Jaj ne,elment,pedig mennyire szerettem a közvetítéseit!És nemcsak kommentátor volt,hanem sokat tapasztalt bölcs,valamit mindig lehetett tőle tanulni.Ezért nem tudósított az olimpiáról.Mindig csak a jók mennek el. . . .
Azért írtam hogy a gyártók is próbálkoztak ilyesmikkel,de hamar lekerült a palettáról. A BMW-nek is van valami gagyi első felfüggesztése,még szabadalmaztatta is ,de csak 1-2 tipuson van jelen.Ha megnézed ahova komoly teljesítmény és pontos preciz futómű kell ott felfodított első villa és dupla hátsó lengőkar/ lásd motogp/A Ducatinak és a BMW-nek meg a hondának is vannak egykarú hátsó villáí,de mikor komolyra fordul a dolog mindenki visszatér a hagyományos elrendezéshez. / BMW S 1000 RR stb./
Ezek Bosch rendszerű villanymotoros pumpák,a Golfokba is ilyet raktak,nekünk nem jó mert nagy nyomású,(0.08 bar a Yamié)és nincs benne nyomáskapcsoló se.Nekünk membrános ,nyomáskapcsolós tipus kell,állítólag kisebb Suzukiknak ilyen van,de utána kell járni. .
http://tv.eurosport.hu/eurospo...
http://racing-bazar.hu/alkatre...
http://racing-bazar.hu/verseny...
Na de ezért jó idejönni fejtágitásra
Úgylátom ezen még dolgozni kell.
ha netán vki tud konkrét helyet, ahol találok megfelelőt az még jó lenne, bár én is keresgélek, de soha nem lehet tudni.
3,2 bárt nyom amit nem hinném hogy az úszó és a tűszelep le tudna zárni.
A gyári AC 0,1-0,2 bárt nyom.