én nem használok semmit, did vx2-m van új korátol s most van a mociban 90 u.o alig 6 honapos a kicsi. s a lánc zsir uj.
a truk az hogy mindig mikor haza érek nem hagyom beleszaradni a kakát hanem szépen kimosom vizzel, utana, kitekerem belöle hatoodikban nagy gazzal a vizet, s befujom wd40-el ozt kész. ennyi.
Tényleg láncsprayből ki mit ajánl vagy mit nem és miért? A múltkori hasznos cucc tanácsokhoz hasonlóan
Nálam nyert a putoline OR, szimplán azért mert ez habosítva fújja ki a cuccost és nem vész kárba semmi árban meg kenésben is jó.
Castrol valvoline megy a levegőbe a fele és drágább is
Szoktam még használni váltóból leengedett olajat, az se rossz, amíg le nem dobálja, néha utána kell tölteni menet közben
Lehet kéne rá olyan olajzó rendszer, mint a láncfűrészeken van
Egy jó tanács ingyér amit mindenki tud, de még se tartódik be , csapat hajtásban (főleg idegen helyen) mindig a mögötted levőért felelsz , azaz ha útelágazás van illik bevárni, hogy tudja merre kell menni a nyom csak egy dolog, nem biztos, hogy mindenki tudja olvasni. Nagyobb szopók végén illik bevárni a vezetőnek az egész csapatot, hiszen ő felel mindenkiért, szerintem.
Ha kereszt van és az előtted levő még sem várt be és nem tudod merre kell továbbmenni, ne menj semerre, hanem várd meg míg visszajönnek érted, ha nem jön senki rövid időn belül az már gáz akkor lehet próbálkozni a telefonnal, ha nem jön be akkor lehet elővenni a GPS-t, amire felvetted az utat, amerre mentél és visszakövetni, ha lehet
hály béláim...
elmagyarázom..cska mert kértétek..
ezt a lánckenő meckhaniznust....
szóval kifőzés után a faggyú illetve a kenőanyag folyamatosssan jön kifelé..egés zaddig még el nem fogy belőle..
mivel a kenőanyag kifelé folyik és nem befelé ezért a bekerült por homok meg minden szutyok kifelé jön akkor is.. vaágod..nem bent marad vagy befelé..
a lánc-sphraylnál ugyan ez a szitu.. a ziros kutya mamig ben van addig csak ikfelé jön hordja kifel a szutykot is ami belement ..mondjuk egy erőssebbb sáros trutyiban..
ezért is nem szabad csak !csak tiszta láncot sprézni...
bár úúgy vannak kitalálva.. az utszai kenőspralyk 70% kenő anyagot és 30% tisztitóanagot tartalmaznaki...
a z offródok meg 50-50%ot..mert úg gondolják az kroccosok ráfullyák a két verseny közben a félig ganés láncra..ami ugye nem kóser..ezért hogy azért csak jó legyen ezért ebben több a tisztitó anyag...
ja az légyölő galóca! inyenc csemege. de a kerti susujka a legjobb.
a ladik az full karbon. amit eladok az nem ,csak a beülő része karbonkevláros. de nem az egész. a k1 esem az karbon. meg az evező is.
a neoprém kesztyüt most vettem 3000 ért a horgéászboltban ! kibaszott jónak tünik de szerintem nem forog majd benne az evező mert elég lágygumis a tenyér része. lehet kipróbálom mototozni.
amúgy mostanában gombász szakkörös lettem. ma is kimegyek egy pár titkos helyre. állítólag tele van vargányával. szokott lenni sok kimaradt gombám. nem kell valakinek? amiket nem ismerek fel 100% azokat szivesen elosztogatom.
ne is kérdezd. lecsírultam. a múlkor itt elmeséltem hogy bebasztam.
a kajakot meg sajna mostanában hanyagolom. pedig ma is csoda idő van! még neoprém cuccokat is vettem azóta. kesztyű mellény meg vékony aláneoprémek. kiscsizma meg mifaszom. mégis egy pöcs vagyok ,hogy nem rugatom. lehet délután kinézek. kibaszott szép ilyenkor a tó amin rugattam . tényleg. nem kel valakinek egy vadi uj pk 1 es kajak? egy kilóért eladnám ha lenne rá jelentkező! ki is lehet próbálni . most a bolti ára 200 e.
a truk az hogy mindig mikor haza érek nem hagyom beleszaradni a kakát hanem szépen kimosom vizzel, utana, kitekerem belöle hatoodikban nagy gazzal a vizet, s befujom wd40-el ozt kész. ennyi.
Nálam nyert a putoline OR, szimplán azért mert ez habosítva fújja ki a cuccost és nem vész kárba semmi
Castrol valvoline megy a levegőbe a fele és drágább is
Szoktam még használni váltóból leengedett olajat, az se rossz, amíg le nem dobálja, néha utána kell tölteni menet közben
Lehet kéne rá olyan olajzó rendszer, mint a láncfűrészeken van
Egy jó tanács ingyér amit mindenki tud, de még se tartódik be
Ha kereszt van és az előtted levő még sem várt be és nem tudod merre kell továbbmenni, ne menj semerre, hanem várd meg míg visszajönnek érted, ha nem jön senki rövid időn belül az már gáz
Titkos infobol tudom,Szalinal du.ingyen gombaporkolt lesz,eredeti Cseh szeszes itallal
elmagyarázom..cska mert kértétek..
ezt a lánckenő meckhaniznust....
szóval kifőzés után a faggyú illetve a kenőanyag folyamatosssan jön kifelé..egés zaddig még el nem fogy belőle..
mivel a kenőanyag kifelé folyik és nem befelé ezért a bekerült por homok meg minden szutyok kifelé jön akkor is.. vaágod..nem bent marad vagy befelé..
a lánc-sphraylnál ugyan ez a szitu.. a ziros kutya mamig ben van addig csak ikfelé jön hordja kifel a szutykot is ami belement ..mondjuk egy erőssebbb sáros trutyiban..
ezért is nem szabad csak !csak tiszta láncot sprézni...
bár úúgy vannak kitalálva.. az utszai kenőspralyk 70% kenő anyagot és 30% tisztitóanagot tartalmaznaki...
a z offródok meg 50-50%ot..mert úg gondolják az kroccosok ráfullyák a két verseny közben a félig ganés láncra..ami ugye nem kóser..ezért hogy azért csak jó legyen ezért ebben több a tisztitó anyag...
a ladik az full karbon. amit eladok az nem ,csak a beülő része karbonkevláros. de nem az egész. a k1 esem az karbon. meg az evező is.
a neoprém kesztyüt most vettem 3000 ért a horgéászboltban ! kibaszott jónak tünik de szerintem nem forog majd benne az evező mert elég lágygumis a tenyér része. lehet kipróbálom mototozni.
Carbon a ladikod?
a kajakot meg sajna mostanában hanyagolom. pedig ma is csoda idő van! még neoprém cuccokat is vettem azóta. kesztyű mellény meg vékony aláneoprémek. kiscsizma meg mifaszom. mégis egy pöcs vagyok ,hogy nem rugatom. lehet délután kinézek. kibaszott szép ilyenkor a tó amin rugattam . tényleg. nem kel valakinek egy vadi uj pk 1 es kajak? egy kilóért eladnám ha lenne rá jelentkező! ki is lehet próbálni . most a bolti ára 200 e.
Szali,Mi van a kajak ,pia szakkorrel?
én níveát használok láncra . meg loreált. esőbe szélbe és hóban is tart.
egyebkent minden por raragad a kifozott lancra,letakaritani egy elmeny,kul,a sok porszem sokkal jobban koptat
http://www.bigbikeshop.hu/term...
A noname ipari faggyú (van szilikonos is) kb a 10%-a. Kb 25 évig elég.
Én ezért szerettem.
vasboltban lehet kapni faggyút (300 ft volt még pár éve), abban kell kifőzni a láncot. Az olvadt faggyú bemegy a csapok alá/közé, és keni a láncot.
Olcsóbb és jobb mint a spray, nem kell túlmelegíteni a faggyút, mert büdös lesz, meg fölösleges is.
Én spary-t sem használok, pénzkidobás, csak a lecserél motorolajat locsolom rá.
Természetesen mindet a környezetvédelem jegyében.