Nicasil-os hengert nem kell hónoltatni, mert csak tönkreteszik vele azt a vékony réteget! A hengert 6 ponton kell mérni! Kúposságot, ovalitást és a legkissebb mérethez kell kérni a dugót! Ahol megrendeled, ott megmondják az illesztést is!
yami25! Inkább a szimeringet cseréltesd ki elöbb a telódban! A teló tetején kitekered azt a nagy csavart és ott tudod beönteni! De mivel nem tudod mennyi van és mennyi kell bele, inkább csináltasd meg hozzáértővel!
ja de a hengert el kell vinni hónoltatni,hogy a hordosságot és az ovalitást kivegyék a hengerből,amit a dugó "kolompálása" okoz...
szerintem vidd el egy szerlőhöz..
henger-dugó illesztést kell megmérni
meg van adva a gyár által egy érték,mondjuk mittomén 5század...addig jó a dugesz,ha azt tullépi akkor cserés...
a hengert intóval kell megmérni...ami nemtudom hogy neked van e..
meg kell mérni azzal,hogy mekkora a hengeret átmérője,és az alapján kell bele dugót rendelni
Sziasztok!
Egy egyhengeres motornál (SM, endúró) az,hogy hüvelyezve van, az azt jelenit,hogy előtte már szarrá kopott?Egy hüvelyezéssel meddig fogja bírni? Érdemes olyan motort venni, ami ilyen beavatkozáson esett át?
Ja KTM 620-as a páciens
van egy pár eladó cross gumim hogy ha valakit érdekelne
Hátsó: Mitas C10 120/90/19 es
Első: Pirelli Scorpion MX 21 " os
Ár: 10000Huf
szerintem vidd el egy szerlőhöz..
amúgy meg szégyen...de fingom sicns hogy hol kell beletölteni
meg van adva a gyár által egy érték,mondjuk mittomén 5század...addig jó a dugesz,ha azt tullépi akkor cserés...
a hengert intóval kell megmérni...ami nemtudom hogy neked van e..
meg kell mérni azzal,hogy mekkora a hengeret átmérője,és az alapján kell bele dugót rendelni
azt nem nagyon kell járatni...de monnyuk fél tankot azé lájtosan
Egy egyhengeres motornál (SM, endúró) az,hogy hüvelyezve van, az azt jelenit,hogy előtte már szarrá kopott?Egy hüvelyezéssel meddig fogja bírni? Érdemes olyan motort venni, ami ilyen beavatkozáson esett át?
Ja KTM 620-as a páciens