Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 2 napi Fizu...










ott kint
Elég vicces!
Jaja, arra
Az csak a kapcsoló eleje.Maga a kapcsoló utána van.
most lehet hogy hülye vagyok, de a mikrokapcsolóval a sztendernél lévő kis laposfejű pöcökre gondolsz ?
50-60 a beállítás.Azért ehhez pofa kell hogy ezért elkérjenek ennyi pénzt.
A kapcsoló csak akkor zárja az áramkört ha a kar be van húzva.
De ha rövidrezárod akkor akár el is küldheted az egész kuplungot Kongóba akkor is indítani fog.
Világosan jobban nem tudodm elmondani.
Két helyen kell az áramkörnek zárnia.
A kuplungnál és a sztendernél.
Ezek elektromos dolgok.
Nem függenek a mechanikától.
Attól még lehet szar a mikrokapcsoló
Ez kérdés? Mert akkor igen! A motort csak behúzott kuplunggal tudod elindítani. Ha beindítottad, akkor mehet a menet, de ha 1-ben egyből leállítja, akkor vagy kint van a sztendered , vagy a mikrokapcsoló (vagy annak az elektronikája) nem kóser. vagy?
megnéztem lent a sztendernél azt a kis pöcköt.... totálisan teljesen nem megy fel... minimális minniméter csak ami nem megy be teljesen, de eddig is ennyire ment csak fel a sztenderem..
de nem, beindítani nem tudom a motort, ha nincs behúzva a kuplung...
Ha fenn a kapcsoló zárja az áramkört akkor indít ez még akkor is ha hiányzik a kuplungkábeled.Vagy csöved.
Az tuti a sztender mikrokapcsolója lesz!
Hát igen mennyi most a PC V? 100? plussz 50-60 a beállítás. Az FI-Tuner 20.000 + beállítás
lehet h csak a kuplunggal lehet valami nem ? bár ugye elindítani nem engedi kuplungolás nélkül... behúzom, beindítani betudom, sztender felhajtva, viszont mikor raknál be 1-be megugrik és lefullad :(
Cseszhetem.............már a dolgot.Angliusra használtan?
Újonnan meg kifizetném a benzinkút árát is.
Lehet, hogy neked már termelné a benyát. Egyébként hihetetlen, hogy mit művelt a motorral ez a kis szar elektronika. Én csak ajánlani tudom mindenkinek, ezeket a szarokat, mert szerintem a motornak is jobb, amikor pontosan be van állítva. És most nem a sportlégszűrős, dobnélküli agyonreszelésre gondolok, hanem az optimalizálásra.
nos... megnéztem a sztender csatiját... hát a lábtartónál is jó, és fent a tank alatti is jó... mi más lehet a baj ?
Az apróhirdetések között találtam több commandert is 40 000 körül
Mondjuk látom a tiéden nincs semmi plexi. Az enyémen van egy 31cm magas plexi,elég sokat számít, így mentem vele egyszer 253-at. Az én fogyasztásom 5,5 és 8 liter között mozog stílustól függően. az 5,1-5,7 nagyon jól hangzik.... Lehet,h használtan beruházok egy power commandert, úgyis ittvan tőlem 5 km-re a Balatonboglári full gás. Amúgyis ott szervizelik.
Őőőőő pont ezen agyaltam.
De nekem még így sem éri meg.
Ígyis éhezőművész.
Talán 5,5 megy el.
Köszönöm szépen a segítséget!
Széles utat,olcsó benyát!
75.000 magyar krajcár!

Számolgattam - mert itthon az asszonynak meg kellet magyarázni a beruházás fontosságát - ha az amortizációs költségeket nem vesszük figyelembe (márpedig azt nem vesszük figyelembe) akkor 3 év alatt megtérül.
A tipus jó,semmi gond nincs vele.
A többi nekem értelmezhetetlen.