Zozee. rákerestem a ktm parts on. ez az a kuplung gumi ami nekem kéne? és, ha igen menyibe kerülne / db? elvileg szegecs nem kel mert lesz hozzá csavar. de mivan, ha nem?
26. 581.32.026.000 DÄMPFERELEMENT DAMPING ELEMENT 8 db
Köszönöm a válaszod és a tippet is
Valamikor tanultam, hogy a fenébe is lehet kiszámolni, hogy X csapágy méreteknél a C3 as milyen illesztés hézagot jelent, de az már nagyon rég volt, s nem tudom, azért kérdeztem van-e valami öreg szakis módszer, mint hajtókarnál
Mondjuk azt sem tudom hány üzemórás és milyen terhelés mellett, de ez a csapágy ha jól sejtem terhelve van elég rendesen a fékezések és kigyorsítások miatti láncfeszítések által.
Én mindenképpen kicserélném föleg hogy már kiszedted és lehet hogy nem is ragasztanám hanem szép vékonyan felcinezném az uj csapágyat Amugy olyan logása amit irsz nincs a C3 csapágynak sem
Mesterek!
Lenne egy szakmai kérdésem.
Blokk csapágy vizsgálatra is van valami öreg szakis módszer, hogy csere vagy nem?
Kivettem a kihajtó lánckerék alatti csapágyat a blokkból, mert gyanús volt, jól tettem, fényes a blokk, meg a csapágy oldala, megforoghatott , de hogy miért azt nem értem, mert a csapágy üzemképes, majd ragaszthatom be.
C3 as illesztésű:SC04A73-as 22x56x15 ös. Üzemel rendesen, nem akad, kimostam benzinben, s függőlegesen tartva megpörgetve, közelről hallani lehet, hogy kerepel, aztán ha megfogom a belső gyűrűt és hozzá a kosarat, a külső gyűrűt el tudom forgatni, azt is kipróbáltam, ha megfogom a belsőt és ráütök a külsőre, akkor rövid ideig csilingel, de azt nem tudom, hogy ez a C3 illesztésből fakadó normális lógás, vagy már kuka. A láncra mindig figyeltem, hogy a lengővilla egyik állapotában se legyen feszes, ne terheljem meg a csapágyat, de ez még is több terhelést kap, mint egy másik csapi a blokkban, amit tengelyre merőleges irányban nem terhelnek. A választ előre is köszönöm
köszönöm zozi.erre gondoltam én is..
az 525tel ugysiklottam volna a mezőnyben mint a fény..azt hitték volna..ufó vagy mi mert két pöffenésük közt előztem volna őket..
az hitték volna gömbvillám vagyok
pedig nem csak nehéz ilyen lassan csinálni..bár mit is.
pami akkor remélem minden nap karácsonyl sze jövőre is..mert nem szeretném ha ztakival kivinnétek románba és valami csúny helyen megszopatnátok oszt otthagynátok valami gigapatakba..mer előfordulhat ha nem kari van és haragkszol
vigyázz rám és akkor sokszor írhatok nektek a fhórumba
gabesz azért nem mer megszólítani..mer ö is ettől fél..mármint hogy beszopatjátok valami elképesző nehéz helyen...
csak én merem megcibálni az oroszlány bajszát
nincs lofasz ho eplénybe ,csak amit a hoágyu oda lő, az meg kijegesedik semmi perc alatt szoval kutyaszar...
arrol már nem is beszélve hogy idén nincs ingyen jegy, a fizetős meg 5000 ft a három orás, elmehetnek a picsába...
26. 581.32.026.000 DÄMPFERELEMENT DAMPING ELEMENT 8 db
Valamikor tanultam, hogy a fenébe is lehet kiszámolni, hogy X csapágy méreteknél a C3 as milyen illesztés hézagot jelent, de az már nagyon rég volt, s nem tudom, azért kérdeztem van-e valami öreg szakis módszer, mint hajtókarnál
Mondjuk azt sem tudom hány üzemórás és milyen terhelés mellett, de ez a csapágy ha jól sejtem terhelve van elég rendesen a fékezések és kigyorsítások miatti láncfeszítések által.
Lenne egy szakmai kérdésem.
Blokk csapágy vizsgálatra is van valami öreg szakis módszer, hogy csere vagy nem?
Kivettem a kihajtó lánckerék alatti csapágyat a blokkból, mert gyanús volt, jól tettem, fényes a blokk, meg a csapágy oldala, megforoghatott
C3 as illesztésű:SC04A73-as 22x56x15 ös. Üzemel rendesen, nem akad, kimostam benzinben, s függőlegesen tartva megpörgetve, közelről hallani lehet, hogy kerepel, aztán ha megfogom a belső gyűrűt és hozzá a kosarat, a külső gyűrűt el tudom forgatni, azt is kipróbáltam, ha megfogom a belsőt és ráütök a külsőre, akkor rövid ideig csilingel, de azt nem tudom, hogy ez a C3 illesztésből fakadó normális lógás, vagy már kuka.
az 525tel ugysiklottam volna a mezőnyben mint a fény..azt hitték volna..ufó vagy mi mert két pöffenésük közt előztem volna őket..
az hitték volna gömbvillám vagyok
pedig nem csak nehéz ilyen lassan csinálni..bár mit is.
pami akkor remélem minden nap karácsonyl sze jövőre is..mert nem szeretném ha ztakival kivinnétek románba és valami csúny helyen megszopatnátok oszt otthagynátok valami gigapatakba..mer előfordulhat ha nem kari van és haragkszol
vigyázz rám és akkor sokszor írhatok nektek a fhórumba
gabesz azért nem mer megszólítani..mer ö is ettől fél..mármint hogy beszopatjátok valami elképesző nehéz helyen...
csak én merem megcibálni az oroszlány bajszát
Egyébként csak be kell gyújtani a tüzelőt és mindjárt hozzáférsz a gumikhoz
Kezdem magam kialudni
arrol már nem is beszélve hogy idén nincs ingyen jegy, a fizetős meg 5000 ft a három orás, elmehetnek a picsába...
Akkor a cicagatyádnak nem csak a segge van kikopva,hanem a térde is?
Nem voltál eplény környékén? Lehet már hó? Kéne menni csuszkányi!
az biztos a végén tutti jo lesz..
a 3 méteres gumikupac legalján vannak a szöges gumik, az elé meg be lett rakodva a téli tüzelő....
szoval vagy furok egy alagutat a fagyott földbe, vagy elkezdem kipakolni a sok fát hogy oda érjek a gumikhoz...
De azért örülök ,hogy jó lett .