Méretét tekintve kb. egy liga, nagyon hasonló a két motor sok szempontból, de a Kawasaki valóban nyűgös. Az elülső szöghajtás csapágya szeret elmúlni, ahogy említetted volt. Ezen felül olajfaló, a gyári dugattyú hajlamos a billegésre (oválisra koptatja a hengert) és nem hívták vissza őket: ha a gazdi visszavitte a szalonba, megcsinálták, ha nem, akkor nem és ez ennyi idő elteltével lutri.
Az olajpumpa hajtó fogaskereke műanyag és nincs szuperül csapágyazva, az is szeret fűbe harapni. Emellett relatíve rövid a váltó, emiatt 100 km/h+ tempótól a fogyasztás megugrik.
A Suzuki egy sokkal jobban összerakott valami, csak ott annyira az esztétika volt a cél, hogy minden össze van zsúfolva a "színfalak mögött", még Hondáék is megirigyelhetnék. Nehéz hosszas anyázás nélkül javítani.
Még a Bömbi vásárlása előtt gondolkodtam hagyományos chopperen,de a régi klasszikus formák tetszettek. Konkrétan két típus volt ami szóba jöhetett volna,mindegyik szép,letisztult formavilág (nekem). A Suzuki 1.4 Intruder, az még méretben is jó lehetett volna, és a Kawasaki vn15,az Őt méretileg nem tudtam kipróbálni. Menni egyikkel sem mentem. Akkoriban a 2021 környékén 1.5 millió felett voltak, annyi meg nem volt. A barátomnak van az 1.4 Intruder, a mai napig tetszik. A Kawáról sok nyűgöt hallottam a kardán kihajtásról,és persze az árát sem tudtam volna kifizetni egyiknek sem. Szép motorok.
Nem is egy liga a kettő. A HD kezét nagyon megköti, hogy egy 1936-os alap koncepción kell reszelnie és mindig csak annyit, hogy a szekta tagjai ne álljanak neki lázadni. Sokszor választják az olcsóbbik megoldást, ami szintén nem segít.
A Polaris a Victory indulásakor azt mondta, hogy minket nem köt tradíció, nincsen múltunk, amire mindenáron építenünk kell, ezért olyan motort csinálunk és olyan műszaki megoldással vagy dizájnnal, amilyet csak akarunk. Az első 3 év termését kerülni kellett ugyan, mert voltak gyermekbetegségek, de ami utána jött, azzal nincs gond.
A 'baj' ott ütött be, amikor a Polaris megkapta az Indian brandet és egy istállón belül lett konkurencia. Méghozzá olyan, aminek nagyon erős a neve. A Victory forgalma hamar megcsappant és 2017-ben leálltak a márkával. 10 évre vállalta a Polaris az alkatrész-ellátást, utána mehet mindenki börzére meg eBay-re.
Olyan két-három naponta áttúrom a kínálatot, hátha beesik valami érdekes. (ilyen cirkálóféle)
De ezt a két Viktóriát valahogy elkerültem, most láttam meg őket.
Ezt még iderakom, tuti hogy ingatlanos írta a hirdetést.😹 (az árazásról nem is beszélve)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vt_1100_c3_shadow_aero/honda_vt_1100_c3_shadow_aero_sc39-21847662
Biztos velem van a baj, de erről nekem elsőre egy iszonyúan kövér, de sztreccsruhába préselt, nagyon kifestett nő látványa ugrik be.🙀 https://www.kepesmotor.hu/duca...
https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Az olajpumpa hajtó fogaskereke műanyag és nincs szuperül csapágyazva, az is szeret fűbe harapni. Emellett relatíve rövid a váltó, emiatt 100 km/h+ tempótól a fogyasztás megugrik.
A Suzuki egy sokkal jobban összerakott valami, csak ott annyira az esztétika volt a cél, hogy minden össze van zsúfolva a "színfalak mögött", még Hondáék is megirigyelhetnék. Nehéz hosszas anyázás nélkül javítani.
A Polaris a Victory indulásakor azt mondta, hogy minket nem köt tradíció, nincsen múltunk, amire mindenáron építenünk kell, ezért olyan motort csinálunk és olyan műszaki megoldással vagy dizájnnal, amilyet csak akarunk. Az első 3 év termését kerülni kellett ugyan, mert voltak gyermekbetegségek, de ami utána jött, azzal nincs gond.
A 'baj' ott ütött be, amikor a Polaris megkapta az Indian brandet és egy istállón belül lett konkurencia. Méghozzá olyan, aminek nagyon erős a neve. A Victory forgalma hamar megcsappant és 2017-ben leálltak a márkával. 10 évre vállalta a Polaris az alkatrész-ellátást, utána mehet mindenki börzére meg eBay-re.
De ezt a két Viktóriát valahogy elkerültem, most láttam meg őket.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vt_1100_c3_shadow_aero/honda_vt_1100_c3_shadow_aero_sc39-21847662
Ezek szerint DE :)
A Victory-k elég merészen vannak árazva ahhoz képest, hogy már csak 2 évig hajlandó a Polaris alkatrészt biztosítani.
https://www.kepesmotor.hu/yama...
De itt van pár példa arra, hogy neked is lehet igazad. Ezek tényleg baromira giccsesen rondák:
https://www.kepesmotor.hu/vict...
https://www.kepesmotor.hu/hond...
https://www.kepesmotor.hu/vict...
https://www.kepesmotor.hu/duca...
Nálam ez simán kizáró ok lenne 😁
Eddig a Yamaha Viagara vitte nalam a palmat.
https://www.kepesmotor.hu/harl...
https://www.kepesmotor.hu/yama...