nekem mindegyik furgonom körbetolóajtós volt másmilyet nem is vennék. Illetve a legelső tömpe orrú az nem mert az egy leselejtezett mentőautó volt ott nem volt választás. Ami most van proész ez is körbeajtós mert extrának kértem hozzá baloldalra is a tolóajtót. Nekem ugyan is baloldali tolóajtó nélkül egy furgon tányér pörköltet nem ér(kezeit széttáró) Qrvára nem értem az embereket egébként bemegy a szalonba megkonfigurálni az új autóját aztán kér bele 500 ezerért egérmozit gps-el de 80 + áfáért nem tud hozzá kérni egy plusz tolóajtót 😅 Kiszáll az autóból, hogy körbesétálhassa azért, hogy bele tudjon nyúlni a raktérbe 😂 Igazi idióták. Használtba volt amikor 1 évig is vadásztam olyat amelyiknek van baloldalt tolóajtó mert a fehér holló sűrűbb volt mint a körbeajtós tojota(fejét fogó) Most mondjuk kb. 2-300 ezer plusz pénz a tolóajtó. Asszem a 16 millás alapárhoz képest egész elhanyagolható összeg de egyszerűen nem kell a bírkáknak(fejét fogó)
igazából nem volt jobb szerintem a hajesz. Mert olyanom volt vanett kargóval meg jártunk pecázni. A hajesz ugyanúgy 75 lóerős hangos és lusta és nagyfogyasztású volt. Mondjuk nagyobb volt a kargónál. Később jöttek a d4d turbómotorok 110-120 lóerővel a hajeszba az már azért autózhatóbb volt.
Egy caddy sem lenne rossz, tökéletesen elférnék egy ekkora autóban ha hosszában beférnek a 2 méteres cuccok, és két oldalról nyitható. Nem erősségem a békajárás sajnos 🙈 Viszont ilyet csak a tojotát talaltam. Vagy marad a kisbusz, csak akkor abból is a nagyobb kell, mert a kisebben megfejelem a plafont 🙈 Az lesz a vége hogy marad a zafira, a kábelcsatorna betolva a fejemig az első ülésen 🙈 Mondjuk személyautó, nem tudom hogy használhatnám a vállalkozásban cégautó adó mentesen. 🙈 Akár honnan nézem szopás ez az egész, inkább hagyom a faszba és megyek pecazni a csatornapartra 🙈😁
rengeteg modernebb kocsi/furgon van
csak abba sok pénzt kell beletenni ha szerelőhöz kell vinni
pl ismerősnek legalább 1,5 milla szervizszámla lesz 140 ezer futás után
kilométerenként +10 forint költség
ezt majd be kell dobni a perselybe ezután.....
Nissan vanette cargo, szívó dízel 75 lóerős, max két és fél tonna, minden oldalán ajtó... sajna csak öreg van belőle, de elnyűhetetlen.
3 évig volt nekem, új volt, szerettem, bár lomha és hangos volt, de kényelmes volt vezetni
Ennél jobb akkoriban (1998) csak a hájsz volt, de azt drágább volt és csak egy oldalán volt ajtó.
nekem 1 munkához kéne itthon mert nincs kedvem állványozni. Lehet jól jártam volna vele mert a meló végén vagy eladtam volna vagy bérbe napi 30-ért (gondolkodós)
ez pont ugyanaz a szar csak az emblémát a másik klissével nyomják 😅
Ha munkás autót akarsz ami olcsón fenntartható indul és megy akkor 15 évvel ezelőttieket nézegess 😅
nem foglalkozásszerüen, inkább csak ha meglátok valahol valamit, ami jó árban van, azt hazahozom, aztán ,ha megunom v más tetszik meg, akkor elpöccintem
Furgon a megoldas.
3-7 millio kozt tuti talalsz valamit.
https://www.hasznaltauto.hu/partner/re-dion_kft-1371
csak abba sok pénzt kell beletenni ha szerelőhöz kell vinni
pl ismerősnek legalább 1,5 milla szervizszámla lesz 140 ezer futás után
kilométerenként +10 forint költség
ezt majd be kell dobni a perselybe ezután.....
3 évig volt nekem, új volt, szerettem, bár lomha és hangos volt, de kényelmes volt vezetni
Ennél jobb akkoriban (1998) csak a hájsz volt, de azt drágább volt és csak egy oldalán volt ajtó.
Ha munkás autót akarsz ami olcsón fenntartható indul és megy akkor 15 évvel ezelőttieket nézegess 😅
ezeket időnként kiszórják akciósan