Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-lánc(DID), lánckerekek(JT), fékbetét előre(EBC), első féktárcsa
-gumik
-főleg első telók esetleges olajszivárgása
-hátsó telóban a gáz megléte
-motor: erről sokat lehetne írni, de az általános dolgokat nézd-hallgasd rajta(vagy szerelő) Egy helyes karbi és szelephézag beállítás csodákra képes. Vezérmű lánc se jó ha meg van nyúlva.
-kuplung állapota
-kormánycsapágy állapota
Ezek általános dolgok, én nem gondolom hogy van típusra jellemző hibája, bár a második fokozatot sokan mondják hogy nagyon érezni kell mert általában az reccsen egy kicsit az egyesből felváltáskor (nekem is)

És ne a km óra állás alapján dönts, hanem a műszaki állapotot nézd. Egy 97-es gépbe nagy valószínűséggel úgysem a valós futást mutatja a magyar piacot ismerve. Nekem is 97-es egyébként, nevetek is azon hogy az 50000-et most léptem át a héten.
Reméljük. Kezdem is a diétát...

Abban tudnál segíteni, hogy vásárláskor mikre figyeljek oda?
Mennyire drága egy ilyen motor fenntartása? (Ha csak a kopó alkatrészeket vesszük.)
Kicsi japókra tervezték, itt +30 kg-ról beszélünk.
De ha mi 2 személyel( 160-170kg ) hosszabb utakat is bejárunk, nagy gondod nem lehet...
Kisebb túrákra szeretném használni.
Azt hinné az ember, hogy a 100 lóerő nem érzi a +10 kilót.
Kényelmesnek kényelmes lesz, de ezzel a testsúllyal (és most nem leszólás vagy fikázás, félre ne értsd) igen csak pörgetned kell majd hogy menjen is. Ha kényelmesen szeretsz motorozgatni, akkor elég a Cat. De ha mondjuk vinnéd az asszonyt is, ahogy én is szoktam, akkor hogy a csapattól ne maradjak le, 6-7000 körül kell forgatni minimum. Ilyenek a 600-asok.
Szóval a kérdés az: mire akarod használni?
Sziasztok!

Motor vásárlás előtt állok, így bátorkodom egy kis segítséget kérni Tőletek veteránoktól
Mikre kell odafigyelni a vásárláskor? Egy 97-est néztem ki, van rajta műszaki is.
Egy 192 centis 110 kilós embernek mennyire lesz kényelmes?

Előre is köszi a hasznos tanácsokat!
a hétvégét mindenképp javasolni szerettem volna. bár szombatra picit jobb időt mondanak, de vasárnap sem lesz para.. remélem.

többiek?
( nem kizárt hogy én szombat délután már megnézem magamnak a szitut )
Én mindig kitűnően érzem magam,főleg ha nem vagy ott.... Na jó legyen Vasárnap majd lebeszélem a Pappal,hogy kicsit kések a miséről, úgy is hamar elmegy a kedved az egésztől vagy te is kikötsz a Merényiben.......
.. nem is tudom ki ajánlotta a csapatot, vidd el, pikk pakk megóóódják. .. motor nélkül kicsit nehéz, de épp ezért írtam a apróóóbetüst, csak hogy ne érezd magad szarul.
Te senkiházi 2.0, pont ennyi az iQ is. A Mr El b@szta bandi legalább ki mert állni Te pöcs!Nem 1 klímás irodából írogatott.Először lépjél ki a Való világba majom.Úgy tényleg nehéz körbemotorozni valakit ha el sem jön na ennyit rólad......
Ja evitte a polgàr mondta hogy talàlt egy sokkal szimpatikussab csàvót mint én.
amit csinálsz
Milyen váz ratyitoldat?
milyen a váz néger?
Gyökér
Üdv!
YZF 600-1000 kipufogó dob ha kell valakinek 12000-ért
06202137824
Te Ell mi a lófasz az a Kígyóbőr felső rajtad.....:
Helló mindenki.Még 1 strigula a feszítőnek A tökösöknek okvetlen Kakucs!(Talán még vasárnap is templom helyett
mindenképpen ki akarod szedni hozzá? Inkább a feszítő állásából szokták megállapítani a lánc nyúlását szerintem.
.. rövid leszek és tömör .. Kedd Kakucs.

.. legalábbis tervezzük, és ha minden jól megy én is tudok menni, remélem holnap meglesz a szöcske. részletek a hétvégén.
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni, cat vezérműlánc gyári méret kellene mert szerintem megnyúlt! Hallottam hogy úgy nézik meg hogy 20 szemet megmérnek és összehasonlítják a gyári mérettel
Here sérvvel nehéz az öltözködés?
És mire húztam volna a faszomra mert méretileg kb arra lenne jó
Úgy tudom hogy már el is adta, de azt mondta TE vetted meg gyorsba