Ki tudja azt megmondani,hogy honnan lehetne felderíteni adott településen, hogy hol helyezték el a meteorológiai automatákat?
Nálunk van belőle 4. A dexton csak páratartalmat közvetít de a másik 3 a metnet, a kövás és a madárcsávó hőmérsékletet is regisztrál.
Nyílván az egy időbe készült adatok eltérnek egymástól az elhelyezkedés függvényében. Ki szeretném nyomozni melyik mérő esik hozzám közelebb. A neten a pontos elhelyezkedésekről nem találtam semmit. A kövás*/kőrösi vagyonkezelő/ cimboráimnak meg fogalmuk sincs az övéké merre található(kezeit széttáró)
Tudom, mire gondolsz, de nem... 2 pont van, ami választható/tiltható: sávtartás, meg van a vészhelyzeti sávtartás (valszeg ez az elhagyás gátló) - mindet lelövöm, ha hosszabb útra megyek, városban nem érdekes, bár ha index nélkül lépek sávot át, akkor bírkózni kell vele, mint anno a fórszfídbekes kormánnyal a vájszitiben 😂
Az EU szimplán buzi. Tesláét is kiherélték. Az USA-ban durván jobban működik.
Valamiért mindig csak annyit engednek amit a német autógyártók képesek megoldani, de szerintem nincs összefüggés 🤣
Az akkor csak sáv elhagyás gátló.
Lehet még nem engedélyezték a sávtartó funkciót az EU-ban, vagy nem fejezték be a gyártást. Remélhetőleg jön egy OTA frissítés ami megoldja.
szilveszteri lufiból van felfújva néhány. Azt még seggrészegre ivás előtt fújtam 😅
Azért jó a dobozos autó mert belefér lufiból egy hétre való indítás 😅
Tábla felismerő az első, amit kikapcsolok, a második meg a sávtartó... az jó szar, látja a sávot, folyamatosan mutatja a műszerfalon, hogy kúszik a sávszél felé, de nem csinál semmit... aztán mikor odaér a széléhez, durván visszarántja, én kézzel ösztönösen ezerszer finomabban korrigálom előbb 🤔
Ez azért érdekes, mert ezek kínában sofőr nélküli taxiként elboldogulnak.
nálunk ha lenne ilyen beépítés akkor vagy felére tudnánk csökkenteni az autók károsanyag kibocsájtását hazánkban vagy sok vállalkozás nőne ki a semmiből amik ezek kiiktatására szakosodtak 😅
Amúgy a tábla felismerők fos az összes. Rendszeresen beakad neki az üllői úton a 30-as sebesség mert meglátja a mellék utcáknál a lakóövezet kezdete táblát, ami kicsit elfordult.
Szóval ahhoz hogy ez működjön normális és szabályos utakat kellene először csinálni, de az itt soha nem lesz.
Ettől függetlenül döbbenetes hogy a hulladék kátyús, repedt foltos utakon a lekopott felfestést mennyire jól felismeri és követi, ahol meg végkép nincs ott betippeli egész jól. Persze ezt a közút kezelő kihívásként értelmezte, és mindig próbálkoznak a megtévesztéssel 😅
Legviccesebb az volt amikor a rendőr szopta be a háromszor másként átfestett és lekopott értelmezhetetlen felfestéseket. Ha nem én megyek mögötte, akkor baleset is lett volna belőle. Aztán meg is köszönte hogy figyeltem rá, mert már láttam a mozgásán hogy nem ismeri a környéket 😆
havernak már legalább huszon plussz éve amcsiba szereltek valami kütyüt a kocsijába(kezeit széttáró) Addig nem tudta beindítani amíg ilyen alkohol szondát meg nem fújt. 😅 Aztán ha nullát mutatott a szonda akkor kapott gyújtást az autó 😅 Állítólag ez működő eljárás kint mondjuk nem tudom mivel érte el, hogy kapott ilyet biztos mesélte csak már elfelejtettem 🤣
Mi lenne? Felhígul a BMW-sek és Audisok statisztikája 😆
De belegondolsz a motorom 3.6-4másodperc alatt van 100-on 3millióért. A kocsim 20millióért 4,4másodperc alatt. Az új nem az erő volt, hanem hogy ezt 4 kerék produkálta. De amint láthatod az ár az ami limitálni fogja ezek nagy számú elterjedését, meg az hogy elég kicsi a metszete annak a csoportnak aki szeret menni, és hajlandó villanyautót vezetni.
Az idióták kihullanak ahogy a szalagkorlátos is tette. A többi pedig megtanulja uralni az erőt, és legfeljebb a kispolgárok puffoghatnak rajta a budapesti autósokon, amikor néha élvezni merjük a vezetést 😆
amúgymeg kibaszott hideg van
hiába töltöm az opel akkut hetek óta de alig indította be a kocsit
ezek a paraszok mit szeretnek a hajnali 6 órában? havernak hoztunk disznót aztán 6-ra kellett menni érte
villanyosban már tuti van tábla felismerő program meg gondolom azt is tudja mennyivel megy
szóval én tennék beke olyan programot ami ezt összeveti és ha gyorshajtás van akkor leáll a kocsi legalább 3 hónapra 😂
Kihagytam még egy csomót, azok voltak a fene tudja milyen kategória, amúgy tegnap kamiont előzni is láttam dákót a nulláson, teljesen bevadultatok, mi lesz itt!? 😱
Nálunk van belőle 4. A dexton csak páratartalmat közvetít de a másik 3 a metnet, a kövás és a madárcsávó hőmérsékletet is regisztrál.
Nyílván az egy időbe készült adatok eltérnek egymástól az elhelyezkedés függvényében. Ki szeretném nyomozni melyik mérő esik hozzám közelebb. A neten a pontos elhelyezkedésekről nem találtam semmit. A kövás*/kőrösi vagyonkezelő/ cimboráimnak meg fogalmuk sincs az övéké merre található(kezeit széttáró)
Frici nekem ez rossz emlékeket idéz(kezeit széttáró) 😅
Valamiért mindig csak annyit engednek amit a német autógyártók képesek megoldani, de szerintem nincs összefüggés 🤣
Lehet még nem engedélyezték a sávtartó funkciót az EU-ban, vagy nem fejezték be a gyártást. Remélhetőleg jön egy OTA frissítés ami megoldja.
Azért jó a dobozos autó mert belefér lufiból egy hétre való indítás 😅
Ez azért érdekes, mert ezek kínában sofőr nélküli taxiként elboldogulnak.
Szóval ahhoz hogy ez működjön normális és szabályos utakat kellene először csinálni, de az itt soha nem lesz.
Ettől függetlenül döbbenetes hogy a hulladék kátyús, repedt foltos utakon a lekopott felfestést mennyire jól felismeri és követi, ahol meg végkép nincs ott betippeli egész jól. Persze ezt a közút kezelő kihívásként értelmezte, és mindig próbálkoznak a megtévesztéssel 😅
Legviccesebb az volt amikor a rendőr szopta be a háromszor másként átfestett és lekopott értelmezhetetlen felfestéseket. Ha nem én megyek mögötte, akkor baleset is lett volna belőle. Aztán meg is köszönte hogy figyeltem rá, mert már láttam a mozgásán hogy nem ismeri a környéket 😆
De belegondolsz a motorom 3.6-4másodperc alatt van 100-on 3millióért. A kocsim 20millióért 4,4másodperc alatt. Az új nem az erő volt, hanem hogy ezt 4 kerék produkálta. De amint láthatod az ár az ami limitálni fogja ezek nagy számú elterjedését, meg az hogy elég kicsi a metszete annak a csoportnak aki szeret menni, és hajlandó villanyautót vezetni.
Az idióták kihullanak ahogy a szalagkorlátos is tette. A többi pedig megtanulja uralni az erőt, és legfeljebb a kispolgárok puffoghatnak rajta a budapesti autósokon, amikor néha élvezni merjük a vezetést 😆
hiába töltöm az opel akkut hetek óta de alig indította be a kocsit
ezek a paraszok mit szeretnek a hajnali 6 órában? havernak hoztunk disznót aztán 6-ra kellett menni érte
szóval én tennék beke olyan programot ami ezt összeveti és ha gyorshajtás van akkor leáll a kocsi legalább 3 hónapra 😂