Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencsére nincs tapasztalatom,egyszer kukacoltam életemben,akkor elhagytam saccra 180 nál. 🤔
Nem rossz, de talán még mindig egy kicsit körülményes az út szélén megcsinálni. Néztem egy tesztet 4 fajta defektjavítóról, aszerint 70psi-ig (4,8bar) teljesen jó mind a 4 féle, de a csavar a leggyorsabb- legegyszerűbb. Van valakinek tapasztalata ezekről a csavarokról?
http://youtu.be/0ZObKnAcINc
Hmmm....

http://youtu.be/4aiNNZLt_xI?si=A2ldz22_FZhQTa9U
Euro6 alattit?Majd kb 15év múlva,max.
a bölcs eu vezetőink majd csak kitalálják hogy az euro6 alatti gépjárműveket ki kell vonni a forgalomból mert csak így menthetjük meg a földet
aztán utána nincs panasz hogy milyen alkatrészt adnak a régi lomokhoz 😂
A tűzoltót kihagytad,hiba.
Saját döntés......
Semmiképp! diesel fóccvágenes mind 1200 km-t megy minimum, egy huzamban 🤣
Hugyozni se?
600 000 előtt ki se szálljon belőle a gazdája! 😁
Most hogy megcsinálták,mehet bele a következő 600ezer km.
Das Auto
vol.2

https://www.facebook.com/share/r/16F2tHk972/

https://www.facebook.com/share/r/159BQbUS6iD/

https://www.facebook.com/share/r/1MBdXUJ1Kv/

https://www.facebook.com/share/r/1FG2PEEu68/
Miért mit kéne ráírni ha az eu-ban készül?Kolbenschmidt vagy pierburg mindkettő német.Az meg hogy hogy tud így elgörbülni,teljesen mindegy,ha a gyártó hibája is teljesen mindegy,vissza kell vinni és kicserélni.Még az is lehet hogy a videó hatásvadász.
Már az kérdéseket vet fel, hogy tud elgörbülni? Csak a kínai és abból is a vacak imbuszt lehet elgörbíteni, még a parkside-os hosszú imbuszom is erőkarral feszegetve inkább rugózik mint görbülne. 🤔 Az a made in eu felirat nekem nem arra utal, hogy olyan gyárból van amit a vw csoport beszállítóként alkalmazna bár ki tudja?
Hát, gyűrött papírtömítést már dobtunk nekik vissza pár alkalommal...
De,gyári.Az már egy másik dolog hogy úgy gyári hogy a gyári beszállító gyártja,kolbenschmidt vagy pierburg.,szerintem ez nem miattuk görbe hanem az unix raktár miatt.
Ez nem gyári szerintem főleg nem 6000ft-ért ha jól sejtem. 🤔
ezért kell nem gyárit venni
terepjáróhoz 3500 alatt volt egy talpas 2000 alatt a stabilizátor gömbfej
opelhoz 2400 volt egy talpas
stbstb
ezekben nincs csalódás mert tudja mit vesz az ember, aztán ha véletlen nem is olyan szar mint amire számít akkor mégjobban örül
Hát ......biztos van olyan aki oda csapna neki kettőt,aztán rakná is be.
Végülis, mondjuk ha nincs rá ideje, kedve és szó nélkül kis egyengetés után beépíti ezt a nyilván kiváló anyagból készült alkatrészt az ügyfél is elégedetten használhatja akármeddig, biztos bírja. 🙃
De mit van ezen fennakadva? Vigye vissza az unixba és kérjen egy olyat ami nincs elgörbűlve.
Én arra használom a régi tengelyt.Azzal szoktam fényszórót állítani.
Egyszerűbb egy jó minőségű imbuszkulcsot venni. 😁
Das Auto

https://www.facebook.com/share/r/16wJxTQPAa/
Ezek csak simán defektesek 😄