Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig 10 milla felé tudnál venni egy jobb 15 raklapos gépet aztán beindulhatna a szállítmányozás 2.0
Nem.
Amúgy nem gondolkodtál valami ponyvás gépen?
Aztán ha lakóautónak kell osb meg ilyenek és meg is van a tuti, addigra úgy is olyan leharcolt lom lesz hogy akkor már kurvára mindegy hogy néz ki
Eszméletlen munka egy ilyen rohado batar megnyugtató javítása,nem kezdek bele.
Alakítsd át, ha úgy is rohad lehet hegeszteni, aztán a tetejét is át kell dolgozni
Plusz 3 liter festék már nem összeg
Pont ez a bajom,lassan mindnek elhagyta a kaszni az alvazat.
Tovabba ugyan nagy hombar magas dög de keskeny és az is befelé dől.
Nem lehet kockaba pakolni.
Nem sokkal tudok többet belerakni mint egy félmagas hosszú dukatoba.
Ezek meg az elektromos cuccok olaszos működése miatt elvetettem.
A sprinter még ugyanaz,drága és rohad.
Elsősorban aruszallitonak kell most.Lakoauto csak akkor ha végképp telelesz a pupom az egésszel és bezarom a cirkuszt.
Régi lassú,nehéz gépet nem igen szeretnék,meg ahogy a göbölyös mondta,ha álcázott furgonnak néz ki könnyebb szürke zónában aludni egy-egy éjszakát.
Turizmusból jól elő országok szabályozással szorítják a fizető kempingekben a nepet.
Egy havernak Iveco Gépe van nagyon dicséri
A kasztni már kezd lerohanni de a motor fasza
Mondjuk nekem nem tetszik mert hangos a turbó
Hajdanán jót röhögtem én is némelyik Népítéleten: anno a faszinak a diesel Renault Thaliájában 150 ezer km-nél cseréltek kettős tömegű lendkereket egy kisebb vagyonért. (Tudni kell az autóról, hogy nincs is benne kéttömegű....)
Rendes lakóautó nem érdekel ? Transit, nem tudom az évjáratot az a régi fajta még biztosan adagolós.
Vagy neked áruszállításra is kell ?
Huhh,nézem bőszen a piacot,informálódom.Kurvanagy szórás van.Van akinek megy 7-800e-reket gond nélkül van akinek állandóan nyűgje van.tipustól,márkától függetlenül.
Szóval ha ilyen bevallottan sok km-es az valszeg már átesett pár nagyjavításon.Kérdéses az elvégzett munka minősége is.
Na szóval halál mindegy mit veszel max szép lehetsz de okos nem.
Az újak is letérdelnek,a tutti vételek is.
Ergo marad a legolcsóbb hulladék és abból elkezdesz sok pénzért magadnak összerakni valamit.
Vagy veszel 6-7 milla+ afa-ért egy újat és gariidő után eladod.
Ismerek olyat ami futott évi 200 felett aztán a 4 éves első műszakira 160-al ment
Nekünk az Audi is kar mentes volt amikor vettük meddig 400 felett jár a méter
Autóra ment kb 5 ezret és nem karc mentes mert oldalba basztam a 2 méteres vízmértékkel, ami kellően csempe ragasztós bolt ahhoz hogy húzzon rá egy marék karcot az alapozóig
Mondtam is az asszonynak mi a fasznak egy ilyen úri kocsi s vidéki parasztnak
Az astrára ráesett 5-6 db 6 méteres zártszelvény aztán alig karcos a lakk az oldalán. Csak a tükröt verte le

Szóval orvos házaspártol kell venni mindent sz a fasza meg szép
Nahallod,mostmár élesben megy egy teherautó keresése.
A januárt kibekkelem a nélkül,de már látom hogy szívás a köbön.
Régen amikor motort kerestem, mindenki mondta hogy a lábtartógumikat, markolatokat stb stb nézzem meg. Na most kb az összes ilyen alkatrészt 20ezerből lecserélem a motoron plusz még ezt azt szépítek és máris lehet belőle tekerni 30ezret

Autónál ugyanez, amelyik autó egy picit is népszerűbb, 30-40ezer egy kormány ami szebb, kapcsolók stb rákölt az ember 100at és növelt az értékén 300ezret.
Lutri mindenhogy a használt gépjármű.
Nemrég hirdettek egy accordot 600ezer feletti futással, a bőrüléseket még takarítani sem kellett volna annyira szép volt az autó, egész életét az autópályán futotta, inkább megvenném azt mint egy 150ezres városi autót.
Még válthatsz nemi identitást,az most menő.
kell a bánatnak fizetett luvnya én az igazit keresem, de alig bírom már patronnal ezt a nagy keresést vennem kell megint egy doboz anadrolt
Fater zsiguliját egy pécsi orvos házaspártól vettük
Persze 120km arrébb árulta egy kupec
Mondj meg ilyen kliséket...
Nem mindegy ki fizeti a minőségi luvnyákat?
nem forgok én olyan körökben, nem is szeretnék
Igen, és adott esetben pár tízezer Ft-ért!! Aztán meglepődik az új tulaj, mikor nem győzi szervizbe hordani az "új" alig használt nemdohányzó nőorvostól megvett autóját!
Ezért tekerik vissza
Semmi másért
Nem az a baj ha egy autóban sok kilométer van, hanem ha a (valós) kevés kilométeres árában akarják eladni.
az a simán, jóval összetettebb.... nem is szokták, csak a kijelzőn írják át 99%-ban, ez olcsó, gyors, egyszerű megoldás, a hülyéknek meg elég, mert önként szeretnek ráugrani a faszra