Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szépen köszönöm a szülinapi jókívánságokat!
Toscana képei a Tomika féle ftp-n!
Még töltődik, de már hozzáférhető!
Nemkell, megoldottam!
VAS

De ha smucig vagy akkor fából faragsz egyet:-))))
Erikosz!


Happy Birthday Rocknagyfater:-))))))
Remélem haza is értél már a nagy gurigából:-)




All!
Szóval mégegyszer köszönöm céppppppen a meglepit:-)
Nem elég hogy tegnap nyomot voltam (azt azért nézétek el nekem hogy 3:30-kor ébresztő, meló......utána tőlem már csak ilyen meglepődésre számítsatok )
De ténylegesen NAGYON jóleset!

esSO!
Kezdesz megtanulni kamerázni:-)))) Már nem kellett annyit vágnom:-) És elég "pofás" kis 20 perc lett belőle "szerintem"
Bár az az érdi körforgalom nem Hápi kedvence:-))))



ALL!
Akinek van a tegnapról kép és videó anyag azt NAGYON SZÉPEN KÉREM, hogy Tomika tárhelyére töltse fel.........Volt vagy 3 kamera.....abból nálam csak 1 anyag van.....



NO!
még 20 perc és végre húzhatok haza.........
Ugye most már nincs ott senki Mert most csak egy ágyra vágyom:-))))))
Köszi, ennyire nem vagyok láma Csak egy jelszó kell, és kész!
Kűűűggyé lécci a mélemre, itt megtalálod!
esSO (és mindenki, akinek kell) !
Képek feltöltésére a Total commander nevű Program kell, és ÚJ FTP kapcsolatot kell létrehozni.
Ha nem megy, írj! (e-mail címem iwiw-en)
köszönjük szépen mi is a vendéglátást!
Blue és Erik! BOLDOG SZÜLINAPOT!

UI: nem tudja valaki ( ) hogy milyen lánc kell GS-re ?
Ez már kimerítőbb problémaleírás volt.
Egy karburátor szinkron lehet, hogy nem árt a mocinak. Én majd 24000, vagy 32000 km-nél tervezem. Az általad leírt "hiba" szerény véleményem szerint halmozati jelenség lehet. Én a levegőszűrőt fújatnám ki, megbizonyosodnék róla, hogy a lánc egyenőtlenül nyúlt-e valahol, és ha nincs megoldás, akkor esetleg egy karbipucera jól jöhet. Komolyabb gondolkodás csak ezek után lehet esedékes.
Gondolom ezt én az eszemmel.
Szeva GsTeddy.Szerdán én kérdeztelek a gsel kapcsolatban,hogy felváltás után "kicsit kihagy a gép".Alapjárat ott van ahol kell.4 éves a moci,láncot most állitottam utána,kicsit jobb lett,de igy meg feszesnek tünik,uh visszaállitom,mert járunk két személlyel is.Üresjáratban olyat csinál,hogy ha felpörgetem,és visszaengedem,alapjárat alá esik vissza a fordulat,csak pár másodperc mulva áll vissza alapjáratra.Valoszinü karburátor beállitás,vagy karbi szinkron lesz.Kicsit zavaro ez a csuklás,bár nem olyan veszélyes motorozás közben.Tankolni általában egy kuton szoktam,de lehet hogy jo lenne egy kis jobb minőségü anyag is bele,amugy nem maszek kuton tankolok,és meg vagyok elégedve vele.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája,nálam kb 1éve kezdődött.
hát, GS nem arra van , ha meg egykerék hiányom lesz, ott a haver gixerje
pedig annál jobb nincs egyszer belejössz aztán nem tudod abbahagyni. Mondjuk a GS-t nem bántom, kerékre meg repkedni ott a Kawa.
Akkor nem kell bántani a blokkot.
csak optikai fighter , nem nagyon vagyok egykerék híve
No, ez volt a másik ötletem, hogy fighter gép készül. Ha egykerekezel vele, vagy tervezed, akkor alakítsd át az olajpumpa szívóágát. Normál esetben (bár még ezt sem láttam ) az olajcső előre felé mutat a blokkban. Ha kerékre veszed, akkor nem udszívni, ugyanis az olaj hátra folyik. Érdemes a szívókát megfordítani hátrafelé, vagy valami flexibilis csövet betenni, ami bírja a meleget, hogy mindig olajban legyen a cső vége...
hát igen, biztos ami biztos . Ha minden igaz, holnap meglesz a streetfighter lámpa + idom, lehet majd szerelni, és fényképezni.
Nincs mit.
Mondom, elvileg 1 cm rövidítés, 4 cm emelés.
Azt hiszem, hogy Pacikó csináltatott. Ha minden igaz, akkor ő 1 centivel hosszabbat, és így lett 4 cm-rel alacsonyabb a paci.
De, ha após ezermester, akkor ki tudjátok tapasztalni.
Nem árt, ha valami jó anyagból készül a végleges. Nem a legnagyobb teherhordó, de mégis futóműalkatrész.
na majd akkor az apósjelöltel kiesztergáltatok 2 drb kutyacsontot

kössz
No, akkor a link alattioldalon kiválasztod az évjáratot, és a típust. Utána pedig a "Cushion lever" című ábrát keresd.
és mi az a "kutyacsont"?
Köszi a választ!

Értem. 2003-as a vas, 25.000 km van az órában (de az első tulaja "sötét ló", ergo bmennyi lehet). A fura hangot sajnos nem tudnám igazán körülírni, az alapjáratában, ill. üresben pörgetve nem hallok semmi figyelemreméltót, utassal szokott előjönni, olyan, mintha erőlködne (pedig 4e és 6e között használom), ugyanakkor nem veszít az erejéből. (egyébként 25kW-ra fojtott példány) Olaj, gyertyák, szűrők frissek benne, szelepszinkronon sem rég volt. Esetleg a márkaszervizek közül tudnátok ajánlani egyet?

Blue honlapját majd tanulmányozom a kipufogóval kapcs.

Közben eszembe jutott mégvmi: melegíteni h szokás? A magam részéről kihúzom kb. félig a szivatót, 1 perc alatt megvárom h eljusson 4e-re, majd ezen a fordulaton addig járatom míg tapinthatóra nem melegszik az oldaldekni, aztán indulok és az első néhány km-t 4e és 5e fordulat között teszem meg. Ez így helyes?
Egyébként a kipufogós link alatt találsz egy segítséget erre a kérdésre is. Igaz, ott 160-as gumit szerelnek a GS-re.
Nagy valószínűséggel a hátsó féknyereg merevítő vasa miatt nem fog beférni a 140-es gumi. Egy szélesebb kerékkel elveszed a GS-től azt ami kifejezetten az erőssége. A kiváló dönthetőséget.

A kutyacsont cseréjével tudsz emelni a moci hátulján. Ha jól tudom, akkor az összefüggés fordított. 1 cm-rel rövidebb kutyacsont kb. 4 cm emelést eredményez. Ez lehet a módja.

Te mit akarsz faragni?

Ahogy elnézem az "igényt" egy Honda CBF 500 gyári állapotban kielégíené az igényeid...
Hali.Az indexeknél ne mert letörhet a "kutyacsont" változtatásával,minek a szélesebb gumi, optikai tuning?mást nem érsz el vele mert nem ahhoz van a felni.