Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor lenne mit tanulniuk a vw-től.
Tudod mikor igazán bosszantó a Clio Start-Stopja?
Hazaérkezek, megállok a ház előtt hogy kinyissam a kocsikaput. Ahogy kiveszem üresbe, azonnal lelövi a motort. Amint kinyitom az övet hogy kiszálljak, vissza indítja, vaze! (Ha az övet előbb csatolom ki, mint ahogy - üresben - felengedem a kuplungot, akkor nem áll le).Őrület! Ezért kapcsolom ki szinte mindig.
Az új Suzukik még ilyenebbek: az enyém csak akkor áll le, ha tényleg ÁLL a kocsi, váltó üresben és kuplung felengedve. (Öv becsatolva, ajtók zárva, stb. értelemszerűen)

Az új Swift már 15 km/h haladási sebesség alatt (megállás előtti gurulás) lelövi a motort, ha kiveszed üresbe.
Akkor egy fos. Tényleg szar a renault.
Aztán ha nem akarod nem is állítja le magát. Szerintem egy rohadt jó dolog, egyrészt ha nem akarom hogy leállítsa magát akkor nem teszi ha meg úgy van leáll én meg elengedek mindent.
Megyek mint állat (motor és turbó tűzforró), valami forgalmi fennakadás (vagy baleset) miatt meg kell állni, ez meg lelövi a motort. Azonnal, késedelem nélkül.
Országúton kikapcsolod? Minek? Nekem valahogy országúton soha nem állította le az autót.
Mégis mi a jó benne ? Állítsa le az anyját ne a kocsimat. Ennél már csak az audinak az jobb hogy ha nem vagy bekötve és kinyitod a vezetőajtót, leáll az a szar.
Tán csak tudom hogy mit csinál a xarom - nem véletlenül kapcsolom ki országúti menetben mindig.
Rövid városi utakon nem akkora gond, mert többnyire nem elég töltött az akksi ahhoz, hogy szopasson (keveset járok a kocsival). Országúton viszont van ideje teljesen feltöltődnie.
Amilyen rozzant csont vagy mar most tata, kizart. 😂
Annyira mégsem vagy műszaki ember. Ugyanis a start-stop rendszerekkel ellátott autóknál ezeket figyelembe veszik, ha az az autóra káros hatással van akkor egyszerűen nem lép működésbe. És nyugodt lehetsz, a kenés is megoldott.
Viszont az nem része a start-stop rendszernek, az csak a feltétele.
Mért, az előző 15-öt is megélted, nem? 😁 ha meg akarsz várni egy jó kis ballib kormányt, kell még vagy 12 év 😂
Valószínűleg nem, de téged szeretnélek túlélni. Majd viszek kaktuszt a sírodra! 😍
Elsz te meg 15 evet? 🤔
A szuzuki meg motort nem tud. Mégis megvesszük, szeretjük őket. 😆
A rönó nem tud autót gyártani!
Műszaki emberként erős ellenérzéseim vannak azzal kapcsolatban hogy egy tűzforró benzines turbómotort visszahűlés nélkül leállítsak, majd - 10 másodperc múlva, amikor a lámpa zöldre vált - kellő olajnyomás nélkül, padlógázzal kilőjek vele. Hogy ne tartsam fel a sort mögöttem.

Igaz hogy keveset autózom, de 10-15 évig generáljavítás nélkül szeretném használni a járgányomat. A bébifókák nem az én kocsimtól, hanem a 20 éves, évente 40 ezret guruló füstokádó dízelektől fognak megdögleni....
régieknek ment is ez a dolog az abs-el
újabban már nem ilyen egyszerű a butítási folyamat
Kihuzni a biztositekjat a vezerlojenek. 😆
először indítani kell, ha nem jár a motor nincs mit leállítani
Asztmában nincs ilyen. 🤔
Becsszó.... 😄
Csak az, hogy egy faszság 🙁 működhet az elv egy hibridnél, ahol a 40 LE-s villanymotor indítja a benzinest, de ahol a hagyományos rendszerű motor-önindítót "erőszakolták" meg, na az szörnyű.

persze hogy stop-start, hisz előbb mindig leállít, aztán indít 😅 de valamiért mégis amúgy mondja mindenki. Én rövídítettem SS-nek, de annak valamiért rossz a csengése egyeseknek... 🤔
Tudom tudom, hivatalosan start-stopnak nevezik, de valójában az hibás megnevezés. De ez mindegy is.
Semmi baj nincs a stop-startal.