Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kiigazítja a gyári gyújtás- és befecskendezés-térképet.
a környezetvédelmi korlátok szerint hangolt térkép helyett teljesítményre hangolt térkép készíthető.
a hardver (motor) elég nagy szórással készül. ha a szoftvert (vezérlés) hozzáigazítjuk, akkor javul a hatékonyság, akár még fogyasztáscsökkenés is tapasztalható. kisimul a gázreakció.
akár hengerenként is eltérő "térkép" programozható, aminek főleg nálunk van jelentősége, mivel a hátsó henger rendszerint forróbb.
a pc-t berakod, alapból rátölthető akár a netről is egy általános térkép az adott típushoz, de ez még így szinte semmi. fékpadon többszörös mérések során lehet az adott motorhoz igazítani a térképeket. ez egy külön szakma, eltart vagy egy napig vagy fél napig, és nem két fillér.
valaki?
http://trening.tesztmotor.hu/
Szevasztok kolegák.
Csak beszélgetés szintjén kérdezem, hogy valaki próbált-e esetleg power commandert sv 1000-hez? Illetve mi is a működési elve és lényege ennek? E téren kicsit hiányosak az ismereteim....
Én meg adtam volna egy gázfröccsöt a gyári dobokkal
Remete rétről a város felé vezető úton Vasárnap kint voltak, olyan 17:00 magasságában. Egy Gixert, és egy Hornetet ki is vettek a sorból.
Mi motorfékkel "csattogtunk" lefelé, kaptam is mindjárt a kuplunghoz
Én is voltam Orfűn, mondjuk rendőrt sem láttam... de persze ettől még lehet, hogy ezeket is nézik már, de eddig nem volt jellemző itt, max a mánfai úton
Vasárnap voltunk Orfűn, és beszélgetésbe elegyedtünk egy ZZR 1.4 es motor "korosabb" tulajával.
Neki Yosi tri oválok vannak fent, és nemrég "kapta vissza" a forgalmiját e miatt. (40.000Ft)
Már van mindkét kipuján egy plakett, amibe a gyári szám sor van bele gravírozva.
Azóta nem cseszegetik.
Mondjuk dB killert is csináltatott bele.
Hát én nem hallottam ilyet Pécsről
Csáó !

Ha minden igaz, és jól rémlik akkor csak annyi van "benne/rajta" hogy E1 v. E4....
Szevasztok SV sek és mindenki!
Megtenné nekem valaki azt a szívességet, hogy lefényképezi a gyári 650 es kipu dobján lévő E betűs szabvány számot,( ha van rajta ilyen) és mailban elküldi? A sport dobba szeretném bele gravíroztatni, mert úgy hallottam, h a pécsi rendőrök már erre is utaznak
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Minden jót, széles utat!
NGK CR8E vagy Denso U24ESRN
tudja valaki, hogy a helyzetjelző izzók milyen méretűek? T5, T8, T10?
Sziasztok milyen gyertyát érdemes sv 650 be tenni?
hát ha vagdosni meg mittomén mit kell, akkor inkább hagyom a picsába... hadd villogjon gyorsan, csak jobban feltűnik bárkinek is h valami eszeveszettül villog a lámpába..
Simán tetőre kell dobni a motort.Nekem még csak z oldaláig sikerült a dolog.
ja ez kérdés volt. jól tudom v nemjóltudom? :)
indexrelé: nem jól tudom, hogy az SV-nél az indexrelét egybeépítették egy másikkal (tán a gyújtástiltóval), így ha ki akarjuk váltani, akkor a kábelezéshez is hozzá kell nyúlni (csoportcsatlakozó bontása, stb).
Te most mindenkinek ezt a csopis szöveget tolod?
Inkább meséld el Sanyinak hogyan kell _ingyen_ homorú felületet kialakítani a tankba' :-)

boccs
mmint h formára ilyen...
Köszi szépen az eddigi segítséget is, és persze Másoknak is !

Igazából amit nekem mutattak relét, az így néz ki, csak 3 lábas, de nemvágom h hova és mit kellene vele csinálni...
Sanyi beszél egy streetfighteressel Azok tudnak mélyedést kreálni a tankba! Igaz így kevesebb a hatótáv


Vegyé csoppit.................ott nincs gond a tankkat.