Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

😄 mindig vagánykodik, hogy Ő megy 140-el is az autóval hát ezek után el sem hiszem neki (gondolkodós) 105 ről bár adott bizonyítékot (gondolkodós) Várjuk most már 140-ről is városban 😂
Közúton ugye semmi szerepe, tehát a városi közlekedésre találták ki. Szerintem tök értelmetlen a 10 mp piros lámpák miatt bárminemű beleavatkozás a motor járásába(kezeit széttáró) Egyszer araszolj végig a hungárián majd érted miről beszélek(kezeit széttáró) Arról a dugóról, amikor zöldnél áll a sor a pirosnál meg megy. kb. 5 másodpercenként gurulsz előre 2 métert. Hát kell oda a stop-start mint szar a zsebbe 😁 Ez is csak a parasztvakítás része volt annó. Valamelyik gyártó kitalálta, hogy az ő autóit jobban vegyék a sok, hülye meg utánozta(kezeit széttáró) Egyedül a rönó csinálta jó és annak a stop-startnak a gyártó szempontjából van is értelme(meghajlós) Ott arra mentek, hogy a motor élettartama minél rövidebb legyen(kezeit széttáró) Az enyémbe a stop-start nem állítja le az autót, ha nem érte el a vízhőfok az üzemi hőmérsékletet vagy ha túl meleg és kell a hűtés a turbónak(kezeit széttáró) Szóval ez a gyártónak sem jó, nekem meg egyébként is felesleges, szóval minek?
Ja, ez a hülye azt hiszi hogy megy 50km-t a hegyekbe hogy csináljon két fotót, és a turbó mindjárt el akar folyni.
Pedig nem állítja le ha túl forrónak találná az olajat, motort, az lehet, hogy nem hajtod meg annyira amiért úgy érezné, hogy nem szabad leállítani. 😄 Ennek utána kérdeztem a szalonban mikor vettük mert engem is érdekelt.
Nem, nem szar. Le is írtam hogy én is úgy gondoltam hogy majd mindig kapcsolgatom, de nem, egy jól működő dolog. Soha nem okozott még semmi negatív érzést.
Nekem meg úgy tűnik tudod te is hogy egy szar csak szeretsz széllel szembe hugyozni 🤷🏼‍♂️
Nekem nem úgy tűnik.
szerencsére nekem pözsóm van, az asszony dácsiájában meg mindig működik ez a rendszer azt ki sem lehet iktatni 😂
Lenne ? A vw is pont ugyanilyen szar.
Szerintem egy jól átgondolt és kivitelezett rendszert nem kell kikapcsolni az nem fog zavarni. Én is azt hittem hogy az első dolgom lesz majd mindig kikapcsolni, de nem.
az enyém is. Mi ezzel a baj? minden működik az autón pont mintha járna a motor(kezeit széttáró) Még a szervófék is(meghajlós)
Egyébként nekem induláskor az első dolgom kikapcsolni(kezeit széttáró)
120-at mondtál?
10-15 évig???
😂
2 hét bogyókám (fetrengős)
szerencsés ember
a rendszer működése eleve járó motort feltételez 😅
nem nevezik start-stopnak. (ujjával nemet mutató) Legfeljebb a hülyék nevezik így(kezeit széttáró) Bogyó is ha elolvasná a gépkönyvét amit az ÚJ autójához kapott abban is stop-start rendszert írnak(kezeit széttáró)
Ja, mint a renaultnál elég sok mindent. Nekem pl még soha nem állította le magát úgy hogy az nekem bosszantó lenne. Én pl ha egy ilyen kapus helyzetbe megállok, öv kicsatol ez egyből aktiválja a rögzítőféket, üresbe aztán kész, a lehető legpraktikusabb megoldás.
A Clio-ban - szerintem - egyszerűen szarul oldották meg.
De minek?
Gombot nyomsz es raketta. 😆
De nem nálam! 😆 Egyébként attól nem állítaná le a motort szerinted amint kiveszem üresbe és felengedem a kuplungot?
😂
Hulye fasz,automata kapunyito is van. 😆
Ha a turbó visszahűtést igényel akkor a start-stop nem fogja leállítani a motort. Így van ez a hideg motornál is és ha kevés az akku kapacitás. Persze nem lennék meglepve ha a renault ezekre nem lenne képes.
A Swift az már mild-hibrid, a generátor röffenti be a motort - és a kocsi NEM turbós, hanem sima szívó benyás. Nem nagyon árt neki magyarul.
A Clio meg turbós (vissza kéne hűteni...), és sima hagyományos önindítóval indít (magyarul kopik ezerrel).
Hozzáteszem ez nézőpont kérdése hogy szar-e. 15km/h alatt leáll ha üresbe van, tehát ez csak annál fog működni aki azt akarja hogy működjön, alap vezetésnél nem veszed ki üresbe az autót csak ha megálltál.