Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 bár különbség az nem sok?
Miért?
Dunaújvárosi.
Vasárnap leszek szabadnapos.(meg ő is)
Ok! Szólj nyugodtan! Gyorsan szétkapjuk,az se baj ha ott marad a motor,nem kell vele kapkodni!
köszönöm nem tudom mikor tudunk ma kimenni de szólok 1 ből ha a közelbe leszünk
Pupu,lemenjek miklósra donormotornak? Lehet rajta szerelni,meg méregetni! Kb. fél 7-től ráérek! Ha érdekelj szólj!
nem mert nincs itthon a motor
Mizu? Birkózol már a motorral?
Sziasztok!
Sajna pumpa ellenállást nem ad meg a szervízkönyv,ez akár jó is lehet.Inkább arra tippelek,megszorult a dugattyú,nem tudja behúzni a tekercs,ekkor viszont jóval nagyobb áramot vesz fel az üzeminél,ezért mehetett ki a 10A-es bizti.
Gyulus mennyi ohm értéket kéne majd mérnem? megnéztem a régi gyárit és azt amit tegnap vettem. Újabb +- 3,8 +ház 4,4 régi +- 3,1 +ház 3,5.
tessék,ez a legolcsóbb:veszel ilyen légfrissítő adagolót,(az időzítőst,ne a mozgásérzékelőst!)szerszámgép boltban lehet kapni olajzósprayt,olyat keress amelyik pont befér a tartóba,egy vékony csővel meg elvezetni és kész.
http://delikatesz-drogeria.vat...
ez nem komoly ugye?
A motor kopását legegyszerűbben a kompresszió mérésével állapíthatjuk meg.
Többhengeres motor esetén a hengerek között 2 bar alatti eltérés megengedett.
Méréstartomány: 0-20 bar
Ha összejön a bolt Te mikor érsz rá, mert lehet beugranék hozzád is.

Ezt nem bíznám a postára.
Oks, köszi!

Hol lakik a tag?
termesztésen ez is van olcsóbban

De én max 10e Ft-ot szánok az ilyen irányú kísérletezésre.
Valami leszívta,mérni kéne áramot kikapcsolt állapotban.Asszem Emre akart olajzó rendszert a motorra,lehet kapni azt is készen. .
http://bazismotor.eu/index.php...
Jó reggelt