Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Télleg?! 😯 Azta! 😂
ha nem akarok benyomott kuplunggal perceket várni. De egy forgalmas főútra kiaraszolni is ugyanez. Vagy előttem áll egy vén balfax egy renóval, aki a télapót is megvárja... 😁 Nem csak Kalocsa van a világon, vannak helyek, ahol 3-nál több autó van.
A stop-start renccer 😅
én mindig mert a gáz régi keverős és nem zár el
Körforgalomba ki az a hülye aki leállítja az autót?
Akkor most mi a probléma? Nem értem miért lényeg hogy mit milyen gyorsan csinálok? Az a lényeg amit már az előbb is írtam, áll az autó, mire én oda érek hogy induljak(kuplung, sebesség) addigra az autó már kész van a dolgával. Nem hátráltat nem befolyásol semmit.
Egy körforgalomhoz érkezve mikor teszed ki üresbe a váltót, és minek?
Nem nyomok kuplungot, automatám van 😂 írtam is... de én magáról a motor elindulásáról beszélek, meg ugye NEKED 1-1,5 mp, mire odanyúlsz és megtalálod az egyest. Egyszer mérd meg...
és ne gyere azzal a hülyeséggel se, hogy te gyorsabban váltasz, mint az automata, mert az is kb. 20 éve volt igaz.

Egyébként pont leszarom ződnél azt az 1-2 mp-et, viszont egy forgalmas körfogalomnál ez pont elég, hogy az életben ne tudj behajtani 😅
És akkor most miről szól a beszélgetés?van egyszer az hogy a ss szar, és van az hogy jó. Tehát ha nem használod akkor az az idő ugyanannyi, a pedált ugyanúgy benyomod és raksz sebességet mint ss-nál. Kicsit már kuszálódnak a szálak, most már ott tartunk hogy az is baj hogy be kell nyomni a kuplungot és az is baj ha nyomvatartom. Egy a lényeg, állok az autóval, egy pedált sem nyomok autó üresben, ss aktív,zöld a lámpa rálépek a kuplungra rakom az 1-et mire a kuplungot egedem fel addigra az autó már rég kész van a dolgával. Te meg itt 2mp-ket irogatsz mire észhez tér? Akkor az szar. Én is utálnám ha ez miatt változtatni kéne a stíluson vagy a szokásokon.
Ja, nyomni nem kell, de akkor is rajta kell tartani lábat. Ritkán, ha fáradt vagyok, és látom, több idő lesz, akkor üresbe nyomom, de araszoló baxkódás közben nem.
"Fél centit mozdul a kuplung az autó indul, mire beér a pedál sebesség" - igen, ez eddig 2 mp 😂 csalóka ám ez... csak az maga 1 mp, mire beindul a motor - már ha jó, és azonnal beindul.
A szivattyú tartja a nyomást, így ahogy fordul a tengely a nyomás ott van. A régi(hagyományos) rendszer nem ilyen.
Van valami nyomástartó rendszer ha jól emlékszem, utána kell nézni ( peraze lehet, hogy nincs), de a kis rönyónál semmit nem venni észre, leáll és ahogy hozzáérek a kuplunghoz mire benyomom félig már jár na meg dugóban 1-2x leáll utána már nem igaz ezt eddig csak ehyazer próbáltuk bp.-n.
kb egy 25 ezer forintos fogaskerék szivattyúval ezt ki lehetne küszöbölni....
persze csak akkor ha számítana az élettartam
Mert gyenge vagy. 2 hét pesti belváros után indulhatnál a Giro di Italy-án is 😂
Igazad lehet. (fejvakaros) Villanyautón hogy lehet kikapcsolni, ezt a start-stop izét? Nincs kedvem kettős tömegű kuplungot cserélni a Teslán, biztos drága hozzá. 😆
Ne idegeskedj!
Talán annyibol jobb hogy elég ha csak picit nyomod a féket, nem kell akkora erő mint a kuplunghoz. Talán.
Hát nem tudom neked milyen autód van. Rendszeresen vezetek bmw-t, pezsót, vw-t. Mindegyik pont ugyanolyan idegesítő.
Na várjál, de te a féket ugyanúgy nyomod azáltal hogy kikapcsolod a rendszert.
Hahaha
Nem, akkor a BMW is egy fos. 2mp mire el tudsz indulni? Az akkor egy fos. A fócvágeny, nem istenítem, csupán abból tudok kiindulni. Fél centit mozdul a kuplung az autó indul, mire beér a pedál sebesség aztán go. Ha hangosabban szólna a zene észre se venném az egészet annyira precíz az egész. És hidegen nem működik.
Start stop....hasitasi
"Ezek a motorok start-stopal vannak tervezve" - aha, a régi szar modell szoftverébe beírtak 3 sort 😂 Minimum MILD hibrid, amin már normálisan működhet, hagyományos önindítósban soha.
Ha meg ekkora májer sofőr vagy, tudnod kéne, hogy a turbó kenése azonnal megszűnik, ahogy leáll az olajnyomás, és hozzáér a csapágyhoz a tengely - az meg nem kívánatos nagyon, főleg nem percenként 3x.
Sőt, gyakori eset 😂 és a korral legtöbbx fokozódik 😅