Virtual Tuning

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Én elkezdtem átalakítani. Az összes matricát eltávolítottam, maradt a piros-fekete-szürke alapszín. Erre megpróbáltam Repsolos matricákat rakni, de az az igazság, hogy nem illett bele az összképbe. Ha gondolod ennek ellenére csinálhatok rá valamit. De szerintem a repsol az csak replikában szép, azaz narancs-fehér-piros alapszínekben. Valami más ötleted nincs?
valaki?
Apró kivételekkel igen! De ez már menet közben alakul majd. A haverokat is megkérdeztem melyik a legtutibb. A tieid közül a carbonos, és az a német fekete gép a zsír, azt mondják. Mivel a karbon nekem nagyon nem tetszik, ezért talán a végleges a kettő ötvözete lesz. Tehát a te álltalad készített carbonoson, a carbon helyett minden fekete, vagy matt fekete.
Ez az utolsó kép azért hasonlít arra amit a legelején elterveztél?
Köszönöm!
Remélem tetszik.
Ennek a színével. És többet nem!
Még legyen egy piros is, azért linkelted a képeket?
Köszönöm Martin!
Főleg a második.
két meglehetősen szép szín! :D
Ugyan ezt láttam 2007-ben a motorépítés topikban! :D
Fekete és fehér koncepciók.
A fekete az mindig bejövős. Bár valami különleges lenne a jó. A csokison sokat dob az a szín. De azt meg minek másolni, az már van.
Esetleg egy matt fekete minden? Vagy egy fehér, de van benne itt ott valami hozzá illő? Az a gáz nem tudom, és téged sem akarlak már fárasztani a sok melóval. Szóval ha a két kérésem megoldod, és még mellé amiket te gondolsz, akkor elég már. Mert ez is sok már amit fáradoztál.
Bocs de a karbon soha nem tetszett.

Köszönöm!
Villák és a lámpa javítva, emellett kapott egy dizájnt is.
Ez már majdnem kész! Ami nem stimmel szerintem. A lámpát ha lehet közelebb kellene helyezni a telókhoz. Kb mint a csokoládén. A másik észrevétel, a telók nem egyforma vastagok a becsúszó szár után. Tehát fent a lámpánál is vastagabb kellene lennie. De ettől független már látszik a dolog. És akár így is maradhat. Mert bele lehet látni a lényeget.
Köszi, és az képet is még egyszer.
Jah és Martin, király lesz a gép. Már ilyen állapotában is simán elfogadnám!
Választ a kérdéseitekre a linken találtok. Nézzétek el, de hosszú lett volna leírni mindent, meg amúgy is a bátyám finanszírozta én a "szerelést" végeztem meg teszteltem . Annyit mondhatok, hogy elég horror az összeg a beépített kevés alkatrészhez viszonyítva. A cuccok java külföldről(Németország, Ausztria) van. Ja és kösz az pozitív hozzászólásokért
Hali.kérdés a következő.................hol lehet ilyen fejidomot venni? valaki ha tudna web címet belinkelni,lehetöleg magyar.................előre is köszi
sZuzuki mocskos jó lett amúgy! Ha nem titkos, megkérdezném mennyi lett az átalakítás vég összege, és mit cserélgettetek\alakítgattok rajta ezért az összegért. Érdekelne, mert szeretem magát a motorépítést, csak nemtudom anyagilag hova tenni Köszi
Elkészült a második verzió, újra rajzoltam az egészet. Tehát a változások: MT-03 lámpatest, TL1000S teleszkópok, hasidom, R1 farokidom (2002), GSX-r 1000 lengőkar. Maradt eredeti: váz, blokk, lábtartó. (más szerintem nem is ) Metál kékre fényeztem, hogy kilátszódjon a környezetéből. (de ez nem a végleges) Remélem már közelebb állunk a célhoz, mint az előbbivel. Üdv!
Köszi micky a donort. Egyébként szép a motor, szépen átalakítottátok.
Szerintetek meglehetne oldani a motoromra valamiféle alakítást matrica ügyileg, hogy kicsit REPSOL beütésű legyen? Alap színt nem akarok festetni, pirosan akarom hagyni, de valahogy fel lehetne dobni?
Esetleg példát tud valaki mutatni?

Itt van két saját, lehet a kameraszög jó. Ha mégsem a perspektívát PS-ben lehet módosítnai! (talán)