor a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően és a hazai körülményekre való tekintettel a nálunk ezerszer hozzáértőbbek meghatározták a kereteket, akkor azokat betartva időben indulva mindenhová oda lehet érni. Aki versenyezni akar, az egy szép és érdekes dolog, csak ne közúton.
Nem lehet anarchiában élni, hogy én ügyesebb vagyok, jobb a járművem, én követelem, hogy rám más szabályok tartozzanak, mint a rokonjait látogató agg nagymamára.
Nem feltételezés, a KSH adatai a rendőrségi adatokból vannak. A rendőrség azt mondja a balesetek harmadát a gyorshajtás okozza..elfelejti hozzátenni, hogy Jaa..3%-át okozza valódi gyorshajtás.. A KSH adatokból ez meg kiolvasható, mert Ők leírják.
Furcsa, hogy így harmadszor leírva sem érted..
Ez mind feltételezés.
Most vagy elfogadod a ksh statisztikáját vagy sem. Ezt most már vagy harmadszor kérdezem. Ha elfogadod, és akkor én is, akkor az első helyezett is elfogadásra kerül. Mindegy, hogy teszerinted a pécsi mama mind a 3300 balfasz.
Az nem menő, hogy "igen-igen, ez mind jó adat, csak az elsőt értelmezzük úgy, hogy...".