Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4ohm körül mértünk 3 ac-n, + - vezetékek között. és +vezeték és ac fémház is.
Mennyi az az ellenállás érték ami jó?
Mikor 500é szarakodott mi is cseréltünk relét és azzal se ment és ac csere lett, pedig az ellenállásértékek amit mértünk a tekercseken jó volt a membrán nem szakadt
Nézd meg az áthidalásos módszert amit gab-nak raktam be hátha valamelyik biztonsági rész szarakodik.
Itt valami Ac vírus lehet 3hét alatt a 3 ac ami nem működik
Az AC pumpám nem kap áramot.

Van valakinek tippje hogy hol keressem a megoldást?
AC relém van másik, azzal sem működik.
Csak tönkrement az önindító segédreléje,ennyi.
A gazdinak van óriási lelke,meg neked is,amikor ráköltesz egy csomó pénzt,kínlódsz vele sokáig hogy jó legyen! .
jó reggelt
Ugye hogy ugye hogy megmondtam
Lelkük van ezeknek, én biztos vagyok benne...
Imádlak apa
Orfüi tó
telóval.
Sanyíkám hol van ez a hely ? A tó végett kérdem
De jó képek, milyen géppel csináltad?
Ma mi is elmentünk tekeregni 1 kicsit. Átléptem a 48000km-t!
a kék/fehér-kék/fehér volt a ludas,egymáshoz kötöttem őket,tökéletesen indul
Köszi Neked és Andinak is a biztatást,köszönöm mindenkinek a jótanácsokat
Ég és föld a motor:
-kicseréltem a gázbowdent a régi mókoltról,az rövidebb is volt,most tovább tudom húzni a gázt
-200 km-es próbaút alatt kb.10-15%-os teljesítmény növekedést éreztem
-sokkal szebb a motor hangja nagy fordulaton

Egyszerűen imádom!
Ja, akkor jó. Asszem én is megyek,ha még lesz melóm.
Sziasztok!
Nem ijedtem meg,csak dolgozom,nincs gépem.nem ülhetek be este már Bogihoz netelni.

Egyébként ezen a hétvégén körülnézek Orfű,Abaliget környékén mi újság szállás ügyben. Majd jelzek,ha találok valamit.

Azért Csövi is kérdje meg Pap szigetet,és majd döntünk ha arról lesz szó.
köszönöm,megpróbálom
Ezt teszteld ha 11 lábas reléd van akkor ez a jó kiiktatási procedúra.
Gyula írta.
Na figyelj,mondom a hatástalanítási procedúrát:
1:olajszintlámpa és a szintkapcsolója fekete/piros és piros/fekete vezetéket összekötni.
2:indítórelé és indítókapcsoló kék/fehér vezetékeit összekötni.
3:Na most jön a robban vagy nem robban kérdés:a kormányon levő piros gomb(engine stop) ad + tápfeszültséget a kis modulra és a gyújtásmodulnak is, piros/fehér vezeték,ezt kell összekötni az ac-pumpa kék/fekete vezetékével,így direktbe kötöd,de a piros kapcsolóval le lehet állítani,és újra indítani.
4:Azüres (neutral) kapcsoló vezetékét is be kell még kötni a gyújtásmodulba,enélkül nem tudod beindítani:a világoskék vezetéket kösd össze a gyújtásmodulon levő kék/sárga vezetékkel,elméletileg ezzel kész vagyunk,bomba inaktiválva,hajtómű indul.
összeesküdött minden ellenem,nem jöttek meg a relék
Összetudnád foglalni nekem,akkor,hogy mivel próbálkozzak?
Köszönöm szépen!