Már emlitetem volt itt, mielőtt nekiszántam magam a V4 lelkesedésnek mert már csak a duc tudott ilyet prezentálni, a honda sajna a sorkettőben látja a megváltást, erősen utánna olvastam az uj fejlesztésnek. A szereotipiák mellett pár tulaj se volt tulzottan elragadtatva a régi ducattiktól. Nos, ezt asszem 2020ban tervezték ujra, minden ami régi, azt kibaszták - dolgozók egy részével együtt...illetve az elektromosság német lett, oda a desmo (ehhez most visszatértek valami idióta digó behatásra), térhálósvázat is kidobták, cuzammen az egész motor más lett minőségében, alapjaiban. Eddig az egy generátor hibát leszámítva semmi negativum, de hát nagy merítés sincs a tapasztalásokból. Ez az lenne, ha már a németek széthányták - és nem az olaszok. Ekkora futástapasztalat van fenn a neten userek részéről, de hát azok elfogultak ugyis...
Kössz a kommentet.
Vagy 2 éve vettem és jópár indítást kibír, vejem 2 hétig járt szar akksival míg vett ehyet addig ezzel indította az alto-t, kollégám meriváját pár napig munka után ezzel bikáztuk, én a burgonyában hordom mert bármikor megdögölhet már az akksija és ezzel indul mint állat, nekem bevált persze inkább teló, tablet töltésre használom nyaraláskor, de azért jó ez az indítós trükk is. 😁
Beleneztem. 100 ezer futas utan a dugattyuszoknyakon a bevonat, a henger honolasa, a vezermutengelyek butykei, a gyuruk, a dugattyucsapszeg "beepitesi turesu" azaz ujszeru. Amin latszik a futas nyoma, de meg nem csereerett avagy szerviz limiten tuli a kopas az pl. a siklocsapagyak felulete, de viaszcsikos hezagmerovel neztek es boven kopashataron innen van.
Szazezer km-es tartosteszt, 40. masodpercben kb. az esik ki a mandro szajan, hogy 'akik lattak, nem hittek wl, hogy ez a motor szazezret futott, pedig igy van'
Ugy tunik a nemetek kuldtek par mernokot a digokhoz, mert nem ez volt a norma.
Ilyen emberek nem tudom hogy maradnak életben 2 napnál tovább, arra is van ember aki mondja nekik, hogy kilégzés-belégzés? Nem hittem hogy már itt tartunk butaságban, de mintha direkt verseny lenne hogy hi a butább 🙈
Vannak portálok ahová ha fizetsz havonta és azt is sávosan, kiajánlanak munkákat. Nyilván nem veszek részt benne, mert egyrészt bármilyen messze lehetnek, másrészt meg amilyen idióta munkákra keresnek szakembert, sose térülne meg. Van egy amelyik minden héten azért küld egy munkahalmazt bemutatóként, nyilván akkor kapnám meg az érhetősägeket ha elötte szerződnék a közvetítö űzemeltetővel. Hogy a bojler takaritástól a zárlatos konnektorig mindenre keresnek nagyon olcsó melóst, az egy dolog. Ezeken már csak mosolygok. De amit ma küldtek, szakadtam a röhőgéstől. Középső keresés:
Hatvanezresre viszem, 4 kilot mondott Tamás, de én inkább 5re saccolok. Igazábol a megtartás miatt érdekel. Ez a motor nem ér bő 17-et. A többi meg nem igazán mozgatja a fantáziám.
Cáfold meg dobj fel egy teljes alakos fotót fecskében. Majd eltakarom a szemem a kezemmel és csak lassan nyitom szét az ujjaimat amikor a képernyőt nézem(nehogy nagyon megriadjak) 😆 Azt majd látom kipattintottad e magad a következő strandszezonra vagy még is csak kövérecske vagy 🤣
http://youtu.be/tPF2Dh4wBNI?si=0eqAgHds-fG5Ksc5
Valaki lefordithatná, hátha van benne fontos információ.
Nem nagyon akaródzik cserélni ujabbra annyiért amennyiért adják.
yamaha wr250 200 ezer után kézbesítő motorként használva télen-nyáron:
https://totalcar.hu/totalbike/...
volt 100 ezres is de ettől jobbat nem találtam: https://www.runnerkft.hu/hirek...