Mondjuk megnezem a bp-vigandpetend-tapolca-bp kort sendaval mekkora elvezet neki.
Az a 10 ora minden turan megvan naponta.Es lofaszt mesz te 650 et egy ktm-el fele aszfalt feke patakmederben.
Egy olyan gepen a 100 as sebesseg mar kinlodas.A gep hudzkodasa 30 meterenkent meg nem 2 perc.
Nos van ket negynapos,az 8,meg legyen 6 hetvege az havonta 1,az 14x40e.
Az 7 ev alatt 3.920.000.-
Tekintettel a motor 3,5m arara meg a karbantartasokkal egyutt se jon ki.Meg a gumikkal se mert joval tobbet megyek itthon is.
Szoval bullsit amirol hadovalsz.
Igen a köbe és egy másik előtte valóban gonddal járt, voltam köbés amíg gyakorlatilag be nem kellett zárni, igazából jóval olcsóbb volt mint a többi, a következőnél is közel a fele volt a díjuk, a kárfizetés nem tartozott az erősségük közé nyilván ezért volt olcsó. A kék-sárga szerintem már ma sem játszikncsak úgy inkább ha biztos vagyok az igazamban mindenképp szervet hívok mert a sima bejelentőn tett felelősségvállalást bármikor vissza lehet vonni és akkor a biztin múlik, hogy mit ismer el és ugye akkor nyilván semmit, családban jártunk így, kisgyerek apa mercijével kárt okozott amit azonnal elismert mire amikor a bizti levélben kérdezte, hogy akkor őgy volt-e akkor apa hatáséra már nem ismerte el így rögtön vidáman nem is fizetett a bizti, rá 1 évre megint lett egy eset, de ott már rendőr hívás volt és fizettek is. A kék-sárga nem kötelező érvényű hiába ismeri el rajta a hibáját bárki, simán visszavonható.
Majdnem minden vasarnap tekerek egy atlag 250 et kikapcsolodaskepp,szerinted az ugy megeri?Kiszamolnad ezt berlesben?
Ezeket nem teszem fel a villanyszerelotopikba ide.
A köbe-nél azért voltak problémák, mivel egyesület, valamikor régen volt valami pénzügyi nehézség, és az egyesületekre vonatkozó szabályok szerint az egyesületi tagoktól kérhettek és kértek is időközi befizetéseket, és ez tök legális volt, illetve az én alkuszom mondta, hogy rettenet nehéz volt régebben legalábbis az ügyintézés náluk, és egy sima, alig-alig értékű koccanásos balesetnél amikor a vétlen autós megtudta, hogy a köbe-s a károkozó, egyből nem fogadta el a kék-sárgát, hanem kihívta a rendőröket, hogy hivatalos dokumentum legyen a kezében, ami alapján megállapítható a szituáció.
Szóval ha csak a pénz, akkor a köbe talán a legolcsóbb tényleg, de szerintem átgondolandó. Van még egyáltalán?
Talán az utolsó mondatod a lényeg, nagy nehezen összekaparja az elvégzendő munkára a pénzt az ember és kap érte egy hatalmas gányolást, átverést és sokszor lopást az meg már alap, hogy a kifizetett anyag nem vagy csak részben kerül beépítésre bármilyen szakmánál.
mi általában fele-fele arányban mentünk aszfalton-murván
legalábbis méterben a fele
időben meg kb 2 nap murva 1 nap aszfalt(de inkább 2,5 nap murva 0,5 aszfalt)
3 nap alatt 1200-1500 környéke volt meg általában, a fogarasi több volt
az egy naposak 600-750 között, de az kibaszott fárasztó, 18-20 óra motoron, közben meg néha patakmedrekben tologatni a gépet
8 ezret aszfalton a gyerek elment a derbi sendával, szerintem még többet is az első nyáron
Az a 10 ora minden turan megvan naponta.Es lofaszt mesz te 650 et egy ktm-el fele aszfalt feke patakmederben.
Egy olyan gepen a 100 as sebesseg mar kinlodas.A gep hudzkodasa 30 meterenkent meg nem 2 perc.
Az 7 ev alatt 3.920.000.-
Tekintettel a motor 3,5m arara meg a karbantartasokkal egyutt se jon ki.Meg a gumikkal se mert joval tobbet megyek itthon is.
Szoval bullsit amirol hadovalsz.
Ezeket nem teszem fel a villanyszerelotopikba ide.
Szóval ha csak a pénz, akkor a köbe talán a legolcsóbb tényleg, de szerintem átgondolandó. Van még egyáltalán?
1200bmw napi 20 pénz a bérlés https://www.tomademotor.hu
de ahol szebbek a gépek meg újabbak ott se több 40ezertől
legalábbis méterben a fele
időben meg kb 2 nap murva 1 nap aszfalt(de inkább 2,5 nap murva 0,5 aszfalt)
3 nap alatt 1200-1500 környéke volt meg általában, a fogarasi több volt
az egy naposak 600-750 között, de az kibaszott fárasztó, 18-20 óra motoron, közben meg néha patakmedrekben tologatni a gépet
8 ezret aszfalton a gyerek elment a derbi sendával, szerintem még többet is az első nyáron