Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is a szegecs hanem csavar
Szerintem ezek tipikusan a vibráció okozta anyagfáradás hibái.
Ha tud rezegni akkor csak idő kérdése akármilyen jó.
Ezen elhelyezéssel lehet csak segíteni, meg rezgés csillapításokkal.
Pl. MZ egyhengere is szétrázta a LED-es féklámpámat, de kinyomtam szilikongumival, azóta nem volt vele baj.
Ráhúzni 4mm-es zsugor-csövet, ( nem zsugori) megforrasztani, és rázsugorítani. És szinte örök!
Egyelőre nem tudom hogy szetrázkódott vagy valami más baja van, ezért akarom előbb valami kenőccsel összemaszatolni hátha megjavul attól
A huskyban betekerős volt. Nincs mágnes a tárcsában? Szokott lenni mágnes mindegyikben, egyik oldalon peremes másik oldalon zégergyűrűvel biztosított
Van vagy 5 rugó az a mágnes
A zsír is jó lehet amit a többiek ajánlottak, de az megvédi. Szerintem a vezető zsírt hanyagold. Inkább a szilikont használd.
Ha nagyon nem érintkezik akkor én simán beforrasztanám, aztán az rázódjon szét.
Ennek a jeladó 2csavarral van rögzítve, gondoltam már rá hogy egy picit közelebb viszem de nem jutottam még addig hogy megnézzem egyáltalán mekkora a távolság, gondolom a féktárcsa szegecseit érzékeli
Találtam már olyat is hogy a gyári kötegben a toldás elrohadt, igazándiból azt sem értem miért toldanak egy fél méteres vezetéket, egy olyan kötegben ahol a vezeték ára nincs 10 ezer és minimum 100al többért árulják
A tűző saruk tűzése is katasztrófális, nekem már tört ki belőle a vezeték menet közben, egyszercsak elment a gyújtás és tolhattam fél órát egy autóval is járható útig
Sima szilikonzsír is jó a pára kizárására. De az nem vezető, az az ezüstös biszbasz vezeti is az áramot
A jeladót beljebb tudod tekerni vagy fix?
Sok esetben elgyengül egy kicsit a mágnes az évek során aztán nem huzigálja a reed-et
Egy erősebb mágnessel lehet tesztelni
Létezik dielectromos zsír.
Minden csatlakozóm gyárilag tele van nyomva ezzel.
De szerintem ha már kontaktos nem ér semmit.

http://hu.legendaychina.org/in...
Az enyémen nem igazán van elektromos problèma, egy fesszab meg egy oldaltámaszjeladó hányt be, az oldaltámasz jeladón nagy betűkkel rajta van hogy japán. A fesszab meg hülye helyre van rakva gyárilag a kipufogó fölé a melegbe
Az óra viszont 10/8motoron buziskodik.
Most a km jeladóm is buziskodik, néha mér neha nem de így legalább mem kell visszatekerni az órát, 1000km-en spórolok 3-400-at
Az a baja hogy KTM, ez nem fikázás hanem ténymegállapítás
Nem tudom ki készíti nekik a villanyos cuccokat de egy foshalmaz az egész, 3-4 éves motorokon a tűzősaru képes elrohadni ( 2+éves japókon még el sem zöldül a réz csak matt lesz) , ráádásul baromi drága

A csatlakozó tűket meg lehet tisztogatni üvegtollal, de amibe belemegy esélytelen, van ilyen szilikon szerű cucc amiben ezüst van hasonló kivitel mint a hővezető zsír a cpu-n az vezeti az áramot plusz a pára sem megy bele utána
Igazából nem tudom mi a baja, nem vagyok egy zseni az elektronikában. Sokan mondták hogy nekik megoldotta egy tisztítás, videókban és leírásokban is annyit irnak hogy szét kell húzni és megtisztítani

Van ennek a kencének valami specko neve vagy bemegyek egy jobbacska elektronikai üzletbe és adnak ?
Van hogy a gyári csatikat azzal rakják eleve össze
Létezik kontakt zsír, ha az a baja....
Más, úgyis sok itt a zseni. A motorom kijelzőjéről néha, főleg hidegben eltűnik néhány karakter. Szétszedtem már az óráját mert azt mondták elég ha megmozgatom az lcd csatlakozóját de ez nem igazán működött. Sok apró kis tűcsatija van, nincsen oda valami kenőcs ami segîthet rajta ?
Motoron szerencsére hasonló sem volt, csak defekt
Azért motoron nem próbálnám ki.
Az ilyen pukli nem robban szét hanem simán leenged akkor is ha kiszakad valahol így ugyan rizikós ilyennel menni, de legfeljebb egy sima defekt érzés lesz szétrobbanás nélkül.
Haverom autón már baromi régóta ilyen gumival jár... azt mondja nem is ráz. Igaz azon csak 1dudor van. Egymásik ismerős is egy szezont ment ilyen gumival és otthon eresztett le neki úgy hogy járt mindenfelé. Ha én hátnék ilyen gumival az fix hogy valahol a világ végén eresztene le ès még a pótkerék is leeresztene.
---
...