Szerintem meg nem a többsége. Pláne, hogy a leggyakoribb 3-5 kW-os teljesítménnyel egy Kaposvár-Budapest-Kaposvár 400km-es távot, 4*17 kW energiáért, hány órát is kell tölteni? És hát akkor ne menjünk aznap vele munkába/boltba/mamához, mert akkor nem tölt, mert ha este 5 körül érek haza, akkor már megette a fene.
Tél? Hát akkor nem megyek a fővárosba (nyilván amikor nincs vagy alig van napsütés).
Ja, tudom, tárolóakku. Hát, az kissé megdobja az autózás árát, ha napelemrendszerhez még azt is hozzáveszem.
Tehát amit te felvetettél, hogy a panelproliknak nem jó, a napelemmenteseknek sem annyira, kicsit kurva sok amit előre bele kell rakni, hogy azután kvázi "ingyé" haladhassak, ez jól összefoglalja, amit évek óta mondok: ez a fajta villanyautózás NEM-NEM-NEM oldja meg a jelenlegi robbanómotoros megoldást. Egyeseknek igen, de pont, mint a luxusjacht, magánrepülő, mert gondolom azok is ilyenfélét mondanak, aki elmeséli, hogy milyen problémás karakószörcsögről Macedóniába jutni.
Ő is érti a problémát, csak úgy tesz mintha nem is, pont, mint a villanyautósok.
Tudod a 7ülésben az a jó,hogy könnyedén lehet 5 meg egy bazi nagy csomagtér,aztán ha meg két ülés marad,akkor meg még több,2.5m3..Szóval neked nem baj ha van még egy sor ülés,nekem meg nem baj ha két sor ülés van,csak előnye van.
Abból sajnos nem mindenki tanul, van jobb módszer is. Pláne, hogy a "nyilvánosságra hozatal" és a "hatóságnak bemutatás" kifejezések összekeverednek a fejekben. De első lépésként megteszi.
Hát nemtom.(szemeit körbeforgató) Szerintem a nyomaték az erőleadás. Azért kell mondjuk egy kamionnál legyen néhány ezer, hogy meg tudja mozdítani a terhet a motorodnál meg 100 sincs oszt még is gyorsul is meg megy 300-at végre mondjuk a nagyzizi.
Nagy nyomaték az erőgépekbe kell, hogy a szántón meg tudják húzni a rigolekét közel 1 méter mélyen 😅
Jó de a gyerek meg elszórja az összes lóvéját nyaralásra, meg portaszolgálatos albira az ötkerben, miért pont az autónal szamolná ki hogy megéri vagy sem. Te meg ez alapján térítesz itt.
Ha a használtban nincs különbség de az újban igen, akkor az értékvesztés a nagy.
És bizony itt vannak páran, akiknek az is meghatározza az életét, nehogy sok legyen az, mert akkor baj van.
Látod, megint leírod önmagadtól azt, hogy miért nem szeretik az emberek döntő többsége a villanyautósokat. Amit leírtál, az a tankönyvi példája a másikkal történő szándékos kibaszással.
Nem a számolás maga a baj, hanem az, hogy plusz egyel több szűkítéssel kell terveznem az utamat. A napelemmel rendelkező villanyautósok meg az amúgy sem túl nagy elektromos autósok halmazán belül is egy kisebb halmaz.
Ezért nem elfogadható, amikor rasztahajú faszkalap köcsögbuzi ül a levegőért egyesületbe és ő csinál "tanulmányokat" a kerékpáros közlekedés világmegváltó lehetőségéről.
(Magyarul uszítod.)