Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RFS blokk!
Örök mint a nyomorúság
A Yamahánál ez természetes, a KTM-mel meg egyszerűen szerencséd van!
Két Yamaha-m és egy KTM-em van
Pöcc-röff mindhárom
A Ceed egy egész kategóriával feljebb van, mint a Fabia. Motor, futómű, biztonság meg minden .
Minden nap azt hajtok a munkahelyen, igaz az 1,2 TSI-ket.
Nem rossz, de kicsit snassz autó, amúgy az 1,4 kombi Fabia volt az egyik lehetséges jelölt, de meglepő módon az óra szerinti (későbbiekben leellenőrzötten is) 100 ezer alatti Fabiak is elkerülik a 2 millert.
De még nem vettem meg a Ceed-et, bármi lehet, de a Fabia tényleg a futottak még kategóriában van. A legnagyobb baj, hogy a motorjuk szinte szó szerinti ezeréves őskövület, abból lett tovább faragva.
erre elég lett volna egy fapad fabia kicsi pénzért, 2 ismerős is vett már mindkettő elégedett
örökké hidegen nyúzni nem kell drága kocsi még 10+ évesen is alig rohadnak
...amikor össze is hegeszthetné.
Ezt nem szerettem volna és a hasonlókat.
(Upsz, a büdös macskadög elvitte a képiben a flex csapágyát, a kurva anyádat te dög.)
Amikor felmerült a csere, még nem tudtam mi kell nekem.
Szívó benzines, tavaly mentem 5-6 ezer km között, ennek 80% reggel 3,5 km a munkahely, este 3,5 km haza. Ide, drága, nagy teljesítményű autó luxus és felesleges. Javítani nem akarom, a turbós a városba minek, dízel minek, öreg rozsdásodik blablabla.
Szóval a szűrés 2012-től, minimum 1,4 benzin. Aztán franciázó nem, olasz nem, Astra nem, Lada nem, román-franciázó nem, és nem is marad olyan sok minden. Pár Seat, Kia, Hyundai. A keretből a Toyota kilógott, Mazda rozsdakupac, Honda megint drága, hogy motoros időszakban, májustól októberig a tető alatt álljon, kivéve az esős napokat.
Szóval így jutottam el oda, ahová. A Skoda volt még amúgy.
Itt hova lehetne rakni az utolagos hofok szenzort?
Ilyen utolagos vizcso adapter van, a lagegyszerubb balra a huto alja felol lent vagy a termosztat utan jobbra fenn a ket vastag csonel.
én ehhez nem értek, állítólag valami karamolos gépből van alig futott
szerintem nem jól tette be és a főtengely jel meg a vezérműtengely jel nincs összhangban
vagy oldaba verte a jeladót, mert az opcom azt írja nyitott áramkör
Miafasze vesz valaki bontott kettomegut?
a kettőstömegű nagyon tuti
egyik ismerős most cserélte ki valami "nagyonfasza" bontottra aztán azóta nem indul neki a gép
főtengely jel nincs ..
azt mondta meg sem nézte hogy teljesen egyforma-e nagyjából úgy nézett ki, de arra sem emlékszik melyik lyukban volt az illesztő stift
magyarország.......mindenki szerelő
Nem kell venni.

Kotvany HONDA.
Jah es kezdettol nincs nagyon vizhofok csak neha ernyedten mozdul picit, venti megy, az uj blokkal mar az ernyedt sincs, vettrm egy digit homerot, valahova be kene rakni.
a drótkefe nagyon tuti cucc bármilyen anyagból van
mert kefélés közben a porcelánon hagyja a nyomát, ami ugye fém és utána többnyire nem lesz az igazi a gyertya
kell venni egy 3ezer forintos kapszulás pb sárkányt aztán leégetni a kormot róla
Bugyi
Osszeraktam, indult, benzincsap szar volt, engedett, tank nelkul allt, beszereztem ra felevre egy ujat, nem indult, nagy nehezen elindult, eltelt ket honap vizsgara osszelapatoltam es megin nem indul. Megin szetszedetem most egy idom rogzito letort.
Pont azért drága, mert jó. A 7 év gyári gari miatt is jól tartja az árát.
Ezt a téli indítgatást sosem értettem.
Minek?
Aksi csepptőtőn oszt jónapot.
Csak drágább, mint amit először gondoltam rá.
Csak szívó, kettőstömegű nélküliben nem sok választás van.
98-as,es az 1-es vagy 4 es nem jart.
Az elobbi kormos a masik szurke.
100-as benzin,nagy gáz