A kérdés az, hogy a nyugati cégeknél mi nyom többet a latban, az elveik (minőség) vagy a haszonszerzés igénye?
Ez persze kiderül idővel, amikor visszatekintünk, hogy hogyan változott a minőség a kínaiakkal történt gyártás előtt és utána. Persze tudjuk azért a választ, kérdés, hogy az erre adott magyarázatot mi elfogadjuk. A nyugati cég biztosan.
Én egyelőre ott tartok, hogy az én igényemnek megfelelne a kínai ( a jobb kínai) és ezzel szerintem a motorosok 80%-a is így van, ami visszatart csak és kizárólag, az a szervizhálózat és az alkatrészellátás.
Ha ilyen sokat ér egy nyomatékkulcs kezdjük el árulni Ini karját amibe tudjuk, hogy gyárilag benne van és 4-400-ig halálpontos. Valahogy megszerezzük tőle. 🤔 😁
2-3 milla között vannak olyan hőkamerás távcsövek amin a kocsit 5km távolság felett is meglátod, egy nyulat meg 1km körül
a reptéri mit tud amiért ilyen drága??
Szerintem ezt az árat műszakilag semmi se mindokolja, taján csak az, hogy katonai vagy reptéri beszállítói tanúsítványokat adnak hozzá... még a paraméterei is szarok 😁
Ez valami állami közbeszerzés? Mert akkor érthető. Amugy il,en kamerák vannak körbe a reptéren aznirányítóknak, ha tudom hogy ez ennyiért elmegy az Ecserin már elhoztam volna egyett 😆
Mindkét összetevő benne lehet. Ha a Loncin nem lenne elég kompetens gyártó, a BMW is Gaokintől, Qianjiang-től vagy Zongshentől venne igénybe bérgyártást, vagy pl. a BMW G310-ből kiindulva az inidiaiaktól (mert az meg egy TVS Apache átöltöztetve).
Az is tény, hogy kemény az árverseny és a gyárak többsége a költségek alacsonyabban tartása miatt távol-keleti gyárakkal dolgozik együtt. A KTM is a CFmoto-val pl., a Harley a Qianjianggal gyártatja a kis motorjait az ázsiai piacra, már nem is említve az itteni kínai motorokat, amik csak európai márkanevet kapnak innen meg maximum formatervet.
Jó, egy olyan márkáról beszélünk, ahol plusz 200 ezer a GS színkombó pár matricával. :D
Mondjuk ettől eltkintve ha belegondol az ember, hogy egy ezres V-strom is 6.2 fapadosan a BMW ára se tűnik annyira brutálisnak.
Ezek jol hangzanak, azt is tudom, hogy ha nekem fizetnem kell akkor egy vagyon lesz, osszemerhto az aruk magaval a motor araval, de azt is tudom, bogy ezek nagyon olcsoak amikor az eloallitasrol beszelunk. Vagyis amikor a motorn latom gyarilag, akkor a kereskedo mondhatja, hogy a sok szazezer, esetenkent megkozeleitve a millios erteket micsoda jo vetel, de amugy meg a gyartonak meg alig. Arra jo a net, hogy latom, hogy a bukocsovet pl. hogyan formazza az auto ata csohajlito masodpercek alatt, illetve latom, hogy az ai hogyan okadja magabol ki a szoftvert.
Ja meg egy. Azt nem tudom eldonteni, hogy a neves nyugati gyartokkal toreno osszehasonlitas, vagyis inkabb az ottgyartassal kapcsolatban melyik az igazabb: olyan jot csinalnak, hogy a bmw is veluk gyartat mert hozzak azt a minoseget amit egy bmw-tol elvarok, vagy a bmw az oldoklo arverseny miatt gyartat ott es veluk.
Nekem vannak gondolataim a kulonbsegek okairol ami nem biztos hogy igaz, de az tuti, hogy a kinai jopofasagbol nem fogja ugyanazt adni olcsobbert, mint a nyugati gyartok.
Ezek felett a kinaiban bennevan a bukocso, keylessinditas,carplay,holtterfigyelo,kamera,rambo fekek,futheto markolat es ules,a bmw-ben meg mindez meg plusz csomagok penzert.
Van pár apró különbség (váz, futómű, ABS) illetve a szoftveres oldal tuti saját a kínain, nem a BMW-é.
A blokk a Loncin sajátja, a BMW csak megveszi tőlük, ahogy a kisebbek esetén teszi egy ideje. Pl. az előd F650-ben Rotax volt, a hengerfejet leszámítva ugyanaz, ami az Aprilia Pegaso-ban. Ezek jóval olcsóbbak is a saját építésű BMW-knél. Az alap F900GS kb. 5 és félmillió, a boxer GS meg 8 felett van. A kínai 900-as meg 4 millió alapáron. Cserébe Showa helyett Kayaba a villa, kínai az oprendszer az egérmozin, Bosch ABS van benne BMW helyett, saját kipufogó van rajta a BMW Akrapovic-csa helyett meg ilyenek. Nyilván lehet más is, de ennyi az, ami nyilvánvaló.
https://swisswatches.hu/marka/rolex/
én a többségéért annyi forintot se adnék amennyi ki van írva euróban
pl ezért max 5 ezret adnék olyan kagyin néz ki: https://swisswatches.hu/termek...
Vedd meg itt.
Ez persze kiderül idővel, amikor visszatekintünk, hogy hogyan változott a minőség a kínaiakkal történt gyártás előtt és utána. Persze tudjuk azért a választ, kérdés, hogy az erre adott magyarázatot mi elfogadjuk. A nyugati cég biztosan.
Én egyelőre ott tartok, hogy az én igényemnek megfelelne a kínai ( a jobb kínai) és ezzel szerintem a motorosok 80%-a is így van, ami visszatart csak és kizárólag, az a szervizhálózat és az alkatrészellátás.
A múlt napokban erről az óraszakértőről volt szó ! Ha esetleg valaki nem látta még ! 🤔
https://www.emag.hu/norbar-nyo...(HU:_Without_Whoop!)_Shopping_Ads_-_3P_No_sales_-_Bricolage_%E2%80%93_Szersz%C3%A1mg%C3%A9pek&utm_content=107578766326&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA5eC9BhAuEiwA3CKwQh22t0-ewgJP8E1SGZV7xxH0JH8VHsXW90ULVszf9jqxlxQOEW9iDxoCqUcQAvD_BwE
https://www.conrad.hu/hu/p/ged... 😉
max a seggem tudom vele vakargatni
a reptéri mit tud amiért ilyen drága??
Az is tény, hogy kemény az árverseny és a gyárak többsége a költségek alacsonyabban tartása miatt távol-keleti gyárakkal dolgozik együtt. A KTM is a CFmoto-val pl., a Harley a Qianjianggal gyártatja a kis motorjait az ázsiai piacra, már nem is említve az itteni kínai motorokat, amik csak európai márkanevet kapnak innen meg maximum formatervet.
Mondjuk ettől eltkintve ha belegondol az ember, hogy egy ezres V-strom is 6.2 fapadosan a BMW ára se tűnik annyira brutálisnak.
A blokk a Loncin sajátja, a BMW csak megveszi tőlük, ahogy a kisebbek esetén teszi egy ideje. Pl. az előd F650-ben Rotax volt, a hengerfejet leszámítva ugyanaz, ami az Aprilia Pegaso-ban. Ezek jóval olcsóbbak is a saját építésű BMW-knél. Az alap F900GS kb. 5 és félmillió, a boxer GS meg 8 felett van. A kínai 900-as meg 4 millió alapáron. Cserébe Showa helyett Kayaba a villa, kínai az oprendszer az egérmozin, Bosch ABS van benne BMW helyett, saját kipufogó van rajta a BMW Akrapovic-csa helyett meg ilyenek. Nyilván lehet más is, de ennyi az, ami nyilvánvaló.