Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lári fári
Bazira nezen nyúlnak az izületek bizonyos kor után.
az én potrohomat is nyomja a tank.De ez benne a férfimunka!
Hát igen....,de elsősorban magam,hoz formálnám és mivel a tankba nehezebb homorú felületet képezni könnyebb a kormány kiemelésével a pocakomat eltávolítani a tank fémházától...
Nekem is át lett fúrva a villahíd, semmi baja bírja rendesen
Mondjuk én hegesztéssel feltölteném picit előtte.Ha nem deformálódik.
bmx kerékpárt csinálsz a motorodból Sanyi?
semmi baja sem lesz csak lesz benne két menetes lyuk.Nem kell túl spirázni.
Köszi, hogy tudom letesztelni?
Átkötni valahogy vagy felkötni az oldaltámaszt?
Kaptam egy névjegykártyát a börzén,a fickó azt mondja ad ötezerért tartó konzolt amit be kell fúrni a villa hídba aztán válogathatok a kormányok között. hát nem tudom hogy jó-e egy gyári hidat meg fúrni.
Mucsosz drágosz lesz az.
Egyszerűbb e-bay-on venni lsl-t vagy valami hasonlót....én is ezen agyalok...
Gondoltam,
hogy nem lesz egyszerű!
Köszi
A K6 elvileg ugyanaz...
Oldaltámasz kapcsoló...valószínüleg...
Csak kérem beállni a sorba.KB minden második ember ezt tenné akinek csutkás van.
Csáó,ha valakit érdekel cserélnék sv1000 S villahidat kormánnyal sv 1000 N villahidra kormánnyra.
Nekem 7,5 ohm/index működött rendesen, de izzott mint állat pár villanás után, pedig a hűtőbordás változat volt, a Bázismotorban vettem, de szerencsére kicserték elektronikus relére
Rendben!
Köszi addig is!
Sajnos az enyém is ilyen volt. Valószínű nálad is hasonló lesz a probléma
Csak kapnám már vissza akkor pontosan le tudom írni,hogy mit csináltak illetve mit cseréltek ki.
A hátsót kivettem jó fekete kormos.
szerintem azért nézd meg nagy baj nem lehet belőle
Még nem, de most cseréltem őket újra, és akkor nem volt semmi különleges velük.
Hali a gyertyákat nem szedted ki?
Az én motoromban úgy néztek ki mint ha valami kétütemű lenne.