Amúgy nem gondolkodtál valami ponyvás gépen?
Aztán ha lakóautónak kell osb meg ilyenek és meg is van a tuti, addigra úgy is olyan leharcolt lom lesz hogy akkor már kurvára mindegy hogy néz ki
Pont ez a bajom,lassan mindnek elhagyta a kaszni az alvazat.
Tovabba ugyan nagy hombar magas dög de keskeny és az is befelé dől.
Nem lehet kockaba pakolni.
Nem sokkal tudok többet belerakni mint egy félmagas hosszú dukatoba.
Ezek meg az elektromos cuccok olaszos működése miatt elvetettem.
A sprinter még ugyanaz,drága és rohad.
Elsősorban aruszallitonak kell most.Lakoauto csak akkor ha végképp telelesz a pupom az egésszel és bezarom a cirkuszt.
Régi lassú,nehéz gépet nem igen szeretnék,meg ahogy a göbölyös mondta,ha álcázott furgonnak néz ki könnyebb szürke zónában aludni egy-egy éjszakát.
Turizmusból jól elő országok szabályozással szorítják a fizető kempingekben a nepet.
Hajdanán jót röhögtem én is némelyik Népítéleten: anno a faszinak a diesel Renault Thaliájában 150 ezer km-nél cseréltek kettős tömegű lendkereket egy kisebb vagyonért. (Tudni kell az autóról, hogy nincs is benne kéttömegű....)
Huhh,nézem bőszen a piacot,informálódom.Kurvanagy szórás van.Van akinek megy 7-800e-reket gond nélkül van akinek állandóan nyűgje van.tipustól,márkától függetlenül.
Szóval ha ilyen bevallottan sok km-es az valszeg már átesett pár nagyjavításon.Kérdéses az elvégzett munka minősége is.
Na szóval halál mindegy mit veszel max szép lehetsz de okos nem.
Az újak is letérdelnek,a tutti vételek is.
Ergo marad a legolcsóbb hulladék és abból elkezdesz sok pénzért magadnak összerakni valamit.
Vagy veszel 6-7 milla+ afa-ért egy újat és gariidő után eladod.
Nekünk az Audi is kar mentes volt amikor vettük meddig 400 felett jár a méter
Autóra ment kb 5 ezret és nem karc mentes mert oldalba basztam a 2 méteres vízmértékkel, ami kellően csempe ragasztós bolt ahhoz hogy húzzon rá egy marék karcot az alapozóig
Mondtam is az asszonynak mi a fasznak egy ilyen úri kocsi s vidéki parasztnak
Az astrára ráesett 5-6 db 6 méteres zártszelvény aztán alig karcos a lakk az oldalán. Csak a tükröt verte le
Szóval orvos házaspártol kell venni mindent sz a fasza meg szép
Régen amikor motort kerestem, mindenki mondta hogy a lábtartógumikat, markolatokat stb stb nézzem meg. Na most kb az összes ilyen alkatrészt 20ezerből lecserélem a motoron plusz még ezt azt szépítek és máris lehet belőle tekerni 30ezret
Autónál ugyanez, amelyik autó egy picit is népszerűbb, 30-40ezer egy kormány ami szebb, kapcsolók stb rákölt az ember 100at és növelt az értékén 300ezret.
Lutri mindenhogy a használt gépjármű.
Nemrég hirdettek egy accordot 600ezer feletti futással, a bőrüléseket még takarítani sem kellett volna annyira szép volt az autó, egész életét az autópályán futotta, inkább megvenném azt mint egy 150ezres városi autót.
Igen, és adott esetben pár tízezer Ft-ért!! Aztán meglepődik az új tulaj, mikor nem győzi szervizbe hordani az "új" alig használt nemdohányzó nőorvostól megvett autóját!
az a simán, jóval összetettebb.... nem is szokták, csak a kijelzőn írják át 99%-ban, ez olcsó, gyors, egyszerű megoldás, a hülyéknek meg elég, mert önként szeretnek ráugrani a faszra
Aztán ha lakóautónak kell osb meg ilyenek és meg is van a tuti, addigra úgy is olyan leharcolt lom lesz hogy akkor már kurvára mindegy hogy néz ki
Plusz 3 liter festék már nem összeg
Tovabba ugyan nagy hombar magas dög de keskeny és az is befelé dől.
Nem lehet kockaba pakolni.
Nem sokkal tudok többet belerakni mint egy félmagas hosszú dukatoba.
Ezek meg az elektromos cuccok olaszos működése miatt elvetettem.
A sprinter még ugyanaz,drága és rohad.
Régi lassú,nehéz gépet nem igen szeretnék,meg ahogy a göbölyös mondta,ha álcázott furgonnak néz ki könnyebb szürke zónában aludni egy-egy éjszakát.
Turizmusból jól elő országok szabályozással szorítják a fizető kempingekben a nepet.
A kasztni már kezd lerohanni de a motor fasza
Mondjuk nekem nem tetszik mert hangos a turbó
Vagy neked áruszállításra is kell ?
Szóval ha ilyen bevallottan sok km-es az valszeg már átesett pár nagyjavításon.Kérdéses az elvégzett munka minősége is.
Na szóval halál mindegy mit veszel max szép lehetsz de okos nem.
Az újak is letérdelnek,a tutti vételek is.
Ergo marad a legolcsóbb hulladék és abból elkezdesz sok pénzért magadnak összerakni valamit.
Vagy veszel 6-7 milla+ afa-ért egy újat és gariidő után eladod.
Autóra ment kb 5 ezret és nem karc mentes mert oldalba basztam a 2 méteres vízmértékkel, ami kellően csempe ragasztós bolt ahhoz hogy húzzon rá egy marék karcot az alapozóig
Mondtam is az asszonynak mi a fasznak egy ilyen úri kocsi s vidéki parasztnak
Az astrára ráesett 5-6 db 6 méteres zártszelvény aztán alig karcos a lakk az oldalán. Csak a tükröt verte le
Szóval orvos házaspártol kell venni mindent sz a fasza meg szép
A januárt kibekkelem a nélkül,de már látom hogy szívás a köbön.
Autónál ugyanez, amelyik autó egy picit is népszerűbb, 30-40ezer egy kormány ami szebb, kapcsolók stb rákölt az ember 100at és növelt az értékén 300ezret.
Lutri mindenhogy a használt gépjármű.
Nemrég hirdettek egy accordot 600ezer feletti futással, a bőrüléseket még takarítani sem kellett volna annyira szép volt az autó, egész életét az autópályán futotta, inkább megvenném azt mint egy 150ezres városi autót.
Persze 120km arrébb árulta egy kupec
Semmi másért