Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, csak itthon 500 kilométerre van a gyár, India meg 7500-8000 kilométerre. A helyi áfa kissé belezavar, illetve mi is meg az osztrákok is az eu miatt máshogy kezeljük a vámot mint az indiaiak.
Arról nem beszélve szerinted én miből tájékozódom?Csak az a különbség hogy te egy éves cikkeket olvasgattál én meg törekedtem a legfrissebbet elolvasni
Mit linkeltél,hogy esett az ára?Ja,itthon lehet.Aztán érdekes mód ausztriába semmit nem esett az ára.Arról nem beszélve hogy amiket te linkelgettél az mindig ilyen év elei meg tavalyi cikkek voltak.Hányszor írtam hogy frissebbet.......
Igen, erre céloztam korábban. Ez kb. annyi, mint itthon lenne, közelít a kilenc gurigához.
Nekem, te szerencsesütemény?
Hiszen én szinte mindig belinkelem a hivatkozásokat, hogy nem én mondom.
És hát... két álláspont van, az egyik a tiéd, a másik meg általában valami szaklap, vagy politikus, vagy (nem helyi) média.
Ha nem is tudom az igazságot, szerinted melyik nekem és általában a többségnek a hihetőbb?
Ja,a te fejedbe elég volt ennyi.Tudod min adósodtak el,a felhalmozott készleten,na oda kell ésszerűség meg költségcsökentés.Fogd már fel,egy nagy duke-ot nem fognak tudni eladni egy indiai fékkel sem itt sem az usában
Ez már drágább:
Érdekes módon gyorsban ránéztem a Delhi-i kereskedőkre, a 390-esnél nagyobbat nem is nagyon látok.
Az RC 390 318.366 rúpia (3,8 az árfolyam).
Ok,es akkor megallsz a semmi kozepen es nezel körbe mondjuk 2-3 órát?
A 2025-ös 390 Adventure ottani áron 1.410.000-, a Full Gas-nál ugyanaz 2.690.000.
Enduro R-t csak Indiában látok árlistán, az egy százassal olcsóbb.
én annyira nem szeretem a halászlét, megeszem egy évben 1-2 alkalommal aztán annyi
akkor kb az mint itt, szállítás, áfa, vám, meg a kereskedői éhség emelheti ennyire meg az árakat
Mellesleg a ZZR nagyon f@szán elvezeti a vizet , főleg tempósan menve , de az aqvaplaningra rohadtul kellett vigyázni , pörgött ha kell , ha nem ! 🤔
WP villa, ABS, ByBre fékek.
Én azért kihagynám ! 🤔
De milyen finom lessz az a halászlé ! Érdemes volt ázni-fázni azért a potykáért ! 😉
30 fokban szaradni?
Az a legjobb,10 perc es fasza.
ott is van abs meg ilyen úri huncutságok a 390-ben? gondolom a telók még hitványabbak mint amivel itthon árulják
én csütörtök éjjel áztam meg, szinte vízszintesen esett az eső, én meg rángattam ki a nádba beszaladt 4 kilós kispontyot
de az asszony már hetek óta baszogat hogy fogjam már meg a karácsonyi pontyot aztán ez a hétvége erre volt szánva
De akkor még benne volt az emberekben az, hogy KTM. látod, elég volt felröppenni a hírnek, hogy a csőd fenyegeti és ennyi elég is volt. Most meg? Indiai a tulaj, indiai minden, pláne úgy, hogy meg is mondták, hogy "ésszerűsítés" lesz meg "költségcsökkentés", ami a gyakorlatban nem jelentett soha jót. És az emberek ezt tudják.
Útálom mint a büdös szart ! Áztam már rengeteget , és ha kell , inkább kerülök 500km-t mint belemenjek az esőbe ! Rühellem mikor megkell száradni motoron , az még 30 fokban is rettenet ! 🤔
A kis ktm-ek olcsóbbak voltak eddig?Mert ugye az eddig is ott készült.A törökországban gyártott nyugati autót olcsóbban adják mert törökországba készült?
Itt? Kénytelenek lesznek, mert hogyan árazzák be az Indiában - és éppen az indiai gyártáshoz kapcsolódó előítéleteket, hogy eladható legyen?
Szerinted ha ott készül akkor nálunk itt olcsóbb lesz?Te nagyon el vagy tévedve.
Elhiszem.
De ez most változik. Gondolom.
Ha minden ár marad, csak a szállítás és a vám-honosítási pénzek megmaradnak, már olcsóbb lesz. Kérdés persze, minden típust ott gyártanak-e. Vagy lesz-e helyben akkora igény a magasabban pozicionált típusokra, hogy megérje átvinni azokat is, gyártani.
Sok mindent nem tudunk, ami alapján majd döntenek.